Spring naar bijdragen

donderdag 25 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

don soothie el padrino ;)
benthe fijn je terug te mogen lezen :present:
ik ben juist terug van een wandeling met het hondje zat mij daar een mooie grote vogel in een wei maar wat het was weet ik niet .
er staat daar een paard in de wei en soms ga ik die eens aaike geven komt dat paard naar mij gelopen met een vaart dacht ik amai dat paard kent mij al goed , ppff was de eigenaar met het paard zijn eten daar :huh:
dat koud is mensen hier in belgie brbrbr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Benthe, fijn dat je weer thuis bent en hopelijk is de dosering nu beter. Chemo is ook een heftig goedje hoor!
Ik had vandaag echt weer eens mijn dag niet, ben zooooo moe! vervelende vergadering op het werk, geen fijn sfeertje, hoofdpijn en donderdag, maar gelukkig geen gremlin.. kan niet want ik moet nog weg vanavond en heb nu even totaal geen zin.

Vanavond dus kijken bij een nieuw op te richten koor, van een dirigent waar ik jaren geleden ook al eens bij gezongen heb. Vind het best spannend en vooral omdat ik niet weet of ik het eigenlijk nog wel of niet leuk vind om weer in een koor te zingen maar dat ga ik vanavond wel ervaren... is het niks dan ben ik na de pauze weg!

Het klinkt misschien stom maar het staat me wat tegen dat het een vrouwenkoor is :( .. Ik ben eigenlijk niet zo goed in vrouwen onder elkaar...
nou ja, ik ga het gewoon ervaren... bibberdebibber... Wat doet een mens zichzelf soms toch aan he, activiteiten zijn er om voor je lol te doen toch?

Juul, had even gezegd dat je nog 4 kilo nodig had, ik heb er nog een stuk of 6 in de aanbieding, mag je gratis en voor niks overnemen van me!
Nou, ik ga even verder zenuwen en saggerijnen en mijn sla met zalm klaarmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, grote dikke vette :sun: voor jou, geweldige meid.
Wat heb jij vandaag weer voor ondeugends uitgevreten?

Tapas, ik ken dat eigenlijk wel, met mannen kan je vaak meer geinen en lol maken.
Ik wil trouwens de heren onder ons niet beledigen, maar voor mij waren die contacten vaak op een prettige manier oppervlakkig. Het lijkt net of mannen zich minder snel beledigd voelen. Hihi, wat zul jij je dan vaak unheimisch voelen op het forum, met het merendeel vrouwen.
Maar ziet: de laatste jaren ben ik me voor vrouwen open gaan stellen. Ik vind wel dat ik mijn grenzen beter moet aangeven, wat ik wel en niet wil. Misschien is het van nature zo dat de andere sexen, over en weer elkaars grenzen van nature beter respecteren.
Of misschien is dat voor mij iets heel persoonlijks, omdat ik in mijn jeugd omgeven ben door oudere zussen en nichten.
Dus de vraag is eigenlijk, Tapas, wat vind jij problematisch aan omgaan met alleen maar vrouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de pech gehad om een vrouwenopleiding gedaan te hebben, HBO-J, heet nu geloof ik SPH ofzo en daarna in de verzorging terecht kwam en daar werken veel vrouwen.. er was vaak veel roddel, achterklap en gedoe, ook daarna (ben na een burn out de gezondheidszorg uit gegaan) heb ik via het uitzendburo veel met alleen vrouwen gewerkt in administratieve banen bv, en tjonge wat kon dat er fel aan toe gaan zeg, terwijl ik in mijn vrije tijd eigenlijk voornamelijk met jongens omging, dat was veel minder gecompliceerd. Jongens zijn duidelijker, die zeggen het gewoon als er iets is, meestal, je hebt even ruzie en dan ga je weer verder, lucht geklaard.

Ten tweede speelt de relatie met mijn moeder ook wel een rol, die was manipulatief, claimend, symbiotisch, verstikkend en dus enorm ingewikkeld voor mij als puber, eigenlijk nu pas kan ik er een beetje mee omgaan en dan nog niet te lang achter elkaar.

Met vrouwen merk ik dat dat anders werkt, dan blijken de stomste dingen opeens aan de hand te zijn, kreeg ik al eens ruzie dan kreeg ik vaak een lading over me heen van toen ik dit, en die keer dat ik dat enz en werden er allerlei oude koeien uit de sloot gehaald... ik kan daar erg slecht tegen. Vrouwen maken emotioneler ruzie is mijn ervaring en wat dacht je van de rivaliteit (vooral als er een paar mannen bij zijn) of het achter je rug om geroddel, of de dubbele boodschappen, ruzie maken om dit terwijl het om iets heel anders gaat. Het is mij voornamelijk te ingewikkeld en te veel gevoelens bij elkaar. EN dan wordt ik ook ingewikkeld en overgevoelig en kan je niet meer met elkaar praten maar wordt het schreeuwen en huilen enzo pfft

Ik werk nu met meer mannen dan vrouwen en vaak ben ik de enige vrouw in het gezelschap en dat vind ik prettig, want met meer vrouwen komt er dan toch weer die rivaliteit om de hoek kijken.. ik ben zelf behoorlijk nuchter eerlijk en zuiver en kan niet tegen die spelletjes die dan gespeeld worden en snap dan ook vaak niet hoe dat dan werkt.. Ik ben niet zo'n verleider en aandacht van mannen is leuk maar dan liever als maatje

Komt trouwens ook omdat ik emoties van anderen nogal snel oppik en zelf ga voelen en stel je dan eens een kamer met vrouwen voor die allemaal net ongesteld zijn ofzo.. dan wordt je toch gillend gek (vooral als je zelf ook nog eens ongesteld bent hihihihi)

Hier op het forum heb ik daar trouwens bijna geen last van omdat de afstand groter is en je niet fysiek in elkaars nabijheid bent.. meestal houd ik me afzijdig als ik merk dat er damesruzietjes ontstaan ;) dat wel, maar hier werkt iedereen ook aan dat emotionele ingewikkelde gedoe terwijl dat normaal niet zo is.

Vrouwen vind ik ook heel leuk hoor, zolang ze niet claimen, manipuleren, slachtofferen, maar gewoon de verantwoordelijkheid voor hun leven zelf in de hand nemen en elkaar respecteren zoals ieder is.

zoiets dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumlieden!

Benthe,
Fijn dat je er weer bent. Ik hoop dat de gewijzigde chemo aanslaat. Hoe lang moet je nog (tabletten??) voordat deze kuur over is. Staan er daarna nog meer kuren op stapel of ben je er dan voor even vanaf?
Het zal wel lekker zijn weer thuis te zijn. Geniet ervan en ik ben blij je weer te lezen!

Safi,
:sun:

Soothe,
durf ik jou nog in het donker tegen te komen met die winterjas? Mooie aanschaf voor jezelf! Kijk ernaar als je het moeiljk hebt en bedenk hoeveel gemiste glazen dat zijn en wees heel trots op jezelf!

Pippi,
lekker geslapen en nu weer op beide benen, door met je doel? Ga ervoor meid, je kan het!

Karin,
wat een beslissing, opereren of niet! Je wilt je hond bij je houden maar niet tot elke prijs. Sterkte met de beslissing!

Stien,
werk ze vandaag. Je ziet dat ik weer in mijn oude "fout"aan het vervallen ben. Deze "samenvatting"draag ik aan jou op!

Charlie,
zet hem op! Moet je weer werken vannacht?

Tapas,
succes vanavond op het koor. Zing ze. Je vindt het vast leuk, al kan ik me voorstellen dat je het eng vindt!

Corinne,
zit je weer wat beter in je vel?

An,
hoe gaat het met je en met je hoofd in het bijzonder?

Pepita,
lijkt me heel fijn dat je weer zo nuchter van het schilderen genieten kan!

Delta,
hoe gaat het met de captain? En dan bedoel ik met jouzelf?

Juul,
lukt het met de eerste dagen? Tot nu toe wel geloof ik. Hou je eraan vast dat je dan het allermoeilijkste hebt gehad!

Anna,
heel belangrijk om te lezen hoe je je na een langere periode droogstaan voelt. Ik hoop dat mensen zoals jij nog regelmatig blijven schrijven.

Rudy,
jij bent de nestor hier! Ik hoop dat jij ook regelmatig blijft komen. Fijn je weer te lezen!

Knuf,
hoe gaat het met de ziekenboeg?

Blacky,
lekker dutje gedaan. Wat is het fijn om niet meer te drinken he? Ik ben ook bang van de drank geworden en vooral van de efeecten die het op me heeft. Die hunkering die ik soms nog zo kan voelen!!

Vittel,
hoe gaat ie?

Meedoen,
hoe gaat ie?

Marion,
nog niets gehoord van de vennoot? Je wordt dus wachtende rijk!

Xienix,
laat eens wat van je horen, al is het maar heel kort!

Houtje,
ook al even niet gezien?

Tolie,
is de rust in huis weergekeerd?

Sandra,
al even niet gezien. Alles goed?

Pana,
ook al even niet gezien. Lukt het daar?

RJB,
al nieuws van het huizenfront?

Erik,
succes met je sollicitatie!

Koh,
alles rustig daar van binnen?

Water,
raar, maar ik verwacht gewoon dat je goed gaat! Slaat nergens op! Dus Water alles OK daar?

Q,
blij dat het gisteren wel goed met je ging. Gewoon blijven komen hoor!

Alle anderen, ik denk aan jullie en leef mee.
Dit doe ik niet meer vandaag (zo'n lang bericht). Maar ik voel me er beter bij als ik een hele dag gemist heb om op deze manier binnen te vallen. Nu ben ik het kwijt en kunnen jullie verder vandaag opgelucht ademhalen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, me snappo.

Soothe, je hebt gelijk, het zijn Amsterdammertjes. Aan Rotterdammertjes kan je nooit je schenen stoten, die zijn veel te aardig :D
Weet iemand ook wat Arnhemmertjes zijn, en Limburgertjes? En wat zijn Brusselaartjes, en Wenertjes?

Gem, hoe gaat het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Benthe, fijn dat je weer terug bent. Ik hoop dat het allemaal een beetje vol te houden is voor je.

Charlie, knap dat je niet gedronken hebt op je moeilijke morgen.

Corinne, traantjes weer weg?

Tapas, geniet van je vrouwenkoortje.

Gemotiveerd, nee ik wordt niet meer wachtend rijk helaas, omdat mijn man de vennoot eruit heeft gezet
volgens het contract is hij dus geen vennoot meer. In het vonnis stond, dat hij als vennoot alles moest afgeven, boekhouding e.d. als hij dat niet deed dan een boete van 500,00 per dag. Het was te mooi om waar te zijn. Maar de vennoot wil nu weer praten, maar daar doen we niet meer aan.
Er komt een kort geding, waarin we eisen dat hij alles moet afgeven, zodat mijn man kan beginnen te werken en eindelijk inkomen heeft.

Pippi, begon je normaal ook altijd zo vroeg te drinken. Wel fijn dat karinneke je gesteund heeft.

Soothe, ik heb me vanmiddag een trui gekocht van me uitgespaarde drinkgeld, zal bij ons ook wel drrog brood worden, als het zo doorgaat. Maar ik heb mezelf wel beloond, anders was het geld ook op geweest. Vooral na die grote Gremlin van gisteren, die ik de baas was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal, sta verbaasd hoe jullie allemaal de namen onthouden en elkaar succes wensen, raak ervan in de war.
Ik kan dat nog niet, WEL kan ik jullie vertellen dat ik van de week weer heb gedronken en nu alweer.
Ik was zo erg bezig met het NIET kunnen drinken dat ik juist weer begonnen ben en vandaag dus ook weer, toch blijf ik vertrouwen houden
Neem m,n petje af voor iedereen hier die wel of niet drinkt, het is immers een taboe dat je moet doorbreken en erover praten is al heel wat en dat kan hier volgens mij hier wel.
Heb wel spijt dat ik weer gedronken heb maar er ging wel iets aan vooraf.
En nu weet ik dat jullie zullen zeggen: slap excuus en da,s ook zo, maar ja zo werkt mijn ik.
Ca. 2 jaar geleden ben ik bevallen van m,n jongste zoon(heb geen contact met de vader maar m,n moeder en zus hebben me geholpen dit te doorstaan) en daarvoor had ik al eens een knobbeltje gevoeld onder m,n rechter oor maar dacht dat t een vetbultje was.
Maar het groeide en ben toen naar de huisarts gegaan en die zei dat het een "vetbultje'was.
Half jaar later weer naar haar gegaan en ze zei het zelfde maar ik mocht wel bloed gaan prikken en daar kwam niets uit.
Weer een paar maand later(naar mijn idee was de knobbel reuze gegroeid, ik kan het alleen voelen als ik in een bepaalde positie zit) zei ze dat ik over 2 maand maar weer moest komen maar ik stond erop dat ik een verwijsbrief kreeg die ik dan ook kreeg voor een oncoloog.
Ik vond het nogal een rare verwijzing, in de brief stond dat ik me zorgen maakte maar zij niet en dat ze raad vroeg aan de oncoloog.
Nou ja, die was ook zo klaar en stuurde me naar huis met de woorden: "het is niets maar je internist moet het maar ff bijhouden".
Ik sta nl. onder de internist en daar ga ik 1 keer per half jaar naar toe voor m,n hoge bloeddruk(die overigens momenteel prima is).
Zo gezegd, zo gedaan, weer een paar maand later naar de internist en die zei ook t zelfde :"was vast een vetbultje"maar omdat ik zo door dramde toch een verwijzing naar KNO arts.
WEER een vetbultje, maar om me zekerheis te geven toch een echo laten maken.
En toen.......was nog geen 5 minuten thuis werd ik gebeld door de secretaresse vd KNO arts. moest de volgende dag gelijk komen voor een gesprek.
Die nacht heb ik niet lekker geslapen dat zeg ik je ,maar toen werd me verteld"ik had gelijk gehad, ik had en tumor in m,n speekselklier, hoe groot ed konden ze me niet vertellen,wel dat ik de volgende dag een punctie moest ondergaan".
Dit om vast te stellen of het goed of kwaadaardig was, volgende dag erheen met de zenuwen in m,n buik maar moet zeggen viel reuze mee, 2 keer geprikt en de 2e keer was echt goed en die voelde ik ook het meest(punctie= stukje weefsel weghalen van en tumor of iets derg).
De dag daarop weer een gesprek en werd me verteld dat de tumor goedaardig was(godzijdank) maar t moest wel operatief verwijderd worden en dat was een miniscule operatie.
Moet nu dus maandag voor een mri naar t ziekenhuis en dan heb ik weer een gesprek met de kno arts en hij zei erbij: ik moest wel iemand meenemen want ik moest het me niet zo makkelijk voorstellen.
In het ergste geval(heb dus een tumor in de speekselklier) moet de hele klier verwijderd worden en kan ik een aangezichtsverlamming krijgen en houden.
Dus.....afwachten maar
Maar tot zover en ieder die hier schrijft>>>>>>wens jullie veel volharding en succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, moe en misselijk. Ik heb een liefdesrelatie met mijn toiletpot. Die omarm ik tegenwoordig regelmatig, alleen jammer dat dat porselein zo koud blijft.
Maar weet je wat het is? Nu kan ik denken: okee, het is voor een goed doel.
Toen ik dronk was het schaamte en schande al wat het was.

Ben je blij dat je lief weer thuiskomt? Je had nogal wat onenigheid gehad, begreep ik. Ook toen hij weg was.

En in het algemeen:
Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik zeg het toch. Het klinkt zo prekerig.
Nou, ik heb bedacht, stel dat ik dood ga, hè. Ik ben het helemaal niet van plan en ik doe het ook niet, maar stel. Als je kanker hebt komt die gedachte gewoon iets dichterbij.
Maar stel dat je je moet verantwoorden voor wat je in je leven hebt gedaan.
Wat zou je dan gedaan willen hebben?
Wie zou je nog iets liefs willen zeggen, met wie zou je het nog goed willen maken?
Wat ik maar wil zeggen is: verspil je tijd niet met je kwaad te maken op anderen of je op drank te storten, maar wees wat je wil zijn. Geef wat je bent en ontvang zonder schroom wat anderen je geven. Ook al is het kritiek. (Maar vaak zijn het lieve dingen.)
Zo, hallo, amen zeg.

Hè. nu wil ik weer ergens om lachen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...