sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Maar dan wel een droomprins, mijn hubbie heeft geen wit paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 ik ga voor deze : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Moet je mij horen, heeft hij helemaal geen paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 de mijne lijkt er op....hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Q kan niet kiezen geloof ik, Gem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Charlie, hinnik, hinnik. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Hoi Marion,Met mij gaat het goed, dank je. Ik ben zo druk aan het bijlezen hier, dat ik aan schrijven helemaal niet toekom. Jij ook zo doorgaan, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeCharlie, hinnik, hinnik. hihi ia, ia, ia;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Charlie, altijd nog beter dan een mafkikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 of een brulaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Hai Kohtje. Zijn je schilderijen goed overgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Of een driftkikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Koh,Kan je het nog bijhouden?Marion, de mijne heeft ook geen paard! Is trouwens ook geen voormalige kikker voor zover ik weet.Q,al gekozen? Ik denk dat deze je wel staat! Die andere lijkt teveel op die van Charlie!Ik ga even was opruimen en douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Gem, ik zei de mijne heeft geen wit paard, dus het was net of hij wel een zwart paard had. Oh ik word een beetje appelig, zal me inhouden.Charlie, dan kun je nog beter een blitzkikker kussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Voordat je kikker wordt, ben je eerst een dikkop. Nou daar lopen er genoeg van rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Ik kan het niet vinden, maar ik hou mijn ogen dan wel dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 beter dan een snotaap, Marion! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Q, volgens mij is het icoontje cool:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 kun je niet kiezen Q?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Gedeeltelijk, Marion. Elke keer als ik naar m'n flatje ga neem ik er een paar mee. Maar ik rij niet de hele dag heen en weer hoor.. Langzaam maar zeker komt het allemaal wel. Het feit dat m'n vrouw ik ik geen slaande ruzie of zo hebben, maakt dat ik heel rustigjes aan kan verhuizen. Ik ga trouwens donderdag voor een paar dagen logeren bij een goede kennis. Even de boel de boel laten. Ook wel even lekker.Vrolijke boel hier momenteel. Toch ga ik weer uitloggen want ik duik m'n bedje zo weer in. Normaal gesproken ben ik niet zo'n nachtmens. En nu, na m'n zesde droge dag, voel ik nog steeds de gevolgen van m'n terugval van vorige week... Maar ik voel me opgelucht dat ik me weer heb weten te bevrijden uit de wurggreep van de spiritualiën.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeQ, volgens mij is het icoontje cool:rose: Ja die zocht ik, bedankt Marion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Lekker dat je er even tussenuit gaat. Probeer er van te genieten en voor nu slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Hé, wat een coole bril Q!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Heerlijk KOh, er even tussenuit, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Ik voel me goed, tralalalamag ook wel een keer, tralalalalaen dat zonder bier, tiereliereliertoch nog zo'n plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden