Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Gemotiveerd

en dat Quera een reactie heeft geschreven (die ik nog heb kunnen lezen) en vervolgens weer gewist.

Quera ik vind het niet netjes!

Mijn excuses bij deze Gem. Al heb ik er geen spijt van dat ik het gedaan heb, ik had er achteraf niet in moeten posten. Maar het is niet mijn bedoeling om iemand hier te beledigen of geen respect te hebben.
Dat is alles wat ik erover kwijt wil en mijn excuses zijn oprecht gemeend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quera,
Excuses aanvaard hoor. Netjes (ik lijk JP wel...)dat je het hier hebt gezegd.
Ik hoop dat het goed met je gaat en doe vooral wat voor jou goed is! Posten, alleen lezen of een combinatie hiervan, vaak of weinig. Het belangrijkste is dat jij je doelstelling haalt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tolie,
:)

@Marieke,
sterkte.

@Gem,

@Anna,
Morgen maar thee of cacao nemen.

@Sandra,
Leuke vakantie gehad. Welkom terug trouwens.

@Safi,
Uitgealcoholt & Happy!
Sta ik ook op de lijst?

@Benthe, Marieke,
Ze zijn inmiddels tot inzicht gekomen dat je niet in bed en in het donker hoeft te blijven na een hersenschudding. Wel is het zo dat ik destijd te vroeg aan het werk ben gegaan. Mijn huisarts gaf me twee weken. Ik ging al na een week aan de slag. Sindsdien heb ik migraine. Dus de tijd nemen is wel van belang. Wel die handboeien, maar hij mag lezen, zolang hij maar rustig aan doet. (Anna, heeft dus hetzelfde als ik eraan overgehouden en die migraine is niet aangenaam.) Dat is m.i. sowieso goed voor je man. Van 2 m hoogte naar beneden denderen is per slot van rekening niet niks.

@RJB,

@Pippi,

@Erik,
Je hebt dus al besloten. Tja, toch maar een fles spa blauw naast je zetten?

@Pepita,
Ik combineer lezen en het forum.

@Benthe,
Dat wist ik niet van de Dubbele Palboom. Ben daar toch wel verschillende keren geweest. De meeste toen ik nog in R'd woonde.

@Marion,
Goed, nu moet er wat schot in de zaak komen.
En idd. blijdschap en juichstemming, beiden valkuilen.

@Ferry,

@Houtje,
Morgen gameboy mee en reservebatterijen en een computer is geen slecht idee.
Ja, test je lln maar.
Sterkte met de strijk.
Wat heb je met je rechterpoot gedaan?

@Quera,

Corindikkespin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, donderdag, kl*tedag. Ik weet niet wat er allemaal mis is maar ik ga voor geen meter.. al de hele week niet.. vanaf maandag zak ik gewoon steeds in een put, doodmoe, ben het allemaal zat, jank op alles, je hoeft maar te wijzen of ik ben al weg.. dit keer toch met mijn collega's mee naar de kroeg gegaan, mezelf op de grens gezet van max 3 bier.. eigenlijk smaakte het niet eens en lostte het al helemaal mijn ***gevoel niet op.. in de kroeg 1 biertje gedronken, daarna bij een collega gaan eten met nog 2 andere collega's, chinees gehaald, ik voelde me kl*te en wilde eigenlijk alleen maar naar huis maar eigenlijk ook niet.. wist absoluut niet meer wat ik wilde.. biertje? ja, eh nee, eh, ja eh nee.. okee 2e biertje bij het eten, chinees... en daarna was ik er ook klaar mee. Ben dus onder mijn doel gebleven en ben daar ondanks dat ik niet droog bleef toch tevreden over.. nouja, eigenlijk sloeg het ook nergens op maar ik kwam er gewoon niet meer uit..

overgang? winterdepressie? Ik kijk of ik morgen kan regelen dat ik maandag vrij ben, dan zou ik pas woensdag weer hoeven te werken.. even bijtanken want dit gaat echt niet goed! Ik voel het tussen mijn vingers doorglippen en kan niet goed aangeven wat er nou eigenlijk aan de hand is... zit nu zwaar hyper achter mijn computer te janken.. Zal ik morgen dan toch maar eens naar de huisarts bellen en de uitslag van de hormoontest vragen (overgang?)

