Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Log speciaal voor jou nog even in Gem. Zo'n situatie heb ik ook een keer meegemaakt, en geloof me, als je nu niet toegeeft kom je er drie keer zo sterk uit! Juist de moeilijkste situaties roepen de gemeenste en grootste gremlins op, maar als je die overwint durven de kleintjes helemaal niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel, ECHT!
Ik wil niet drinken. Ben het niet van plan. Maar het doet zo'n zeer!!
En ik schrijf cryptisch omdat ik niet teveel wil prijsgeven! Dus iuk wil en kan dat jullie niet aandoen!
Ik ga geen rare dingen doen. Vertrouw daar maar op!
Maar K*T WAT EEN VALKUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu moet ik weg, Woutje heeft net overgegeven!!! Pfff..wanneer stopt al die****???!!!

@gem,
Ik wens je veel sterkte maar vooral veel inzicht in je situatie nu!! Hoop dat je zin voor rede de bovenhand haalt!!! Laat die gremlins voor wat ze zijn en laat ze niet jouw nu al zover bereikte doel kapot maken!!!Je bent het waard om ze te laten staan!!!!:heart:

Slaapwel allemaal, ik ga nog even kindje in bad stoppen, was draaien..enz...
Tot morgen!

Liefs van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Gem oud zeer blijft gewoon nog steeds zeer doen. Schop even ergens tegenaan ofzo, of jank even flink de ogen uit je kop, ga de hond uitlaten, schrob een heel vies keukenkastje.. doe alles behalve drinken, maar dat komt wel goed geloof ik... doe desnoods een computerspelletje als afleiding.
Dit soort situaties dronken we vroeger altijd weg he, maar nu niet meer omdat we weten dat het geen zin heeft!!

Over verzorgingsverhalen, ik heb er ook nog wel eentje, ik heb met bejaarde verstandelijk gehandicapten gewerkt, zwaar werk, veel tillen enz.. Ik moest een vrouw van rolstoel naar bed tillen, en het lukte maar niet, snapte er niks van, ik kreeg haar maar niet uit die stoel getild, ging al helemaal twijfelen aan mezelf, normaal kon ik het ook waarom nu dan niet? dus mijn grootste stevigste en sterkste collega erbij gehaald, die tilt haar op met stoel en al.. oeps, was ik de riem vergeten los te maken.... stom, maar wat heb ik gelachen om die grote meid die die vrouw met stoel erbij zo de lucht in tilde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar, maar dit luchtte toch wel op. Ik klom zowat in de gordijnen!
Zoals Marion zei: ik kan nu ook niet tegen mijn man praten!
Maar ik ben een grote meid. Ik moet dit alleen ook kunnen.
En ja, mijn schuldgevoel heeft weer een enorme boost gekregen. Daar moet ik dus mee om leren gaan!
En dat kan ik niet, althans nog niet!
K*T drank! Heeft zoveel kapot gemaakt. Daar werd ik vanavond erg mee geconfronteerd.
En het enige wat ik kan doen is niet meer drinken. Dus moet ik nu ZEKER niet gaan drinken, want dan maak ik het ietsie pietsie kleine beetje wat ik weer opgebouwd heb kapot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja dat zeiden ze bij ons in therapie altijd, je moet leren verdragen... het is zoals het is, het gaat zoals het gaat en het voelt zoals het voelt en dat gevoel kun je verdragen, daar ga je niet dood van.. Oh wat haatte ik ze dan als ze dat zeiden en oh wat hadden ze gelijk!

Dus Gem, je krijgt even een flinke oefening in het verdragen op je bordje maar ik weet zeker dat je dat kan en wil je niet inhalen met mijn maand achterstand!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, vanavond hoop ik dat je me niet inhaalt! Daar zal ik veel moeite voor doen.
Ik ga even wat uitprinten en dan kom ik weer even hier. Kan nu toch nog niet slapen. Eerst dat gevoel een beetje weg.
Tot zo, als jullie dan tenminste niet al zijn gaan slapen! Anders welterusten!
Nogmaals ik ben een grote meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem,

Ik log nu net in en lees dat jij het nu zo moeilijk hebt.
Blijf hier maar bij de computer op het forum.
Ik blijf hier ook nog even hangen.

Vanmiddag hadden we visite en vanavond heb ik mijn computer een grote schoonmaakbeurt gegeven. Niet de buitenkant, maar de binnenkant: overtollige bestanden wissen, programma's update/upgraden, registry opschonen, schijfopruimen en als laatste defragmentatie. Dan draait dat ding terwijl ik er niet op kan werken. Het was geen overbodige actie en het was te merken dat dat een paar maanden te lang had gewacht.

Marion, Tapas, Q, Pippi,

Ook goeie avond.

Ga vandaag niet de hele draad doorlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...