Spring naar bijdragen

waar zitten we?? ergns in oktober alweer... de 2e?zoooo, heee... dinsdag, dat is het ....


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil geen domper op de feestvreugde zetten hoor, of iemand nog meer hoofdpijn bezorgen, maar deze testen zitten volgens een vast stramien in elkaar. Als je overal een 2 invult krijg je nagenoeg dezelfde uitslag als wanneer je overal een 6 invult. Dat komt omdat de vragen aan elkaar gekoppeld zijn (daarom lijken ze ook vaak op elkaar). Als je bijvoorbeeld op vraag drie met een 2 antwoordt, dan telt vraag zeven dubbel mee, dat soort dingen.
Ik had trouwens laag - zeer laag - laag, maar dat wist ik al voordat ik met de test begon. De test op zich klopt dus wel aardig.

Voor m'n werk moeten we binnenkort ook zo'n soort test doen (assessment). Het probleem is altijd dat de ene vraag gekoppeld is aan de andere vraag middels wegingsfaktoren welke door de onderzoeker worden toegekend. Die bepaalt daarmee dus ook wat de uitkomst van het onderzoek wordt (niet in één enkel geval, maar voor de hele groep). En omdat de opdrachtgever alles betaalt, komt er dus altijd een uitkomst uit die handig is bij de volgende reorganisatie. Bijkomend probleem is de impliciete dwang om mee te doen door de uitspraak dat het allemaal in het groepsbelang is, dat strijkt me tegen de haren in.
Ach ja, 2007 he... just another management tool... that's life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,
Ik wil iedereen bedanken voor de steun die jullie me gegeven hebben nadat Anjo met de bel gerammeld heeft hier.
Echt fijn om te weten dat er blijkbaar een heel bataljon gevechtstroepen voor je klaar staat als het nodig is.

groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mathilde, die kaars hier is er eentje die zeven dagen door moet branden. En dat doet 'ie dan ook.
Ik durf niet echt te vragen hoe het met jou gaat, dat klinkt zo goedkoop. Ik weet niet hoe het is om een kind met kanker te hebben. Is er nog een kans voor je zoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Even snel reageren op het draadje, voordat iedereen naar bed is.

Safi,
Het is geen chaotische baan, integendeel, maar het kantoor is wat sloridig georganiseerd momenteel. Ik vind het juist prettig om juist geen hectische baan te hebben waar alles steeds door elkaar loopt. Natuurlijk kennen ze drukke periodes, maar niet dat alles met hopen tegelijk op je afkomt.
Veel wijsheden heb je weer verspreid. Jij zoek veel op internet. Ik vraag me soms wel eens af hoe je daar de tijd voor vindt. Ik ga straks, als het ervan komt naar al je links kijken en die test doen, word wel benieuwd.

Dan de wederkerende vraag naar Soothe. Ik heb vannacht een mailtje ontvangen van Haddock. Soothe is weer aardig aan het opkrabbelen en als het meezit, zou zijn internet- en telefoonverbinding morgen op orde moeten zijn. Zoniet, dan probeer ik hem te bereiken morgenmiddag. Dit is nog erger en heeft een grotere impact dat een ban van het forum, dat is wel duidelijk.

Ben blij dat iedereen goed bezig is met ADB.

Ik ben trouwens niet naar yoga geweest vanavond, maar heb op bed gelegen. Ben er ook achter waarom ik zo gammel was. Niet de verkoudheid, maar ik ben na bijna een jaar weer eens ongesteld. Verrekt en ik was al zo blij met de gedachte dat nu ik de overgang door was. Niet dus. Het verklaart wel goed mijn rare stemmingen en vervelende houding naar anderen toe van de afgelopen dagen en dat ik het een paar keer heel warm kreeg en vervolgens intens koud. Waarom ben ik toch een vrouw? :huh::wacko::angry::devil::angry::o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo luitjes ik duikel denk ik stilaan onder het wol .
tapas proper huisje goede geest
vandaag zei een prof van de gentse universiteit dat sporten goed is voor de mens , gezond lichaam met een gezonde geest en om gekeerdt .
benthe niet fijn hoofdpijn hebben raar hoe meerdere daar last van hebben nu ze niet meer drinken ?? wat is een kat-verleden ??
Q ik denk nu aan Q radio mijn favoriete post hier in belgie , alles goed met jou Q?
safi waar haal jij al die zaken toch vandaan
mathilde fijn jou weer te mogen lezen ik sta klaar met mijn plastieken schietertje en knal ze af gaat het een beetje met jou
knuffie in mijn sores ben ik eventjes jou vergeten en blijkbaar vele anderen ;-((
ik dank jullie nogmaals allemaal voor de lieve warme virtuele steun , samen sterk
slaapzacht iedereen mañana es otro dia morgen is een andere dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor Benthe, dat kun je rustig vragen.
Het gaat eigenlijk best goed met mij. En met die zoon van mij ook.
Hij heeft in juni zijn laatste chemo gehad en nu 'pakken we wat we pakken kunnen' en doen in korte tijd wat andere mensen in 30 jaar doen. Hij voelt zich momenteel heel redelijk dus maken we heel veel plannen om die dingen te doen die hij leuk vindt en dat lukt aardig.
We gaan nogal vaak op vakantie. Kleine uitstapjes maar in heel goed gezelschap. Voornamelijk vrienden en familie. Alles wat mogelijk is grijpen we met beide handen aan.
Omdat ik me nogal veel met hem bezig houd red ik het wat betreft wijninname maar als ik even wat meer tijd heb om na te denken komt de drankzucht steevast op de proppen.
Maar nu even niet Pffft...!
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen...ik bekijk die testjes ook altijd met een scheef oog...zeg je dat zo?
Blacky...gelukkig..pfff zag je daar al liggen zo alleen zonder Ying en Yang maar toch sterkte donderdag.

Benthe hoofdpijn? en niets helpt dan ga ik altijd met mijn laatste redding aan de gang...boven je oren beginnen met rond draaiende bewegingen te maken met je vingertoppen...je voelt zelf wel waar de spanning zit en dan gewoon je hele hoofd masseren...en op je wenkbrauwen niet vergeten maar daar wat zachter.
En blijven masseren op je hoofd tot je geen pijn meer voelt.
Of de weg denk techniek van Deepak Chopra dan moest je geloof ik de hoofdpijn niet weg proberen te denken daar werd ie erger van maar je helemaal overgeven aan de hoofdpijn hem juist op gaan zoeken in je hoofd en er helemaal door laten beheersen...ik heb dat zelf een keertje geprobeerd en voelde wel enig resultaat maar werd zelf gestoord door iemand om ermee door te gaan.

Narcistisch is juist dat je een laag inlevings vermogen hebt Marion en jij scoorde hoog bij 'common humanity': je eigen ervaring zien als onderdeel van de grotere ervaring van het mens-zijn, waardoor je je verbonden voelt met anderen dus dat lijkt me niet narcistisch

Ik ga naar bed het was een latertje gisteren en ga morgen mijn vriendin de hele dag helpen een filmpje in elkaar te zetten van oude foto's en nieuwe video's voor een verjaardags kadootje...leuk echt zin aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensjes ik ga ook slapen, hoogste tijd, ook koppijn, al een dag of wat... zou het in de lucht zitten?
Mathilde, weet je hoeveel tijd ze je zoon nog geven en hoe is hij er zelf onder? Kan je er met hem over praten? Het zal een heel intensieve periode gaan worden!

Water, zo zitten alle testen in elkaar, dit om foute antwoorden op te sporen, of eruit te filteren dat mensen niet lezen maar alleen een score invullen, dus meet je op die manier hoe betrouwbaar de test is ingevuld. Als je zo'n assesment van je werk krijgt gewoon in vullen hoe jouw ideale ik het zou doen of zorgen dat je je van te voren flink hebt opgeladen met positieve energie!

zou ik boedhist zijn? de dingen die in die test naar voren kwamen waren wel dingen waar ik in het leven mee bezig ben!

nou, nu ga ik echt slapen
tot morgen weer en dan zal ik niet meer de stekker uit mijn router trekken om de boel onder mijn bureau te kuisen, dat is namelijk al gebeurd hihi

fijne avond nog en tot morgen maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne en Blacky...gewoon een kwestie van goed Googelen als je de juiste vraag stelt krijg je goede antwoorden dus ik zit wel veel achter mijn pc maar niet veel op het internet...behalve hier dan...sinds mijn korte break zit ik hier weer de hele dag.
Als er nog mensen zijn die ook op een heel makkelijke manier willen leren hoe je zelf met HTM+ CSS websites kan maken dan heb ik een super link. Het is gewoon een kwestie van goed copy+paste en voila daar is je website met links en foto's echt goed voor je ego en tegen verveling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Tapas,ik denk wel ongeveer te weten hoeveel tijd hij nog heeft maar ik leef daar niet zo mee.
Op dit moment verslaat hij al alle statistieken en ik weet dat geestkracht een grote invloed op het verloop van levensbedreigende ziektes kan hebben.
Zijn vader was daar een prominent voorbeeld van.

Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij worden we steeds vroeger slaperig op dit forum.
Wellicht een goed teken. Ik ga alle raden opvolgen, massage (vond nog een flesje ayurvedische massage-olie, kan best op mijn hoofd) en dan maar naar bed.

Voor iedereen een fijne nachtrust toegewenst met lieve, zachte dromen.

Ik schreef eerst hihi, maar dat was na het bericht van Mathilde niet zo passend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd

Quera,


je hebt je "naam"veranderd! Q! Staat wel mysterieus! Leuk (noemde je al vaak "Q")





Lieve Gem, ik heb het niet laten veranderen om mysterieus te zijn, ik heb daar andere redenen voor.

liefs Q

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...