Het is elke keer zo verraderlijk, het gaat lange tijd goed, meer dan goed zelfs, te goed ofzo.. en dan opeens duikel ik naar beneden en lijkt het wel niet meer te stoppen te zijn.

Okee, ik heb dus gedronken vanavond, en had het zin, neuh echt niet, maar het is volledig binnen de perken gebleven, er is geen fles port bijgehaald of extra biertjes, niet de behoefte om me lam te zuipen, eerder jammer dat ik gedronken heb want droog had het ook gekund maar het moest even zo.. dat hoort nou eenmaal bij mij.. oude oplossingen zoeken voor mijn rotgevoel. Ga me er niet te schuldig over voelen, morgen ook geen kater en ik tel ook gewoon door want dit hoort toch ook bij alcohol de baas.

en nu ga ik gewoon even verder janken want er zal wel wat dwarszitten wat er uit moet al kan ik het absoluut even niet benoemen omdat ik het niet weet.
Het is zoals het is en het gaat zoals het gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze discussie daar meng ik niet in (posten en weghalen).

Priet-praat-haters moeten maar even doorschakelen. Hihi :D.

Over de strijk:
ik heb géén hekel aan strijken, meestal doe ik het dinsdagmiddag dat is een soort vrije middag voor me, en kijk ik naar de Tweede Kamer (vragen uurtje enz). Ik strijk voor een gezin wat ik zelf niet ken (iemand onderhoudt hun huis en tuin en brengt de strijk bij mij) ik vind het prima zo. Blijkbaar zijn "meneer en mevrouw" (meneer is niet thuis en mevrouw is niet thuis, het keteltje staat op het kolenfornuis, iemand associaties???) zeer gekleed overdag, dus ik heb blousjes, overhemden, enzovoorts. Maar ik krijg ook het beddegoed (maakt mij niet uit, mijn eigen beddegoed hang ik zeer netjes op en leg ik onder op de stapel, wordt het vanzelf plat) en allerlei ingewikkelde frummelbloesjes maar ook wollen truien die gekreukt zijn (die moeten dan onder een vochtige theedoek dat soort ongein) en kwetsbare en o.a. zijden kleding, dus je moet wel voorzichtig zijn ermee.
Dit adres heb ik via iemand van school die zei: ik strijk voor een gezin, maar mag niet meer strijken ivm artrose, is het niets voor jou? Dat doe ik nu een half jaar of zo. Ik heb een soort lol erin om zo'n ikea-tas (ik wil alles in ikea-tassen hebben dan kun je alles voor de terugreis mooi opstapelen) vol keurige stapeltjes mee te geven. Een soort opruimsyndroom.
Ik doe dan ook gelijk mijn eigen strijk (even flans ik alles erdoor)..... heel snel, maar voor anderen ben ik ook zeer rap. Ik reken 12 euro per uur en ik strijk 12 overhemden in een uur. Ze krijgen ze allemaal keurig op hangertjes met een kartonnetje onder de boord, profi hè. Dat is nog een experiment, dat wordt plastic en dan moet ik het wel retour hebben.
Verder strijk ik voor die mevrouw met artrose zelf als ze teveel pijn heeft maar dat red ik niet in een middag. Toen bracht ik de strijk ooit (het is vlak bij de school van Dochter waar die laatste mevrouw woont) naar iemand waar onze kitten vandaan komt dus ik zei: ik ben in de buurt want ik strijk voor mensen bij jou om de hoek. STrijken?!?!?!?! Wat kost dat?!!?!?! Nou zus en zo veel. Wil je nog een adres? Ja hoor, en zo gaat het verder. Die laatste mevrouw heeft een hekel eraan en geen tijd dus eens in de twee weken een tas en zo levert het toch wel een aardig zakcentje op. Het is geen zakcentje want ik vind het heerlijk om boodschappen ervan te doen zonder mijn banksaldo (dat enorme saldo !!!!! huh-huh) aan te spreken.
Jullie snappen wel dat het leven met twee kids behoorlijk duur is, dus elke euro extra is mooi meegenomen.
En het heeft nog een bijkomend voordeel: als ik strijk voor een ander, mogen ze me eigenlijk niet storen (dat is te ingewikkeld ivm de tijd) alleen ff wat vragen, ik doe dinsdagavond meestal nog wat bij House en toenet ook.

Zo, de priet-praat-haters kunnen weer inhaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapasje, gewoon even uithuilen en je bent idd binnen je grenzen gebleven, dat had ik echt niet gekund.
Ik ga ook een hele tijd goed, met lijnen, met de alcohol en dan in een keer is het weer fout. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het door mijn hormonen zou komen. Toch eens wat gaan opschrijven, om mezelf beter te leren kennen.

Marieke, ik was je helemaal vergeten, jij ook sterkte met je man en je hormonen.

Goh, wat een hormonengedoe, toch die volle maan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O sorry Tapasje,

Kom ik met mijn neurotische strijkverhaal. Sorry meis, maar ik laat het maar staan. Misschien kan je nog even glimlachen.

Ach ik begrijp toch wel goed hoe rot je je voelt. Ik krijg dat morgenmiddag weer. Kan je niet een pietepeuterig leuk iets verzinnen voor jezelf?

Die twee biertjes zijn geen drama, fijn en sterk dat je niet bent doorgegaan. Zullen we het maar op de reaktie gooien op je neiuwe ogen? Het ging eigenlijk al niet lekker sinds vorig weekend hè?

Ik ga voor je duimen dat je je morgen beter voelt !!!!!!

knuffels,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mensen

hier een berichtje van flipsen
net zo als veel anderen heb ik het drukkie
en lukt het mij niet meer om alles bij te houden op het forum.

vandaag op deskundigheids oordeel bij uwv geweest(second opiniun)
heb mijn verhaal goed duidelijk kunnen maken.
verder veel aan het schilderen leer veel op de les
gisteren van 10:00 tot 18:00 bij kunstenares thuis gewerkt aan doek, voel me een echte leerling bij de meester op allerlei te gekke dingen te leren.

verder wekelijks drie aa bijeenkomsten bezoeken.

verder druk aan het repeteren met de band we gaan laatste weekend de studio in voor 2 dagen en worden gefilmd door regionale tv zender in het zelfd weekend

dus kortom het gaat me helemaal niet zo slecht

safi: ik heb het nagevraagd bij de huisarts voor zón lichtbak en vergoeding daarvan de verzekering kwam met een raar verhaal moest een verwijskaart vragen voor dermatelogie, nu heb ik een brief van de huisarts opgestuurd naar de verzekering.
hoe is dat bij jou gegaan.......heb je zelf een lichtbak of ga je daarvoor naar het ziekenhuis

