Spring naar bijdragen

waar zitten we?? ergns in oktober alweer... de 2e?zoooo, heee... dinsdag, dat is het ....

Kohtje

Aanbevolen berichten

Benthe, wat lief dat je een kaarsje voor mijn overleden poes hebt aangestoken!
Heb het er nog zo moeilijk mee...haar laatste uren blijf ik maar in gedachten herhalen. Had ik dit, had ik dat...maar goed (niet goed, natuurlijk) het is gebeurd, ik kan er niets meer aan veranderen. Hoewel ik dat zo graag zou willen.Safi, ook bedankt voor je steun.
Ik moet toch verder. liefs lunalee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Q. ja, met mij gaat het angstig goed!Zeker mede dankzij dit forum, dus óók dankzij jou, Gem!
En ja, ik ben 's nachts ook altijd moeilijk naar bed te krijgen.
Het is ook zo'n lekkere, kaarsjes-warme, stille tijd!
Mensen ik ga nog ff opslomen (prachtige uitdrukking!)
Slaap lekker, misschien tot morgen!
Liefs, Tolie:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, schaapjes tellen, potje patience, kort comp.spelletje? Dat wil bij mij nog wel eens lukken!
Ik heb zo'n klein spelcomputertje, een soort gameboy, en dan ga ik in 't donker, met alleen het licht van het spelletje nog een kwartiertje tetris of ander spelletje. Nou, dan wil het na een kwartiertje wel slapen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie,
ik zit al te patiencen! Ben even beneden gaan zitten om manlief niet uit zijn slaap te houden!
Helaas moet ik morgen om 6 uur weer op. Dan krijg je de beroemde vicieuze cirkel: ik wil slapen want het is al laat enz.
Nou heb ik maar besloten dat het maar een kort nachtje moet worden. Dan maar brak morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dat wel zo Q. Maar ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar bij mij werkt het op een gegeven moment tegengesteld. Als ik teweinig slaap krijg, dan heb ik in ieder geval minder controle!
Overigens niet na dit ene nachtje hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik weet niet veel van jullie omstandigheden, maar zou je niet eens aan verhuizen gaan denken? Zelfs als jullie daardoor financieel wat moeten inleveren, is het heus het geld waard!
Je gaat hier echt helemaal aan onderdoor!
Misschien een ideetje?
liefs, Tolie

aangepast: Marieke, i.p.v. Arieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Kom voor jezelf en je gezin op. Het heeft zou ik zeggen lang genoeg geduurd nu!
Kan je niet eens langs bij je huisarts en hem/haar een verklaring laten schrijven dat je gezondheid hieronder lijdt?
Misschien ook weer een stok(je) achter de deur voor de woningbouwvereniging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...