sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Oh Pippi, volgens mij ben jij net zo'n augurk als ik.Ik struikelde een keer toen ik een kledingzaak naar binnen ging, maar het duurde heel lang voordat ik viel, zo van net niet net wel en uiteindelijk lag ik op mijn knieën achter de kassa. De verkoopsters kijkt me aan, ik zeg ja zo kom ik altijd binnnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 GOED ZO AN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 An,je krijgt het wel even voor je kiezen. Zit je al met een wiebel hoofd krijg je dat er ook nog bij!Helaas, snapt bijna niemand het wat het is om verslaafd te zijn, behalve dus de andere verslaafden. Daat ben ik nu wel achter! Geduld is een schone zaak, maar niet altijd op te brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Charlie, heb je nu anderen of nog crestor?Hoe is het met de kleinkids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Charlie, ik moest even spieken. Het heet Pravastatine. Ik ga straks googelen! Even mezelf gek maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Zo viel ik een keer een slijter binnen en ik had toen geen eens gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Beste An, heb je geen pammetje?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Nee, heb weer Crestor.........maar veel minder spierpijn............(zou het dan toch aan de alcohol hebben gelegen...??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Goed zo An, bibber maar even, gaat zo weer over.Wat zei de huisarts, of heb ik dat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik slik in totaal 14 medicijnen meerdere malen per dag...............volgens mij als ik niet dronk/gedronken had, zou ik minimaal de helft weg kunnen gooien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 An, kan me voorstellen dat je even uit je pan ging! maar je hebt niet gedronken vandaagCal... ik word zo verschrikkelijk nieuwsgierig wat voor instrument dat nou was!! vertel nou!! please!!klarinet, saxofoon, hobo?? echt, ik kan de spanning niet langer verdragenvertel!!!!!!!!!ach, onze bedrijfsfeestjes hadden zo'n feestje met drinkende forumleden kunnen zijn, jeetje wat zopen we veel met z'n allen (hoewel, met 5 van de 15 man denk ik nu achteraf maar het voelde alsof iedereen zoveel dronk.. erg... bier en mixjes en doorgaan tot de vroege ochtend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Oh, Charlie dat zou toch ook wat zijn, want dat middel is ook bij radar geweest en er waren heel veel mensen, die er last van hadden, misschien wel allemaal mensen met een alcoholprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ken het gevoel Cal, verliefd op een instrument. Ik hoop dat het lukt voor je!An, ik heb op een gegeven moment mijn laatste flessen wijn bij diverse gelegenheden cadeau gedaan, nadat ik ze eerst door mijn zoon had laten opbergen, zodat ik niet wist waar ze lagen. Tegenwoordig koop ik ook voor een verjaardag of zo geen fles wijn meer. Ik weet wel dat de meeste mensen gewoon met mate kunnen drinken, maar het voelt voor mij niet meer oké om iemand iets te geven dat mij bijna kapot heeft gemaakt. Nou ja, 'heeft gemaakt....', ik goot het natuurlijk wel zelf naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Calimero, wat fijn om zo verliefd te zijn op een instrument. Ben wel benieuwd naar het instrument trouwens.Ik slik ook de nodige medicijnen, vooral die maagzuurremmers heb ik aan de alcohol te danken denk ik en aan het roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Charlie/Marion,ik ben het in mijn zuipperiode gaan gebruiken...andere medicijnen sloegen niet aan, want ik had een cholesterop percentage van boven de 11.5!Dit sloeg wel aan, maar misschien had ik het ook wel met een ander middel afgekunt als ik niet had gedronken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Tolie ..ik lust ze wel rauw! Stuur ze maar hierheen..en niet vergeten ook deze verbouwing ellende gaat weer voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Safi,en opgerold in een pannekoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Gemotiveerd, dat is wel hoog zeg. Ik had 6.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik ga even naar beneden wat drinken, kom zo nog ff terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 of in een bladerdeegje, safi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Marion,tegenwoordig hebben ze de eisen bijgesteld. Boven de 2.5 is te hoog volgens de huisarts. Ja als ze het naar beneden gaan bijstellen kom ikm er nooit meer af. Ook al drink ik nooit meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Lieve Safi,nog dank je wel voor je mooie bijdrage eerder vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 zoals ik al gezegd heb verwijder ik dit even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 wat zijn jullie lekker flauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 O Ja die zijn erg mooi Cal..wat een fijne ervaring daar kan je weer een tijdje op teren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden