Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
je krijgt het wel even voor je kiezen. Zit je al met een wiebel hoofd krijg je dat er ook nog bij!
Helaas, snapt bijna niemand het wat het is om verslaafd te zijn, behalve dus de andere verslaafden. Daat ben ik nu wel achter! Geduld is een schone zaak, maar niet altijd op te brengen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, kan me voorstellen dat je even uit je pan ging! maar je hebt niet gedronken vandaag

Cal... ik word zo verschrikkelijk nieuwsgierig wat voor instrument dat nou was!! vertel nou!! please!!
klarinet, saxofoon, hobo?? echt, ik kan de spanning niet langer verdragen

vertel!!!!!!!!!

ach, onze bedrijfsfeestjes hadden zo'n feestje met drinkende forumleden kunnen zijn, jeetje wat zopen we veel met z'n allen (hoewel, met 5 van de 15 man denk ik nu achteraf maar het voelde alsof iedereen zoveel dronk.. erg... bier en mixjes en doorgaan tot de vroege ochtend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken het gevoel Cal, verliefd op een instrument. Ik hoop dat het lukt voor je!

An, ik heb op een gegeven moment mijn laatste flessen wijn bij diverse gelegenheden cadeau gedaan, nadat ik ze eerst door mijn zoon had laten opbergen, zodat ik niet wist waar ze lagen. Tegenwoordig koop ik ook voor een verjaardag of zo geen fles wijn meer. Ik weet wel dat de meeste mensen gewoon met mate kunnen drinken, maar het voelt voor mij niet meer oké om iemand iets te geven dat mij bijna kapot heeft gemaakt. Nou ja, 'heeft gemaakt....', ik goot het natuurlijk wel zelf naar binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie/Marion,
ik ben het in mijn zuipperiode gaan gebruiken...andere medicijnen sloegen niet aan, want ik had een cholesterop percentage van boven de 11.5!
Dit sloeg wel aan, maar misschien had ik het ook wel met een ander middel afgekunt als ik niet had gedronken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...