CPAS Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 @Marion,Brief is al onderweg.@Houtje,Ik hoop voor jou dat het heel langzaam aankomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Corinne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ik ga in bed nog even kijken over de discussie over opvoeden en opwarmen, ik heb mijn elektrieken matras aanstaan, ben de laatste tijd (sinds ik niet meer drink) echt een kouwkleum, kouwe voeten, kouwe benen, dus nu zet ik even mijn bed aan voor ik naar bed ga en dan is het lekker warm om in te kruipen......Ik wens jullie allemaal een goeie nacht toe. Ik meld me morgen ik denk ná de lichtbak weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 RAF-team, gefeliciteer :present: , en voor de rest iedereen met mijlpalen.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Lekker slapen Houtje Touwtje. Ik ga ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjakkie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 welterusten allemaal ....Morgen weer lekker fit op...grtzzzSjakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Hai SjakkieGaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjakkie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Tuurlijk gaat het goed...Nog steeds aan de gemeentepils... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Sjakkie, houden zo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Hoi Hoi,Goedenavond, ik kom een ieder even een goede nacht wensen.Alles is goed, niets om zorgelijk over te doen.Groetje Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Hoi Hoi Soothe, fijn dat alles goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ik ga ook lekker nuchter slapen en morgen weer nuchter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 zo, eindelijk mijn laptopje weer terug, opnieuw geïnstalleerd en geschoond.dus ben nu bezig mijn eigen dingetjes er weer op terug te zetten en wat spelletjes er weer terug op te zettenavond weer goed doorgekomen, weer eenzaam bij mijn ouders aan mijn eigen fles ame gezeten, en stiekum mijn vader in de gaten zitten houdentoen ik kwam had ie al zeker 2 dessertwijn op (muskadinges) daarvoor volgens mij ook al iets gedronken en bij het eten heeft ie toch zeker 4 glazen wijn opnormaal zag ik dat nooit, was ik alleen maar bang dat er niks voor mij overbleef dus dronk ik lustig mee en schonk zo onmerkbaar mogelijk ook nog even het restje van de wijn in mijn glas bij het afruimen... ach en een likeurtje bij de koffie, welja sla ik ook niet af...daarna bij collega software afgeven, en die was alweer dronken, net als gisteren.. pffft wat maakt dat me toch kwaad en onmachtig. Hij denkt zelf dat het wel mee valt en dat niemand het merkt maar echt niet. Ik merk bij mezelf dat het mij alleen maar meer weerhoud om het niet te doen.Vanaf donderdagavond tot woensdagochtend was/ben ik vrij en het is raar om te merken dat ik in eerste instantie alleen maar wou zuipen, gewoonte.. alle spanningen wegdrinken om mijn vrije periode in te gaan, toen was het even flink knokken maar vanaf gisteren zou ik niet eens meer willen en ben ik gewoon blij dat ik niet toegegeven heb, voel me nu veel ontspannener en ben erg blij dat ik morgen vrij ben! ga zo naar bed want gisteren was het ook weer half 3, maar dat kwam door de popnacht, want een mooiere combinatie dan van Mathijs van Nieuwkerk en Leo dinges is er niet, zoas die bevlogen over muziek kunnen praten.Pippi, zo te lezen is je leven erg veranderd na je scheiding. De vraag is nu , wie is de echte pippi, die van de luxe etentjes enzo of diegene die tot haar knieen in de stront schapen staat te enten (geef mij die laatste maar, vind ik veel boeiender) Misschien is het een idee om wat meer te gaan ondernemen, vooral als de kids naar school zijn en te proberen te ontdekken wat jij echt wilt en wat je leuk vind. cursussen, vrijwilligerswerk, overdag zijn er best wel dingen te doen, een stuk wandelen door het bos maakt de geest ook lekker leeg... zie het maar als een nieuwe ontdekkingsreis naar de echte pip!Safi lekker dat de bus het weer doet en ons drinkgedrag blijft wat overeenkomen he.. eigenlijk niet willen maar met drinkvrienden toch drinken....maar....... niet zuipen! dus eigenlijk ben je goed bezig.. komt wel goedJammer dat ik het vandaag zo druk had, was graag meegevlogen naar Berlijn, lijkt me een prachtige stad. Volgend weekend naar Boedapest of naar Istanbul? dan kan ik een rondleiding geven!nou, trusten, dit keer wil ik er wel bijtijds inliggen (ahum)tot morgen maar weer, en vandaag was weer een droge dag tussen drinkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Tapasje, je doet het stuk beter dan ik, maar eens zal ik ook zo sterk worden. Ik voel het en ik kan het.Zo, iedereen welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 @Calimero,@Houtje, Marion, Welterusten.@Sjakkie,Goed zo, dat hoor ik graag.@Soothe,Blij toe voor je.@Tapas,Blij dat het zo goed met je gaat. Het vooruitzich tot woensdag niet te hoeven werken is natuurlijk ook heel prettig.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ja Marion, ik wens jou het zelfde toe. Eens moet het er van komen. Niet waar?Trouwens, ik wens iedereen het beste, ook die nog in een spiraal van drank zitten.En ook van 30mg Librium op eigen verzoek op 5x2 mg valium. Aan de afbouw!Dit gaat niet onopgemerkt aan mij voorbij.Trusten allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Corinne, jij vaart ook wel?Ben er niet zo heel erg bij momenteel. Echter geen bericht, goed bericht.Slaapse voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Tapas en Tolie, ook goede nacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Juist Jonagoldje, JE KAN HET!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Hoi!slecht weekend, niet gedronken, slaap wel!liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Zo ben ik er niet en zo zie ik al die koppies onder elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Oké, tot morgen, ER wacht een hond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 @Soothe,Ik hoop dat het je goed ondersteund.Met mij gaat het uitstekend en wens jou hetzelfde toe.Ik ga dadelijk opslomen en slapen.Alvast welterusten. En geef woef een aai over zijn bol.@Tolie,Jammer dat je een slecht weekeinde had, maar goed dat het je blijft lukken.Gefeliciteerd.Welterusten.Ik ga naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Welterusten lieve mensen: morgen weer een nieuwe start!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden