Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 oktober 2007


RJB

Aanbevolen berichten

Blacky,
alles weer goed. Lekker slapen in je eigen bed! Doe morgen maar rustig aan!
Fijn dat het een leuke dag is geweest.

Q,
mooi dat ie goed gaat. Heb jij toevallig de grote boze wolf voor mij?

Stien,
en jij roodkapje?
Ja, ik hoop het even gehad te hebben. Het voelt op de een of andere manier nog wiebelig. Raar he?

Houtje,
ik heb gewonnen. Was in droger, was in wasmachine, gedouched, slaap-t-shirt aan en vaatwasser ingeruimd die staat te draaien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, fijn dat het uitgepraat is kun je nog lekkerder slapen.
Fijn die ervaring om er gezichten bij te kunnen plaatsen, maakt het toch weer intenser die contacten.
Misschien wel goed van je dat je eerder terug naar huis bent gegaan, maar wel link in het verkeer als je al zo moe was. Maar begrijpen doe ik dat wel, je hebt veel te verduren gehad en dan lonkt toch je eigen plekje. Truste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, heb ik niet en wil ik niet, kan anders helemaaaaal niet meer slapen.
Het is alweer een nieuwe datum, ik ga gauw te bed anders loopt het helemaaaal
uit de hand. RAF team , feliciteren doe ik op het nieuwe draadje, maar er is toch
maar weer een maand erbij! :D En nu ga ik echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie nacht allemaal,

Ja ja, ik kom nog even langs.
Ik ben de hele dag druk druk druk leuk leuk leuk bezig geweest en was na het eten ineens zo moe dat ik 'even' op bed ging liggen. Afijn, 23.15 werd ik wakker. Snel nog wat doen. En nu ben ik hier midden in de nacht i.p.v. vroeg op de avond. Er zijn gelukkig nog veel mensen wakker. De draad ga ik straks wel lezen, ik moet nl. opblijven, omdat dochterlief uit is, de verjaardag van een van haar vriendinnen vieren.
Dat kan heel laat worden. Dus ik ben hier nog een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik kom ook nog even aanwaaien, pffft, ben de hele avond al bezig nieuwe software op mijn mac te zetten en vooral op te ruimen!!!
Ik sla alles 10x op geloof ik, in submappen enzo, dus heb nu al bijna 10 GB ruimte gewonnen!! Hoezo chaotisch? of ben ik gewoon lui, heb trouwens vandaag ook mijn papierzooi opgeruimd, dat wil zeggen, alles in 1 doos gedaan...

Is wel een goed teken eigenlijk, orde scheppen! maar ik ga nu maar de hond uitlaten en dan tegelijkertijd de kat binnenhalen na het rondje
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mams hihi,
eerst opwarmen hoor, poehee het is koud buiten! maar de beestjes zijn weer opgehokt,
ik maak nog even een warme choco en warm nog even mijn voeten op anders kan ik toch niet slapen.

Ik blijf het toch raar van mezelf vinden dat ik toch steeds weer even moet proeven aan alcohol.. om te merken dat ik het niet meer wil, niet meer dronken wil worden.
Op de een of andere manier haalt het de spanning weg van het niet meer mogen.. nooit meer, en na dat halve glaasje jagermeister wist ik dat ik niet meer wilde.
misschien is het wel glad ijs waar ik me op begeef maar tot nu toe gaat het gelukkig goed! Ik heb liever dat ik het niet meer wil dan dat ik het niet meer mag.
Voor mij werkt dat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,
Dat is ook een manier van je papierenrommel opruimen: in een doos doen.
Het is aan kant en dat was je bedoeling. Uitzoeken kun je een andere keer wel doen.
Ik ben ook iemand die liever iets te veel opslaat, dan het kwijt te raken of beschadigen, omdat ik er aan ga wijzigen. En als dan alles goed gelukt is, vergeet ik nog weleens het 'kladje' te deleten. Een reden te meer om regelmatig alle bestanden door te lopen op overbodigheid. Dit vraagt wel enige discipline, maar het is makkelijker bestanden snel te beoordelen als je dat elke maand doet. Na een jaar weet ik echt niet altijd meer of ik iets zondermeer kan wissen.
Het lijkt mij ook dat die collega van je een probleem met drank heeft. Een halve Jägermeister, ok, het geurt lekker, dat is de gremlin die uit het drankje komt met zijn verleidelijkheid. Ik vind het heel adb van je dat je het daarbij kon laten en heel erg collegiaal om je collega op die manier te helpen de bodem van het glas te kunnen zien. Heb je hem ook nog naar huis moeten dragen?

@Gem,
Rond de vier maanden heb ik ook aardig moeilijk gehad, nog erger dan rond de 2 maanden. Net als ik sla je je er wel doorheen, je ben sterk genoeg en je nick name is niet voor niks Gemotiveerd.

@Knuffie,
Blij te horen dat je moeder naar huis mocht en het goed maakt.
Ik hoop ook dat het vannacht stukken rustiger is dan die van gisteren.

@Panagiotis,
Die 'vrienden' van je gisteren, zijn dus geen echte vrienden. Hopelijk denken ze vandaag, met de nasmaak van hun kater, nogeens aan hun gedrag van gisteren (als ze zich dat nog herinneren).

@Marieke,
Volgens mij is je woonkamer nu leuker met uitzicht op de tuin. Ook in de herfst en de winter valt er veel leven te bekijken in de tuin.
Ik leef mee met je in je ongesteldheid. Na bijna een jaar ben ik het ook weer, niet zo heftig gelukkig, maar mijn stemming lijdt er erg onder. Het ene moment ben ik uitbundig en het andere kruip ik in een donker hoekje, vind alles maar niks en schop naar iedereen die in de buurt durft te komen. Vrouw zijn is niet leuk. Alleen, ik zou mijn tuin niet graag vergelijken met centerparks, te veel eer voor die laatste.

@Houtje,
Dat je na ruim 23 maanden nog zo een moment kunt ervaren. Pffff. Maar het sterkt me in het volhouden, dat je aan je eigen reactie kon merken dat je groeit. Dat lijkt me idd een fijn gevoel. Ik ben oh, zo blij, dat mensen die al zolang op de juiste weg zitten, hun ervaringen hier eerlijk komen delen. Het herinnert me eraan dat ik regelmatig de instrukties moet door blijven lezen voor het geval zich een noodsituatie voordoet. Dank je.

@Blacky,
Fijn dat het met de familie van dameke is uitgepraat. Ze kijken er nu vast anders tegen aan.
Rust lekker uit en misschien tot morgen maar weer.

@Q,
Blij dat je er ook weer was vandaag.

@Charlie,
Dat waren plakkers die visite. Hebben die er wat van gezegd dat je niet dronk? Vreemd zijn mensen soms. Goed van jou, lekker fris op morgen. Je mag wel uitslapen hoor, doe ik ook.

Tapas,
Zo zie ik het ook: ik hoef niet meer.

Die gaan slapen: welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...