sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 CAl, dank je. Zoethout lijkt me heel lekker. Ga morgen even halen, want mijn man en ik willen echt minder koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Corinne en Marion, jullie hebben helemaal gelijk, zou het zelf ook nooit doen en ga ook zelf nooit de was doen of achter de pc als ik visite heb. Heb er wat van gezegd, maar niemand reageerde, dat deden ze pas toen ik naar boven ging voor de was en later achter de pc.Tja, volgende keer bij binnenkomst zal ik alvast zeggen dat de tv en pc niet aangaan, blijkbaar snappen sommige mensen dat niet uit zichzelf.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Luitjes, ik word vervelend geloof ik, dus ga maar slapen, mét de telefoon naast me!!Welterusten voor straks en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Marion, "Ik drink nooit geen thee" betekent dus dat je altijd thee drinkt.Ben je zo wakker vanavond? Tja, die koffie toch.Ik kan geen koffie drinken want dan vliegt het dak er af. Kijk, je plafond witten is een ding, maar er doorheen knallen is weer iets anders. Mijn smaakje thee is mint, of zoethout, of slaapmelange. Momenteel heb ik witte thee, dat is jasmijn en orange blossom. Maar als je geen theedrinker bent, zul je het misschien nooit worden. Kop warme melk met honing dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Oh, Cal daar zou ik me ook voor schamen.Maar als de babyfoon beneden stond bij de buren en ze zijn ook naar bed gegaan, dan heb je kans dat ze het niet gehoord hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: charlieHe Cal, wat genant.... Heel genant, dat is dan ook precies de reden dat ik nooit doordronk tot ik dronken was. Ben meer van het later thuis alleen doordrinken, niet in gezelschap, dan wil ik alert blijven.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Nooit geen is fout, klopt alerte Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeOh, Cal daar zou ik me ook voor schamen. Maar als de babyfoon beneden stond bij de buren en ze zijn ook naar bed gegaan, dan heb je kans dat ze het niet gehoord hebben. Feest daar is tot diep in de nacht door gegaan, maar ze zeiden dat ze hem uitgezet hadden, tja...., misschien had ik geluk, hoop maar dat ze het gedaan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Ja hoor, ik heb er weer een dag bijgesprokkeld!Slaap zacht, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Zo deed ik dat ook altijd Cal en dan thuis de rest. Maar soms ging het weleens verkeerd en had ik teveel gehad waar anderen bij zijn. Ik schijn volgens mijn kinderen dan ook heel vervelend te doen. Ik ga dan mijn man de grond intrappen waar iedereen bij is en ik weet er dan de volgende dag niets meer van.Daarom vinden mijn kinderen het ook zo fijn dat ik weer probeer te stoppen, want ze zijn echt gek op hun stiefvader. Mijn zoon heeft eens gezegd, dat hij gekker is op mijn man dan op zijn eigen vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: TolieJa hoor, ik heb er weer een dag bijgesprokkeld! Slaap zacht, Tolie Goed zo Tolie, sterkte verder.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Tolie, hartstikke goed, hier heb je voor elke dag een roosje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Blijven sprokkelen Tolie, voor je het weet is het sprokkelhout een heel bos geworden. Dat wens ik jou.En voor jou ook een welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 @Calimero,Je man zal wel een kater hebben morgen.Ook een verhaal uit je verleden: nachtbraken.@Marion,Misschien komt daar wel nachtbraker vandaag. Ik ging toen vrolijk verder drinken.@Quera,Een olifant heeft trouwens een heel gevoelige huid, wist je dat?@Benthe,Welterusten.@Charlie,Dan drink ik de goede theesoorten: gewone zwarte thee en groene thee.Verder drink ik wel kruidenthee, maar dat heet alleen thee omdat je het op dezelfde manier zet.Slaap lekker.Ik krijg trek in koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 @Tolie,Welterusten en morgen weer een dag erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeZo deed ik dat ook altijd Cal en dan thuis de rest. Maar soms ging het weleens verkeerd en had ik teveel gehad waar anderen bij zijn. Ik schijn volgens mijn kinderen dan ook heel vervelend te doen. Ik ga dan mijn man de grond intrappen waar iedereen bij is en ik weet er dan de volgende dag niets meer van. Daarom vinden mijn kinderen het ook zo fijn dat ik weer probeer te stoppen, want ze zijn echt gek op hun stiefvader. Mijn zoon heeft eens gezegd, dat hij gekker is op mijn man dan op zijn eigen vader. Dat is toch mooi dat je kinderen er zo blij mee zijn dat je probeer te stoppen. Mij proberen ze graag te overvoeren, vinden me juist leuker als ik drink, omdat ik dan wat losser wordt, mee durf te praten. Begint vaak al bij binnenkomst, geklaag dat ik stil ben en dat ik later op de avond wel gezelliger en losser wordt, wat ik bij binnenkomst gezeur vind maar na een fles wijn of het nodige bier vergeet. Weet altijd wat ik doe, op die enkele keer na, maar mijn kinderen lagen te slapen in bed, hebben het niet mee gekregen. Ben één keer knock out gegaan door de alcohol, maar toen dronk ik nooit en had binnen een half uur vier limonade glazen wisky op, had toen griep en had het koud, na de wisky had ik het warm, had er geen last van dacht ik, tot ik opstond, toen ging het lampje uit, ben even hard neergeklapt, later begreep ik pas hoe gevaarlijk het ook geweest was, zijn mensen die zich op soortgelijke manier letterlijk doodgedronken hebben, zal maar niet vertellen hoe de uren daarna verlopen zijn. Die heb ik bovendien alleen van horen zeggen en van later de gevolgen gezien te hebben.Sinds ik kids heb, was die keer met de babyfoon de enige keer dat ik dronken was.Groetjes Cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 quote: Originally posted by: CPAS@Quera, Een olifant heeft trouwens een heel gevoelige huid, wist je dat? Dat verbaast me eigenlijk niets Corinne, want het zijn heel gevoelige dieren. Ze rouwen ook om elkaar als één van hen gestorven is. Dan is een olifantenhuid eigenlijk ook een misplaatste uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Dank, Dames (in dit geval dan, wie er nog wakker zijn! voor jullie steun!Slaa zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Tolie,Welterusten.Calimero,Heftig.Quera, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Postmodernisme,Je had je in mei al aangemeld voor het forum. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Corinne kan jij nog wel slapen met koffie? Misschien caffeïne vrije anders?Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Truste allemaal, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op, o ja en bedankt allemaal met jullie verhalen hebben jullie meegeholpen een vervelende gremlin weg te jagen. Thee was lekker.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Calimero,Erger nog ik kon vroeger niet slapen als ik geen koffie had gedronken.Ik ben gestopt met dagelijks koffie drinken, omdat ik een maagwandontsteking gehad had (inmiddels ca. 25 jaar geleden). Daarna heb ik nog eens periode gehad dat ik veel koffie dronk, maar ben toen vrij radicaal ermee gestopt, omdat ik buikpijn kreeg.Ik drink nu alleen nog maar koffie bij gelegenheid.Slaap lekker.Ik ga ook naar bed, morgen vroeg op.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Ik ga ook naar bed, slaap lekker allemaal.Tapas, zie dat je er weer bent. Alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Oh gelukkig, nog niet iedereen ligt in bed.. fijn dat jullie het licht nog even aangelaten hebben voor me hihi.. ben net thuis, erg lange dag maar het is goed gegaan, heb 1 slokje zelf gebrouwen bier geproeft. Verder alleen aan het fris, hoewel, op een gegeven moment zat ik te babbelen met mensen aan een tafeltje en voor me stond een glas wijn, die was van degene die voor me op die stoel zat, en uit automatisme pak ik dat glas en wil ik een slok nemen.. ik ruik de alcohol en zette meteen verschrikt het glas neer.. oeps, foutjeVerder heb ik enorm veel gegeten en hoef de rest van de week niks meer denk ik.. en zeker 400 foto's gemaakt, dus daar moet wel een leuke serie van 80 tussen zitten.Nu ben ik nog vreselijk wakker maar moet wel zo naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden