Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

Marion/Water,
en wij maar denken allemaal apart van elkaar dat we zo inventief waren om aan onze dosis alcohol te komen! Iedereen doet hetzelfde. Alleen nu zal ik het veel eerder merken als anderen het doen, tenslotte was ik er zelf ook zo een!
Ook een idee trouwens op een feestje als je niet drinkt, je haalt de alcoholafhankelijken (mooi woord!) er zo uit. Ook alle trucs die er uit worren gehaald....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi, moet nog steeds aan je uitglijder denken. Zo kwamen mijn man en ik een keer bij de chinees binnen, hartstikke druk. Mijn man struikelde en viel bijna, maar ging net goed, toen wilden we allebei heel snel gaan zitten om niet verder de aandacht te trekken. Wat doen we, we nemen allebeide dezelfde stoel en in een keer zit ik bij mijn man op schoot. We hebben er wat af gelachen toen en ja zonder alcohol, want toen dronk ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg ook niet dat ik zo aan mijn tax kwam Gem. Die restjes waren de illegale extraatjes, net als de bijna lege flessen in de keuken.

Maar goed trouwens dat wij destijds niet met zijn allen op één feest aanwezig waren. Zou een groot probleem gegeven hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, jullie hebben aardig wat geschreven en zijn lief geweest voor elkaar toen ik er niet bij was.
Je gaat goed Soothe!!!
Safi, ik huil niet bij films, de rest van mijn huisgenoten wel, die willen me er nu niet meer bij hebben bij een jank film omdat ik niet meejank. Soms dan heb ik wel de neiging, bijvoorbeeld bij hart in actie, dan ga ik als de tranen bijna willen komen snel wat anders doen, drinken inschenken of zo, of schaaltje ships neerzetten of naar de wc...
Superavond gehad, ik ben tot over mijn oren verliefd, was ik al een aantal maanden maar durfde het niet te zeggen, het geluid dat eruit kwam zo mooi..., hoe hij eruit ziet zo mooi..., ik heb over een instrument. Al een paar weken hebben we een gastmuzikant en hij heeft er één, durfde al die weken niet te vragen of ik hem eens mocht proberen, maar gisteren dacht ik laatste kans, wat heb ik te verliezen... Een sympathieke reactie, hij zij morgen in de pauze van de repetitie (vandaag dus) dat ik het instrument mocht proberen, kleine uitleg en ik speelde er gelijk op weg, na de pauze zei hij blijf maar zitten, je speelt gewoon mee in het orkest nu ipv mij, dirigent vond het oke, en heb dus gelijk mee gespeeld.... Ben echt verliefd dus, wilde hem bijna niet meer terug geven.
Dat gaat heel hard sparen worden, orkest gaat bespreken wat ze voor me kunnen doen wat aanschaf betreft, kan voor datzelfde bedrag een nieuwe auto kopen bijna..., zal een paar weken overheen gaan eer ik iets hoor, wachten, wachten, wachten, wachten dus....
Heftige emoties, totaly opgewonden, risico had ik ingeschat, had dus voorzorgsmaatregelen getroffen voor de thuiskomst, zit nu aan een flinke beker kruidenthee.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vanavond weer meemaak. Kom ik naar beneden staat daar een grote fles MEDOC op de tafel.
GIEEEEEEEEEEERENNDDDDEEE hartkloppingen krijg ik. Dorst!!!

Toevallig vroeg jij Medoc wat je doet als je iets wordt aangeboden?
Nou het werd mij niet aangeboden maar in huis gehaald door mijn man die naar een verjaardag zou gaan. Zet hij ##@$%$# die fles daar neer !!!

En een trek!!!
Helemaal niet eerlijk wat ik deed, maar ik werd woedend. Hoepel maar op met die stomme fles van je en wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel. (ik wilde n.b. helemaal niet dat hij weg zou gaan, zit te hyperen)
Hij snapte er geen sik van. Ik schommel en wiebel en dan zou je trek krijgen.
Geen slok wil ik %$$@* ben nog steeds woedend.
Hij vervolgens woedend op mij, wat ik mankeer, of ik nog normaal ben, blabla,bla,bla.
Zit nu bij te komen, rechtop zittend wel te verstaan.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft. Samen gaan we de strijd aan.

IK DRINK IN IEDER GEVAL NIET VANDAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...