Lee Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Benthe, wat lief dat je een kaarsje voor mijn overleden poes hebt aangestoken!Heb het er nog zo moeilijk mee...haar laatste uren blijf ik maar in gedachten herhalen. Had ik dit, had ik dat...maar goed (niet goed, natuurlijk) het is gebeurd, ik kan er niets meer aan veranderen. Hoewel ik dat zo graag zou willen.Safi, ook bedankt voor je steun.Ik moet toch verder. liefs lunalee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Sorry, mensen, dat ik er mee stopte. Mijn dochter en haar bobbel vroegen emotionele aandacht. Haar bezorgdheid groeit, evenals die van ons.Nu is het bedtijd en wens ik jullie allemaal een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Ik ben verder gegaan met mijn projecten Tolie. En ga jij ook goed?@Lunalee Had ik maar ken ik wel, maar zoals je zelf al schrijft, je hebt er niets aan. Sterkte met je verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Q,was een grapje van dat "mysterieus"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Corinne,als je dit nog leest: ik hoop dat je je dochter een beetje "gerust"kon stellen en dat ze lekker kan slapen.Jullie welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Ik begrijp het wel Gem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Jij bent ook een nachtbraker he Q?Ga je altijd zo laat naar bed?Tolie trouwens ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Hoi Q. ja, met mij gaat het angstig goed!Zeker mede dankzij dit forum, dus óók dankzij jou, Gem!En ja, ik ben 's nachts ook altijd moeilijk naar bed te krijgen.Het is ook zo'n lekkere, kaarsjes-warme, stille tijd!Mensen ik ga nog ff opslomen (prachtige uitdrukking!)Slaap lekker, misschien tot morgen!Liefs, Tolie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Ik ben het liefst altijd wakker Gem en meestal lukt me dat aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Tolie,slaap lekker. Je gaat hartstikke goed!Q,dat klinkt alsof je bang bent voor nare dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Hé, Marieke,ook nog even op het forum?Fijne dag gehad?Jij ook lekker dromen straks!liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Ik kon trouwens niet slapen. Loop zo te malen, dus logde maar weer even in. Hoop zo wel te kunnen slapen... maar nog even wachten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Hoi Marieke,gaat het thuis een beetje en met je zoon?Kan je het een beetje aan allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Gem, schaapjes tellen, potje patience, kort comp.spelletje? Dat wil bij mij nog wel eens lukken!Ik heb zo'n klein spelcomputertje, een soort gameboy, en dan ga ik in 't donker, met alleen het licht van het spelletje nog een kwartiertje tetris of ander spelletje. Nou, dan wil het na een kwartiertje wel slapen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Nee Gem, maar dan heb ik de controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Tolie,ik zit al te patiencen! Ben even beneden gaan zitten om manlief niet uit zijn slaap te houden!Helaas moet ik morgen om 6 uur weer op. Dan krijg je de beroemde vicieuze cirkel: ik wil slapen want het is al laat enz.Nou heb ik maar besloten dat het maar een kort nachtje moet worden. Dan maar brak morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Misschien is dat wel zo Q. Maar ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar bij mij werkt het op een gegeven moment tegengesteld. Als ik teweinig slaap krijg, dan heb ik in ieder geval minder controle!Overigens niet na dit ene nachtje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Marieke, ik weet niet veel van jullie omstandigheden, maar zou je niet eens aan verhuizen gaan denken? Zelfs als jullie daardoor financieel wat moeten inleveren, is het heus het geld waard!Je gaat hier echt helemaal aan onderdoor!Misschien een ideetje?liefs, Tolieaangepast: Marieke, i.p.v. Arieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Marieke,bij jou komt het naast de zorgen om je man en je zoon ook nogeens omdat je niet uitgerust bent!Wanneer komt er nou eens een einde aan dat (inmiddels) enorme logboek wat je over je buren moet aanleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Mensen, hel licht :light: gaat uit! Bedankt voor jullie gezelschap!Pff..verslavend, dit forum!Doei! Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Tolie,trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Marieke,Kom voor jezelf en je gezin op. Het heeft zou ik zeggen lang genoeg geduurd nu!Kan je niet eens langs bij je huisarts en hem/haar een verklaring laten schrijven dat je gezondheid hieronder lijdt?Misschien ook weer een stok(je) achter de deur voor de woningbouwvereniging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Marieke,sterkte en ik hoop dat je lekker zal slapen!Q,denk aan je rust hoor! Straks ook jij lekker slapen!Ik ga het ook maar weer eens proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden