Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
houtje

Okee daar meng ik me dus niet in.




Je hoeft ook niet op mij te reageren. Wil je daarmee zeggen dat je je van mij distantieert? Kun je me dan niet beter negeren, dat zou ik veel liever hebben. Ik vraag nergens om!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
blacky

hoi quera ,


ik heb het gelezen en ik vindt het spijtig dat je het verwijderd hebt want ik vondt het mooi geschreven


maar het voelt inderdaad raar aan als er berichten verwijderd worden of het nu door tactus is of door de schrijver , ik merk dit op meerdere sites , mogelijk omdat iemand wie het niet gelezen heeft zich vragen stelt ??


iemand verliezen quera is altijd pijnlijk neem dit van mij aan


waar veel mensen zijn hier adb , groepen en noem maar op wordt er gemenst soms positief soms minder maar geloof mij als ik jou schrijf dat men wat dit betreft verandert soms
;)



Het was niet mooi geschreven, maar wel vanuit mijn hart en juist daarom heb ik het verwijderd Blacky! Teveel mensen hebben mijn hart willen vermorzelen, vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh gekkie.
Ten eerste heb ik de hele discussie niet gevolgd over jouw stukje, noch gelezen wat je had geschreven, ik heb het verhaal van Haddock indertijd wel gelezen maar het was een beetje ver-van-mijn-bed-show om het zo te beschrijven dus ik heb verder niet bijgehouden wie wél en wie níet reageerden, dat onderwerp heb ik gewoon links laten liggen.
Ten tweede heb ik in het verleden best vaak meegemaakt dat een of andere verhitte discussie door een verhit iemand gewist werd, waardoor je geen enkel idee meer had waar de ander dan toch op reageerde en dat staat niet zo leuk voor de anderen. Maar in dit geval heb ik jouw posting niet gelezen, dus raakt het me verder niet. Dat is niets tegen jou, integendeel, beste Quera, dit stukje forum heb ik niet meegekregen, het zij zo. Ik ben veels te blij dat je terug bent en klaarblijkelijk weer meeschrijft want hoe Haddock in eerste instantie wegging geeft zo'n kater bij de rest (een figuurlijke kater dan...).
Ten derde: in de discussie over het weghalen van postings ga ik me niet mengen. Dat heeft niets met jullie te maken maar de TACTUS gaat hier niet-consequent mee om. In het verleden heb ik uitbundig op mijn flikker gehad (excusex le mot, beste Tactus) dat weg-halen van postings (en dat was ook bedoeld aan anderen) niet werd gedoogd. Nu wordt het wel weer toegestaan, ze doen maar.

Snappie, dus h e l e m a a l niets met jou, trek het je aub niet aan.

Okee? Ik reageer graag op je, bij deze !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet ik het NOG anders/duidelijker zeggen:

Ik had wel degelijk gelezen dat je zei dat je het had weggehaald, en vond het onbeleefd om over zoiets, voor jou belangrijks, niets te zeggen, dus toen zei ik maar, dat ik het "voor kennisgeving aannam" zo van ik heb het gelezen, maar ik ga er niet op reageren.

Hopelijk is dat waaróm ik niet reageerde op dat stukje nu wat duidelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera

quote:


hoe het hier op het forum toegaat.

quote:


Je hoeft ook niet op mij te reageren. Wil je daarmee zeggen dat je je van mij distantieert? Kun je me dan niet beter negeren, dat zou ik veel liever hebben. Ik vraag nergens om!



Haddock is weg gegaan omdat hij dat zelf wilde...niet om wat wij gedaan hebben...want wij hebben niets gedaan...over een snel berichtje van hem heen gelezen ?.... nou dat kan je dan melden als je dat erg vind...maar als dat de reden is dat je weg wilt blijven.... dan heeft dat niets meer met ons te maken of met een 'stemming' op het forum...want ik weet niet welke berichtjes jij leest maar ik zie hier alleen maar hartverwarmende open ondersteunende to-the point- berichtjes en de oh zo brood nodige prietpraat om gewoon ook even iets anders te lezen en wat ook zo dicht bij het leven staat.


Dat jij niet lekker in je vel zit dat is heel jammer maar als jij niet kan of wil vertellen wat er dan aan scheelt dan kunnen wij ook niets voor je doen. Vraag toch om hulp. Maar ga hier niet lopen katten als de stemming juist opperbest is.
ik vind het heel jammer dat je iemand bent verloren en begrijp dat je daar woest en verdrietig om bent en omdat je dat nu niet kan weg drinken is het dubbel zo moeilijk maar er heerst geen vreemde stemming op het forum en Haddock kan hier schrijven of niet hier schrijven dat ligt aan niemand anders dan aan Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is erg goed, Marion!
Ik slaap veel, probeer zo regelmatig mogelijk te leven en ik drink me te pletter. Moet 's nachts wel drie keer mijn bed uit, en gisteren heb ik 10 (tien) six-packs halve literflesjes met koolzuur water gehaald. Als je mij ziet, zie je mijn flesje! Vanaf vorige week zaterdag 1X 2 flesjes bier, 1 x 1, en vanaf vorige week woensdag: nada, noppes!

Echt, ik had nooit gedacht dat ik het zou volhouden, maar ik wil jullie (iedereen die regelmatig reageert, want ik schrijf zelf vrij weinig) niet teleurstellen!

Tapas, tel maar door, dan doe ik het ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Safi,

Ik begrijp dat je boos bent, maar zo heb ik de vraag van Quera totaal niet opgevat. Ik hoop dat ze mijn antwoord begrijpt zoals het bedoeld is, juist iemand niet willen kwetsen door "er over heen te wandelen" en verder zoek ik er niets achter.

@iedereen,
de sfeer is juist erg goed, ondersteunend en begripvol naar elkaar. Hier en daar een prietpraat :huh::$ dat is juist lekker vind ik ook al komt die in dit geval van mezelf ik lig soms ook in een deuk om alles wat er besproken wordt, dan vorm je een veilige omgeving denk ik als iedereen met grote en kleine zorgjes zich kan melden.

Wat vind jij Quera? Het was jouw vraag tenslotte.

Voor de rest stel ik voor dat we nou onderling niet gaan bediscussiëren wie iets hoe bedoeld heeft, want dat kan de persoon zelf het beste uitleggen. Ik heb de vraag beantwoord van Quera en gezien het tijdstip en mijn activiteiten morgen ga ik zo ook slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Quera,
Het is heel naar dat je hart vermorzeld werd, zoals je zegt, maar als je je zo afsluit en met vage reacties komt, kan ik daar ook niets mee. Je denkt toch niet dat ook ik jou pijn wil doen. Niet iedereen is er op uit een ander pijn te doen. Sluit daarom je hart niet, je doet jezelf tekort op die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders moet je het gewoon zeggen, want zo'n diep verdriet is niet goed en komt er meestal op de meest lullige momenten uit, dat de Gremlins om de hoek staan te wachten........getsiedeksie. Nou ja mocht er vandaag één in de buurt zijn geweest dan is die geplet in de boerenkool.

ZEG HET IS VANDAAG NU ECHT DE 28E dus ik ben 23 maanden ADB (aan het worden, zullen we maar zeggen) en reeds 700 dagen yeah !!!!!!!! Ik had nooit never nada niente keer gedacht dat ik dat zou volhouden.

Ja, RvTh is langer en Ziza ook, maar via de Internetbehandeling dan. t Is dat ik niet tel maar over een maandje is het twee hele jaren. Waanzinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem als feestje een tandenborsteltje ik moet morgen om half 9 fris en fruitig voor de klas staan, dus, mensen, medestrijders, ik wens u allen en mezelf een heerlijke nacht toe !!!!!!!!!!!
Morgen bij de koffie, bij de ingang, weet je wel, kunnen jullie het bestelde gebak afhalen !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera als er iets is op dit forum wat er niet snel zal gebeuren is het dat mensen je hart willen vermorzelen, ik begrijp dat je daarin enorm teleurgesteld bent in het verleden en dat is hartstikke rot.. ik snap ook dat je daardoor je vertrouwen in de mensen bent kwijtgeraakt, wie weet kan je een beetje oefenen hier met heel kleine stukjes van je kwetsbaarheid te laten zien en te kijken wat er dan gebeurt
en trouwens, zodra ik merk dat iemand jouw hart hier wil vermorzelen zal ik diegene er genadig van langs geven, ga daar maar van uit! want onrechtvaardigheid is iets waar ik absoluut niet tegen kan!
verder weet ik dus absoluut niet wat je geschreven hebt dus ga en kan daar ook niet op reageren.

Haddock is inderdaad weggegaan omdat hij verwachtingen had waar wij niet aan voldeden in zijn ogen, maar onuitgesproken verwachtingen kan je niet zien en lezen zolang die in iemand zijn hoofd zitten en niet naar buiten komen. Als je die dan achteraf als verwijt naar je toe krijgt kan je er niks mee... Dat is precies waar veel van ons het juist vaak moeilijk mee hebben en hebben gehad en wat zo funest is en was in relaties van vroeger en nu... onuitgesproken eisen en verwachtingen en teleurstelling van anderen en onszelf..

oja, even rechtzetten, nee ik heb maar 2 biertjes op vanavond, geen 3 hihi, dat dat wel duidelijk is!, wel 2 te veel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera,

Ik denk dat je reactie voortkomt uit kwetsbaarheid,
veroorzaakt door de klappen die het leven je gaf,
door de mensen die je hart probeerden te vermorzelen...
Begrijpelijk...maar wij zijn niet die mensen!!!
Hier vindt je lotgenoten die weten hoe het is om een dreun te krijgen,
mensen die door het leven niet altijd even fair zijn behandeld...
en die bovendien weten wat stoppen met drinken met je gemoed doet!

Je was al kwetsbaar, en door het stoppen met drinken is je gebruikelijke
verdoving ook weg...dus extra kwetsbaar!
Dat heeft niets met Haddock of iemand anders te maken....maar alles met jezelf!

Als jij er voor kiest om een pantser op te trekken omdat je hart te vaak gekwetst is,
kan niemand van ons je nog bereiken!
Het is je goed recht, en ik heb er zelfs alle begrip voor...
Maar uiteindelijk zal het je niet helpen!
Je hart op slot zetten is de meest zekere weg terug naar de fles...

Ik geef je mijn hand........durf je hem vast te pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelt toch goed, Tolie, dat je met recht trots op jezelf mag zijn. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
en nog een :present:, want je doet altijd een oneven bos.

Houtje, Safi,Gem,
Slaap lekker.

Houtje, jij mag trots zijn op je 23 maanden/700 dagen.
En die geplette gremlin, ik kon er smakelijk om lachen.

Tapas,
Je bent een schat. Of had ik dat al een keer gezegd?

Nog wat toevoegen, Joann, jij bent ook een echte schat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil nog iemand een onverwacht cadeautje?
Ik hoor net een heel vreemd, laag gebrom. Staat de kat voor de tuindeur met een MEGA MUIS (ook en leuke bijnaam!) in zijn bek!
Nu wil hij naar binnen, muis leeft nog. Ik heb de poes al natgespoten, maar dan gaat-ie onder de bosjes zitten!
Nou, ik laat hem er niet in tot-ie de muis opgegeten heeft! Brrr..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...