Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Soothe...fijn dat je je nog even meld...ik meen dat je nu ook een melk hebt die cholesterol verlagend werkt!
En je staat al in mijn kalendertje hoor en nu bij de volhouders belanden dat wordt voor mij een stuk makkelijker :P

Maar heb je nu alleen maar ene welvaart kwaaltje? Niks ernstigs?

Heb net even Spoorloos gekeken...stromen de tranen me gelijk weer over de wangen bij de ontmoeting..hebben daar hier nog meer mensen last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Charlie, je gaat goed zeg!, en Soothe gefeliciteerd met de uitslag van de cardioloog en alle andere droogstaanders vandaag natuurlijk ook gefeliciteerd!
Gem ik blijf je gewoon op een maand achterstand achtervolgen hoor, maak je geen zorgen, en zorg dat ik je niet inhaal.
Ik heb alle rozen die ik vandaag gekregen heb van jullie in een vaas gezet en dat ziet er lekker feestelijk uit!

Medoc, ik doe er niet zo moeilijk over, ik zeg gewoon dat ik niet meer drink en dan snapt iedereen het wel, laatst met een champagne-toast was er ook kinderchampagne, niks mis mee.
Als mensen al fronsen dan leg ik uit dat ik niet zo goed met drank om kan gaan en dat ik daarom niet drink en ik heb nog nooit meegemaakt dat dat niet geaccepteerd wordt. Ik houd niet van ingewikkeld doen en ben gewoon eerlijk, meestal levert je dat ook weer gesprekstof op hoe raar dat ook klinkt. Net zo goed als dat alcohol bij het sociale leven hoort hoort een alcoholprobleem dat ook. En reken maar dat mensen daar open over durven zijn als jij dat ook durft. Iedereen kent wel iemand die teveel drinkt en sommigen herkennen het van zichzelf en voor je het weet heb je heel intensieve gesprekken. Je kunt ook gewoon toasten met een glas champagne zonder te drinken, zet je het daarna op tafel en wordt het wel weer eens opgeruimd of door iemand anders (mijn vroegere ik bv) opgedronken.

en nog iets, er zijn meer mensen op dees wereld die niet drinken, kijk maar eens rond als je weer eens een feest of een gelegenheid hebt waar drank geschonken wordt... en let dit keer eens op de niet-drinkers hoe die het oplossen. We zijn soms teveel gefocused op de drinkers en vergeten dat er ook mensen zijn die geen alcohol drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemotiveerd, doe maar lekker rustig aan.

Soothem gaat van alcohol je cholesterol ook omhoog. Ik had het ook aan de hoge kant, niet te hoog maar moest ook medicijnen, maar ik kon er niet tegen, ik kreeg hel erge spierpijnen.
Ik vond het al zo raar, want ik eet niet vet, het zit niet in de familie, dus het komt gewoon van de alcohol.
Goh..wat komt er niet van de alcohol??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog heel goed toen ik pas op het forum was en een paar dagen was gestopt, dat ik naar mijn afscheidsborrel op het werk moest. In de zenuwen omdat iedereen me kende als een gezellige drinker (ik dronk nooit teveel op het werk maar wel veel).
Die borrel met glazen cola doorstaan en NIEMAND heeft een opmerking gemaakt!
Het was voor anderen helemaal niet interessant of ik wel of niet dronk. Dat dacht alleen maar.
Een hele eye-opener!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Alles zit onder het breekstof, mijn toetsenbord, mijn bank, tv, ALLES!!!
Ik ga met een Gameboy spelleteje naar bed, om in deze puinhoop te blijven zitten, nee, en o, daar zit een gremlin, en daar nog een!
Ik ga ze negeren, en hopen dat ze niet in mijn slaapkamer zitten!
Slaap lekker iedereen!
liefs, Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een bericht in de krant dat 1 op de 3 managers teveel drinkt. Vooral de jonge managers. Oorzaak o.a stress. Ze zouden vooral teveel drinken op bedrijfsfeestjes en -borrels. Laat me dat nou niet verbazen en laat ik die personen nou ook wel kennen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...