Vie Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Hope your sunday's just your style With lots of things to make you smile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Goedenmorgen Benthe, wat ben jij een vroege vogel deze keer zeg!Wel een lief rijmpje trouwens. Doet me nadenken over "what makes me smile" en dat is leuk.My sunday's... veel slapen tegenwoordig. 't Zal wel een keer beter worden maar voorlopig voelt het nog alsof ik het nodig heb dus geef ik er maar gewoon aan toe. Maar het ritme van "om 6 uur wakker" gaat ook in de weekends gewoon door, en eigenlijk is dat best lekker.Fijne dag gewenst aan iedereen (jij ook, Joann)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 morgen adb'ers , een dag maak ik uiteindelijk zelf dus ik maak van deze zondag een fijne dag benthe mooi:present:water ik heb idem voor , ook in de weekends vroeg op maar ja dat is mijn innerlijke mens zo en dan is er koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Delta, grappig hè zo'n net iets oudere hond die dan ligt te kijken van, bejje belazerd om er zo vroeg uit te gaan? Lameligge!Maxie zit gelukkig in mijn ritme van vroeg op en hop naar buiten. Blakend van enthousiasme. Ik hou daar ook van, die morgenstilte voordat de drukte weer begint. Dan ben je dus toch wel een poëtische man, ondanks alles. En voor alle bescheidenheid, de titel van de dagdraad heb ik van Loesje gepikt.An, joepieeee, 2 maanden! Zitten er nog meer mensen aan hun senseoke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 vraagje hoe noemt men een 25 jarige bruiloft??an ook van mij eene dikke hieper de pieper de hoera met je twee maanden :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Blacky hier heb je meteen de hele lijst.1 jaarKatoenen Bruiloft2 jaarLederen Bruiloft5 jaarHouten Bruiloft10 jaarTinnen Bruiloft12.5 jaarKoperen Bruiloft15 jaarKristallen Bruiloft20 jaarPorseleinen Bruiloft25 jaarZilveren Bruiloft30 jaarParel bruiloft35 jaarRobijnen bruiloft40 jaarSmaragden bruiloft45 jaarSafieren Bruiloft50 jaarGouden bruiloft60 jaarDiamanten Bruiloft65 jaarBriljanten Bruiloft70 jaarPlatina Bruiloft75 jaarAlbasten bruiloft80 jaarEiken bruiloft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 muchas gracias doña benthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Heb je wat te vieren Blacky? Ik heb net voor een 12 1/2 jarig huwelijksfeest een chococard laten versturen, vol belze bonbons uit Margraten. Handig toch, dat internet. Goed dat je me even herinnerde, want anders was ik het glad vergeten.En nu wordt het tijd voor weer wat actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Jemig, wat een vroege vogels op de zondagmorgen! Normaal ben ik niet zo vroeg op zondag, ik ben een uitslaper-als-het-kan, maar ik heb plannen voor vanochtend. En nu ben ik razend benieuwd naar die lots of things to make me smile! Leuk begin van de dag!An, gefeliciteerd! Zo zie je maar, ondanks grote moeite en ontploffingen, het is te doen!Allemaal een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Goedemorgen allen die vroeg zijn opgestaan!Dit is voor mij een tamelijk vroeg tijdstip op de zondag hoor!Toch heb ik heerlijk geslapen en manlief niet eens uitgezwaaid want die stond al voor 6-en op!Ik heb niets gemerkt en heb lekker geslapen.An,GEFELICITEERD met 2 maanden ADB!!!!!!!!!!!!!!!!!Je hebt toch maar weer een indrukwekkend begin gemaakt met niet drinken! Vol twijfel en soms zeer vastberaden, maar je hebt het gedaan!Joann,nog even en dan zien we je hopelijk weer hier!Benthe,ik ben nog niet zo spits op de vroege ochtend. Zonder kater wakker, dat wel!Hoe gaat het met je huis en wanneer is de planning om erin te trekken?Delta,Was het bezoek van je kleinddochter gezellig?Blacky,handig toch, het forum als vraagbaak. Jij kan de komende jaren vooruit met dat lijstje!Nog heftig aan het denken over een eventuele opname? Of ben je er al uit?Q,al even niet gezien? Gaat ie?Xienix,laat even wat van je horen! Ik begrijp dat je het drul hebt, maar ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!Tolie,gelukkig gaat het nu weer bergopwaarts met je. En nog steeds hou je vol! Water,geniet van je zondag en verder welterusten begrijp ik.Anna,leuke plannen begrijp ik. Fijne dag!Mathilde,fijne tijd in Ierland! BOB-ze!Marieke,jij moet een moeilijke maar luxe keuze maken! 