Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Marion/Water,en wij maar denken allemaal apart van elkaar dat we zo inventief waren om aan onze dosis alcohol te komen! Iedereen doet hetzelfde. Alleen nu zal ik het veel eerder merken als anderen het doen, tenslotte was ik er zelf ook zo een!Ook een idee trouwens op een feestje als je niet drinkt, je haalt de alcoholafhankelijken (mooi woord!) er zo uit. Ook alle trucs die er uit worren gehaald.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Pippi, moet nog steeds aan je uitglijder denken. Zo kwamen mijn man en ik een keer bij de chinees binnen, hartstikke druk. Mijn man struikelde en viel bijna, maar ging net goed, toen wilden we allebei heel snel gaan zitten om niet verder de aandacht te trekken. Wat doen we, we nemen allebeide dezelfde stoel en in een keer zit ik bij mijn man op schoot. We hebben er wat af gelachen toen en ja zonder alcohol, want toen dronk ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik dronk niet alleen de restjes champagne uit andermans glazen op...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Marion, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Soothe, dat staat ook bij de bijwerkingen, maar niet iedereen heeft er last van hoor. Ik had crestor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Anna,nee want zo kwamen we niet aan onze tax! daar was veeeeeel meer voor nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Marion,ik gebruik dat ook. Gelukkig nergens last van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Pippi,dat was wel pech om je eerste weekend samen na 8 maanden! Zal je altijd zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 An bedankt voor de betrokkenheid.We staan droog!!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik zeg ook niet dat ik zo aan mijn tax kwam Gem. Die restjes waren de illegale extraatjes, net als de bijna lege flessen in de keuken.Maar goed trouwens dat wij destijds niet met zijn allen op één feest aanwezig waren. Zou een groot probleem gegeven hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Gem. die dronken denk ik niet alleen op bedrijfsfeestje zoveel, de rest zal wel thuis gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Anna,daar wil ik niet aan denken... wij in onze zuipperiode met z'n allen op een bedrijfsfeest:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ja Anna, dat zou wat zijn, dan was alles zo leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 13 "gebruikers" ingelogged. Dat voorspelt weinig goeds. Zo met z'n dertienen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Marion,thuis zal er ook het nodige gezopen worden, maar er stond specifiek op bedrijfsfeesten! dat ze zich niet konden beheersen! Ik zoop nooit teveel op feesten van mijn werk, dat haalde ik later wel in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Soothe,is inmiddels weer 14! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik was ook altijd heel netjes beheerst, totdat ik thuis kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Yep, jullie hebben aardig wat geschreven en zijn lief geweest voor elkaar toen ik er niet bij was.Je gaat goed Soothe!!!Safi, ik huil niet bij films, de rest van mijn huisgenoten wel, die willen me er nu niet meer bij hebben bij een jank film omdat ik niet meejank. Soms dan heb ik wel de neiging, bijvoorbeeld bij hart in actie, dan ga ik als de tranen bijna willen komen snel wat anders doen, drinken inschenken of zo, of schaaltje ships neerzetten of naar de wc...Superavond gehad, ik ben tot over mijn oren verliefd, was ik al een aantal maanden maar durfde het niet te zeggen, het geluid dat eruit kwam zo mooi..., hoe hij eruit ziet zo mooi..., ik heb over een instrument. Al een paar weken hebben we een gastmuzikant en hij heeft er één, durfde al die weken niet te vragen of ik hem eens mocht proberen, maar gisteren dacht ik laatste kans, wat heb ik te verliezen... Een sympathieke reactie, hij zij morgen in de pauze van de repetitie (vandaag dus) dat ik het instrument mocht proberen, kleine uitleg en ik speelde er gelijk op weg, na de pauze zei hij blijf maar zitten, je speelt gewoon mee in het orkest nu ipv mij, dirigent vond het oke, en heb dus gelijk mee gespeeld.... Ben echt verliefd dus, wilde hem bijna niet meer terug geven.Dat gaat heel hard sparen worden, orkest gaat bespreken wat ze voor me kunnen doen wat aanschaf betreft, kan voor datzelfde bedrag een nieuwe auto kopen bijna..., zal een paar weken overheen gaan eer ik iets hoor, wachten, wachten, wachten, wachten dus....Heftige emoties, totaly opgewonden, risico had ik ingeschat, had dus voorzorgsmaatregelen getroffen voor de thuiskomst, zit nu aan een flinke beker kruidenthee.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Wat ik vanavond weer meemaak. Kom ik naar beneden staat daar een grote fles MEDOC op de tafel.GIEEEEEEEEEEERENNDDDDEEE hartkloppingen krijg ik. Dorst!!!Toevallig vroeg jij Medoc wat je doet als je iets wordt aangeboden?Nou het werd mij niet aangeboden maar in huis gehaald door mijn man die naar een verjaardag zou gaan. Zet hij ##@$%$# die fles daar neer !!!En een trek!!!Helemaal niet eerlijk wat ik deed, maar ik werd woedend. Hoepel maar op met die stomme fles van je en wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel. (ik wilde n.b. helemaal niet dat hij weg zou gaan, zit te hyperen)Hij snapte er geen sik van. Ik schommel en wiebel en dan zou je trek krijgen.Geen slok wil ik %$$@* ben nog steeds woedend.Hij vervolgens woedend op mij, wat ik mankeer, of ik nog normaal ben, blabla,bla,bla.Zit nu bij te komen, rechtop zittend wel te verstaan.Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft. Samen gaan we de strijd aan.IK DRINK IN IEDER GEVAL NIET VANDAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeSoothe, dat staat ook bij de bijwerkingen, maar niet iedereen heeft er last van hoor. Ik had crestor. same for me, Marion!! Maar nu, met de tweede poging heb ik er geen last meer van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Cal,of een beker of twee!Geweldig! Ik hoop dat ze middelen vinden zodat jij dat instrument kan gaan bespelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdAnna, daar wil ik niet aan denken... wij in onze zuipperiode met z'n allen op een bedrijfsfeest:D Zou een dure grap worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden