Spring naar bijdragen

Zondag 14 oktober

Vie

Aanbevolen berichten

Dan spijt me het dat ik voor jou wat cru overkom Safi, je weet wel dat zoiets niet mijn bedoeling is.
Dan zal ik het zo zeggen: voor mijzelf zal ik elke reden om me weer te verschuilen achter drank, een smoes vinden.
Voor jou een dikke :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dan zal ik het zo zeggen: voor mijzelf zal ik elke reden om me weer te verschuilen achter drank, een smoes vinden.
dit is iets dat prachtig geschreven is benthe want zo bekijk ik het tegenwoordig ook .
les escuses sont fait pour ze te gebruiken sorry ken het franse woord niet;)
pepita geniet van de avond en voor straks slaapzacht :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat heeft mij doen glimlachen vandaag lieve warme mails van een internet vriendin .
muziek deze morgen van placido domingo en mijn dansje met yang ;)
het mooie weer waardoor de schilpadden buiten konden en de verleid kunsten van het manneke naar het vrouwke toe ;)
en wat heeft benthe doen glimlachen vandaag ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi meiden, ik móet even reageren voor ik ga werken, in eerste instantie wilde ik alleen maar vlug even lezen..
Jullie weten, ik ben niet zo'n prater en áls ik al praat, komt daar vaak onzin uit...dus ik probeer het gewoon..
Ten eerste ben ik het volledig met An eens, ook mijn huweelijk is geen 100% meer en óók daaraan wijt ik een heel groot deel van mijn verslaving!!
Aan de andere kant, je gaat niet zomaar scheiden als het niet lekker loopt, want ja, we zijn toch bijna 30 jaar getrouwd, hebben samen 3 heerlijke kids, kennen elkaar door, vullen elkaar aan zonder iets te moeten zeggen, kunnen op elkaar terugvallen en in geval van nood,verdriet enz zijn we elkaars rots....
kortom, we zijn gewoon vriendjes, maatjes, ook al stelt het huwelijk op zich niets meer voor....maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat dát ook komt juist dóór mijn verslving....Zelf drinkt hij geen druppel meer, zó bang is hij er voor geworden....
OK, ik wil veel meer zeggen, maar het komt er niet goed uit, ik hoop dat jullie me snappen!!
Tot morgen, slaap lekker voor straks, ik waak wel..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft me doen glimlachen vandaag? .. het enthousiasme van mijn zoon: hoe hij aan het zagen en timmeren was, zweten, zwoegen, schelden en tenslotte, het was hem gelukt, hoe trots hij was, hoe hij lachte....... daar moest ik om glimlachen, een heerlijk moment.

Welterusten luitjes, allemaal bedankt voor het meedenken, discussieren etc. En, gelukkig zijn er hier verschillende meningen, dat kan ik wel waarderen!!!

Bedankt voor jullie steun en ontzettende aardige woorden!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij het veel deed glimlachen was dat ik gisteren heel gemeen mijn knie stootte, waar nu een grote blauwe plek op zit. En dat Max naar me toe kwam en die plek begon te wassen. Hoe kan dat beest nou weten dat het daar pijn deed?
Glimlachen deed ik ook toen de eigenaar van de avondwinkel, die mij maanden geleden als bekende begroette, me helemaal niet meer herkende.
Een paar lieve mails van een mailvriendin deden me ook glimlachen. En dat Max nu bedolven ligt onder de Ontzettend Zware Kater (= mannetjeskat, dus niet iets dat met alco heeft te maken) en me zuchtend aankijkt.
Zwanen met jongen in oktober?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta ik hoop dat het niets ernstig is met je vrouw. Sterkte in ieder geval.
En wat vind je van jezelf, romantisch of niet?

Voor alle opslomers alvast goedenacht, ik ga zometeen ook mezelf bedelven onder een dekbed en een paar geliefden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij heeft doen glimlachen vandaag:
- de dagopening van Benthe !!!!!
- de spelende kids
- de zon
- de mensen hier op het forum
- mijn vriendin die vanavond onverwachts langskwam (had gehoord van de toestanden met Zoon gisteren)
- en (ongegeneerd) mijn eigen vraag met mijn eigen antwoord vanavond, echt een leerpunt voor mezelf!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen die nog even een frisse neus komt halen!
Ik heb een fijn weekend gehad, en zo te lezen velen met mij!
Geen gremlins gehad, ja gisteren toen een vriendin aan het eind van de middag bij thuiskomst gauw een glas rose nam...Ik dacht wel: geniet daar nou wat rustiger van...Maar een glas spa deed de rose-gremlin
heel snel verdwijnen!

Ik ga nog even een p.c.spelletje doen (je moet wat met dee bespaarde dranktijd!) en wens jullie vast een heerlijke nachtrust toe!
Liefs, Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...