groet flipsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zo maf hoe dat werkt, eerst denken, nee ik ga niet mee naar de kroeg, ik ga hardlopen, ik ben de keurige verstandige Tapas... maar ik groei ook gewoon weg van mijn collega's... ook een reden dat ik me op dit moment minder prettig voel op het werk, na de verhuizing valt het allemaal een beetje als een kaartenhuis in elkaar.. dus okee, ik doe het gewoon, ga met de boys mee zuipen, kan mij het schelen, trek de band aan.. eenmaal in de kroeg.. na veel getwijfel.. biertje... en eigenlijk was het niet eens lekker.. toen raakte ik helemaal in verwarring, nou ja dat biertje heb ik binnen dus nu kan ik net zo goed de fout in gaan.. maar ik wilde het eigenlijk ook weer niet.. eigenlijk wilde ik naar huis maar toch met ze mee gegaan om te chinezen (eten dan he voordat jullie me voor ergere verslavingen aanzien) ene collega was al aardig dronken, ander had geblowd en de 3e was gelukkig wel vrij nuchter.. dan worden de boys ook nog eens emotioneel (door de drank) en ik zat het allemaal van een afstand aan te kijken.. wat een rotwereld is het zo toch.. wat doet dat stomme gezuip en geblow toch met mensen.. ach, geef mij dan ook maar bier, rotwereld.. maar dat biertje was echt vies en elke slok stond me tegen.. toch leeggedronken met heel dubbele gevoelens...

toch was het ook goed om weer even met de jongens samen te zijn maar ook een enorme aanslag op mezelf en een enorme les dat ik met zevenmijlslaarsen over al mijn eigen grenzen ben gegaan.
klinkt heftig maar zo zit ik dus wel in elkaar.. moet soms echt gigantisch mijn grenzen overschrijden om weer te weten wat ze ook alweer waren, zat nu zo ongeveer op mijn diepste punt dus vanaf hier gaat de weg gewoon weer terug omhoog.... knietjes afkuizen en weer opstaan, en dan gaat het niet eens zozeer om de drank als wel mijn eigen grensoverschrijdende ietwat destructieve gedrag van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Leuk strijkverhaal. Ik heb geen gloeiende hekel aan strijken en kan het nog goed ook, maar er hoeft niet speciaal strijkgoed geproduceerd te worden. Ik ben blij met mijn nieuwe garderobe, maar helaas zit er strijk aan. Ach ja, zo erg is het ook niet.

Flipsen,
Klinkt spannend, 2 dagen gefilmd worden. Toch geen plankenkoorts.
Zet wel een zonnenbril op die schijnwerpers zijn fel.

Tapas,
Goed dat je jezelf weer in de lift voelt zitten.
Ga morgen maar iets heel leuks doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ik kan het me helemaal voorstellen. Wel of niet meegaan, wel of niet drinken. Ergens wil je het wel, omdat je voelt dat je collega's aan het vervreemden zijn van je, maar aan de andere kant wil je het niet, omdat je met jezelf de afspraak hebt gemaakt niet te zullen drinken.
Natuurlijk hartstikke bang dat het pilsje zal gaan smaken, want dan volgen er meer.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan, maar kan me wel voorstellen dat je nu baalt, want je had het makkelijk gekund zonder die 3 glazen, die nog lauw waren ook.
Ik vind dat je je grenzen goed bewaakt hebt:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gemotiveerd

Quera,

Excuses aanvaard hoor. Netjes (ik lijk JP wel...)dat je het hier hebt gezegd.

Fijn dat je ze wilt aanvaarden! Maar ik wil toch nog wel even wat kwijt, voor diegenen die niet gelezen hebben wat ik schreef. Het lijkt misschien nu wel zo, dat ik iets heel raars en onfatsoenlijks had gepost en dat had ik niet!

Ik heb mijn post daar louter en alleen verwijderd, omdat ik me heel kwetsbaar opstelde en dat wilde ik achteraf niet met iedereen delen. Dat wil ik nog even rechtzetten.
Verder vind ik het ook jammer dat H zijn verhaal verwijderd heeft. Had ik het maar opgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Ik denk dat ik me in deze baan wel thuis zal voelen.
Kleine club overigens voor een landelijk bureau: 3 mensen, t.w. de directeur (v), de beleids&PR-medewerker (v) en de secretaresse/administratief medewerker (ik). De huidige directeur gaat eind dit jaar met pensioen en de opvolgster is volgens mij de jongste. Zit ik niet mee, ieder zijn vak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...