2 koren om uit te kiezen (of beide?)!Karin,succes morgen met je sollicitatie geprek! Ik ga vandaag ook maar wat struinen op internet om ideeen op te doen, bij wie ik zou kunnen werken! (en die mij dan ook nog zouden willen hebben natuurlijk!)Soothe,een fijne dag toegewenst. Mooie dag om te wandelen met Woef!Safi,ik hoop dat je veel berichten ontvangt over de mogelijke plaats van het chassisnummer. Kan je eindelijk uitgebreid gaan toeren! Als je in de buurt komt (midden van het land) waarschuw dan even, dan zal ik zwaaien!! Uiteraard ben je ook welkom voor een glaasje en een hapje!Tapas,ik wens je een ralaxte en rustige (innerlijk) dag toe! Ik hoop dat je genoeg kan opladen voor de nieuwe week!Erik,Gaat ie daar? En wil het lukken met je scriptie?Charlie,Stien,waar ben je? Alles goed daar?Cal,ook even niet gezien! Ben je aan het genieten van een heerlijk weekend?Marion,lukt het allemaal? Ik wil je graag binnenkort feliciteren met een mijlpaal?RJB,geniet van je kinderweekendAlle anderen ik denk aan jullie en ik leef mee.Mag ik even een off-topic vraag stellen hier? Heeft iemand voor mij ideeen wat te eten met een puber die bijna niets lust (behalve patat en pannenkoeken), en wat niet teveel tijd kost? Ik moet van de week de telefoon doen tot sluitingstijd en ben dus laat thuis. Gezond eten zou ik wel prettig vinden, maar ik zit wat mijn dochter betreft een beetje op een dood sproor. Nieuwe verfrissende ideeen zijn dus welkom.Max een halfuur graag, liefst nog korter aan bereidingstijd. Per PB mag ook.Smile vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Mogge vroege vogels!!!voor mijn doen ook vroeg voor de zondag, maar ja, ik heb er al een nacht(dienst) opzitten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Ik had al op verzenden geklikt voor ik klaar was.........ouderdom he..An: gefeliciteerd!!!!Gem, lastig he, als ze bijna niks lusten, had mn zoon ook altijd een handje van, wilde alleen lasagna of van die knorr maaltijden, je weet wel, kip siam, bobotie, enz,enz....Allen een hele fijne dag gewenst, hier schijnt het zonnetje al, ik duik lekker mn bedje in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Charlie,slaap lekker na een ongetwijfeld drukke nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Goedemorgen Nederland!!An je hebt je mijlpaal gehaald...gefeliciteerd meid...je haar zit goed zagen we gisteren voor deze bijzondere dag en ik hoop dat je man en kinderen trots op je zijn van mij een bos rozen:present::present::present::present::present: en een dikke pakkerd:sun:Things that make me smiledit forum, dat aldoor weer hartverwarmend kan reageren als iemand het moeilijk heeftmijn hond, als ze naast mijn bed staat en tussen ons in wil liggen voor haar ochtend dutjemensen op leeftijd die nog hand in hand lopeneen klein onbekend kind dat ongeneerd naar je kan liggen starenochtend zons opgangen en avond zons ondergangende zee zien en ruiken en de branding horen en dan je hond voor je uit zien rennen achter de meeuwen aanlekker eten met een stel vriendende laatste bladzijde van een goed boek Bv Marianne Frederiksenmijn man naast me in bed als ik mijn ogen net open hebmet mijn bus de snelweg op met de zon voor ons en dan zeggen...kom op rijd de zon tegemoetHet liedje van Ik hou van mijnou ja jullie merken het al...ik kan nog wel even door gaanGem je mannetje weer twee weken op reis en ga je doen wat iemand voorstelde?...lekker veel afspraken maken met goede vriendinnen?Wat je dochter betreft ik zal je een PBtje sturen met wat tips heb zelf geen kinderen maar weet wel lekkere dingen met pannenkoekenZo nu even een stuk appeltaart...hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 zo, ook aan de senseo, wat een uitvinding he, vooral dat het zelfs caffeinevrij erg lekker smaakt!er schijnt ook nog een chocola-versie op de markt te zijn of te komen... kan het nog niet vinden.Wat een vroege vogels zijn jullie toch, ik moet mezelf in het weekend en op mijn vrije dagen echt met moeite mijn bed uittrekken terwijl als ik moet werken en de wekker gaat ik er wel meteen naast sta.. vind het wel jammer dat ik de mooie mistige net wakkere ochtenden mis maar heb het er toch niet voor over om daar mijn wekker vroeg voort te zetten ;PIk zou vandaag naar een Nikon dag gaan maar heb afgezegd, veel te mooi weer om binnen allemaal foto noviteiten te gaan bekijken en uitproberen, zo fanatiek ben ik nou ook weer niet en degene met wie ik mee zou rijden is een verschrikkelijke babbelkont en daarvoor ben ik al helemaal niet in de mood. dus.... zodra de zon mijn huiskamer binnen gaat schijnen zet ik mijn ligstoel neer en ga lekker het boek uitlezen wat morgen naar de bieb terugmoet en tot die tijd mijn huis op orde brengen... een bijtank dag dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Goede morgen bijna middag al weer,Benthe, mooie opening van de dagdraad. Things that make me smile!An, gefeliciteerd! Doet toch elke keer weer goed te lezen dat iemand weer een mijlpaal haalt.Tja dat was vanochtend toen ik het forum opging, een pb'tje met woorden als hou je taai, je kunt het.Het berichte van Gem, waar ben je?De betrokkenheid hier van het forum is groot en doet goed!Ik was mezelf kwijt en mijn positiviteit was ver te zoeken.Nuchter het leven door is echt wel wennen en gaat gepaard metups en douwns, maar ik hoop er steeds weer sterker uit te komen.En dit forum helpt enorm ook al schrijf ik op min dagen niet,maar ik lees wel. Mijn gedachte is, aan mijn negatieviteithebben jullie niets, is niet opbouwend en heeft dus geen zin om eral maar over door te emmeren hier.Delta, goede uitspraak: elke tijd is Leef-tijd.En ook ik zit aan mijn derde senseoke maar mis de appeltaart van Saffie hierbij In elk geval dat ik nog niet ontbeten heb, dus straks maar meteen over op de lunch.Straks ga ik weer aan het werk maar voor iedereen die vrij is genieten want hetweer ziet er prachtig uit!Laat die eerste staan dan is het "dubbel"genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Tapas geniet van je dag met je boek...ben vanochtend wel vroeg eruit gegaan en heb erg veel spinnenwebben gezien inde mist..weet je nog dat je een spiegel ging maken toen je een jong meisje was met een takje en dan zoveel mogelijk spinnenwebben vangen en dan kon je bijna net doen alsof het een spiegel was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Zo nu de broodnodige tweede wandeling...wat een energie zonder kater!! JIIIPPPEEE!!Stien fijn te horen dat je dip weer een beetje een UP wordt...pas goed op jezelf...en ja JIJ KUNT HET!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Stien,goed te zien dat je weer hier schrijft. Jammer dat je niet van het weer kunt genieten, maar als je werkt en naar buiten kijkt dan wordt je ook al vrolijk vindt ik tenzij je depressief wordt omdat je moet werken met dit weer;)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Saf, Gem, no way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Gem,Ik heb hier ook van die gasten zitten met eetproblemen. Wat dacht je van een pakje soep en een kipfiletje meekoken en een zakje groenten en volkoren stokbrood erbij?Of volkorenpannenkoeken (vooruit dan maar) met 100 gram appel en een extra stuk fruit na?Hier lusten ze ook (van de Lidl) een "visbordje" : forelfilet, garnalen en een blikje tonijn met appel en mayo erdoor, eveneens met stokbrood....Of heerlijke bami van de Lidl/Aldi met extra groeten even mee-wokken? Eitje erbij bakken?Of Tortilla: gevulde omelet met (kant-en klaar) gekochte aardappeltjes, tomaat in stukje, ui , gele paprika (of een groente mix klant en klaar met paprika, tomaat en ui) en 5-6 eieren, in de pan bakken of de gegaarde spullen in een ovenschoten, ometlet erover heen gieten en 20 minuten gaar laten worden?Of gewoon een keer een hot dog van de Hema (4 in een doos, wel 4,25 euro, maar ja, je moet wat) met een fruitsalade erbij van een blik mandarijnen, appel, een banaan. En de puber mag de appel tsjoppen.Of voor twee keer spaghettisaus koken (heel simpel, gehakt, pak groente, flesje saus) en de volgende dag opbakken?t Is meer het idee dat je 's avonds als je naar huis gaat weet dat het simpel kan.Ik ben met zijn 3-en en als de (diepvries) biefstuk in de aanbieding is, neem ik er twéé, bakken en fijnsnijden, verdelen (dan is het minder duur) en gebakken aardappeltjes.En voor het schuldgevoel: elke dag een flinke multi-vitamine nemen en er een aan je puber geven.Als het iets duurder mag zijn is kant-enklare boerenkool van Albert Heijn ook erg lekker maar ook gauw 4 euro. En dan heb je nog geen vlees erbij.....Ik hoop dat je wat aan de ideeën hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 t Is meer dat ik vaak geen tijd heb tussen school, mijn eigen dingen, en het sporten van de kinderen dóór. En mijn idee is als ze regelmatig bij de TV eten, het is tegen mijn principe, maar dan eten ze beter. Laten ze later maar aan hun eigen kinderen doorgeven hoe het beter moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Hallo, allemaal,Houtje het water loopt me in de mond van al die opgesomde heerlijkheden.Onze zoon woont in Maastricht sinds een jaar, toen hij nog thuiswoonde aten we ook vaak met zijn drieenvoor de TV.Lekker smullen en 'de wereld draait door kijken', het is ook tegen mijn principe eigenlijk, maar de gezelligheid van zo met zijn drieen zijn en TV kijken was ook altijd leuk.Het is wel zo, dat als je aan tafel zit de verhalen van de dag beter tot zijn recht komen.Nu mijn man en ik samen zijn rommelen we maar wat aan.Misschien is het met een groter gezin anders?Benthe die bruiloften van gisteren, hoe kom je eraan in godsnaam?Heb een weekendje rustig met mijzelf, manlief is met zoonlief in Maastricht de kamer van zoonlief aan het herinrichten.Ik heb een rustig weekendje thuis.Gisteren van de dag in mijn eentje genoten, geen gremlin gehad ook, lekker films gekeken op TV.Nu wil ik graag naaar iemand toe, maar niemand is thuis.Dan maar even forummen.groetjes van PepitaVANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Houtje,dank je wel!Een aantal dingen weet ik wel, daar daar moet je dan weer even op attent gemaakt worden.Als ik ergens van baal namelijk is het eten koken na een lange werkdag en dat MOT ze het niet. Of ze eet de helft maar op, want "ik heb niet zo'n honger mam"! Dan dan 's-avonds een zak chips vinden. Grrrrr.We gaan in ieder geval voor de pannekoeken (ook dank je, Safi), hotdogs is ook wel wat en ik ben zelf wel van de pasta met saus.Mijn man eet niet mee (en die eet meer als wij 2-en samen), daar bespaar ik dan op dus we kunnen ook weleens wat ruiger doen.Ik heb ondertussen heerlijk op het gemak mailtjes beantwoord en steek straks denk ik even mijn neus buiten de deur. het ziet er buiten wel super lekker uit.Goed idee Tapas met een boekje in het zonnetje! Ik heb nog stapel tijdschriften te lezen. Ga ik denk ik ook maar lichtbakken buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Pepita,Ken ik. Is er niemand thuis!Kom dan maar lekker hier hoor! Doe je tenslotte maaltijdinspiratie op en weet je hoe alle bruiloftsmijlpalen (scrabblewoord??) heten. Misschien ook lekker lichtbakken buiten?Wij eten ook voor de TV. Is er vanwege eetproblemen ingeslopen. We eten alleen met visite aan tafel en bepaalde maaltijden die je echt niet op schoot kunt eten. Ik heb me er maar bij neergelegd.Het wurm weet hoe het moet, dus nu is het haar. Inderdaad Houtje!De tafelmanieren zijn ook maar zozo, maar ik heb gemerkt dat ze het in gezelschap wel kan. Nou dat is het belangrijkste. Als je je maar kan redden dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden