Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 oktober 2007

ferry

Aanbevolen berichten

gem aan jou geniet van je nacht het is een lange dag geweest :present:
an fijn je te lezen , doe rustig aan :present:
tapas jij werkt toch ??
maar ik begrijp waar je naar toe wil ivm je wachten in een soort wachtkamer .
eerste deel van de pink ribbon day is voorbij er zijn bij mij veel ik slik mijn tranen weg geweest tweede deel komt er nu aan met de fim gost ??
zal er denk ik wel niet lang uit zijn morgen weer vroeg dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi met Soothe,
Ik log in en heb volstrekt niets te zeggen.Of misschien heb ik veel te zeggen en zeg ik het niet.
Misschien komt er nog wat. IK ga vroeg naar bed. Ik heb het ook niet makkelijker dan een ander, schijn bedriegt.
Morgen dag 10. dus er is weinig voorstellingsvermogen voor nodig, dat ik ook wel af en toe trek heb!!!
Groet.

P.S Duivelse drank!!!!!

An,je gaat goed!! Sterkte met het duizelende koppie!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soohtie hombre que me cuentas padrino :present:
indien het jou helpt ieder begin is moeilijk en ppff neen voor mij was het ook niet makkelijk , maar soohtie de aanhouder wint .
dus stuur ik jou een beetje fuerza toe :present:
nog een uurke en dag diez is daar
liefs van de zotte vlaamse ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe het hele leven is af en toe een gevecht... en daar hoort drank des te meer bij lijkt wel.

Blacky en Pippi, ik werk in de week 2 ochtenden een een hele dag als grafisch vormgever en dtper, het is niet betaald maar gelukkig heb ik wel eer van mijn werk door dankbare klanten, of soms als ik een logo op bv een spandoek zie wat ik ontworpen heb. Dit werk betaald bij een baas doen is niet echt een optie, te stressgevoelig en regelmatig mijn dag niet en dan is het chaos, zowel in mijn hoofd als in de afwerking van mijn werk. Op de plek waar ik nu werk mag dat gelukkig en kunnen anderen dan dingen van me overnemen. Voor mezelf werken heb ik al veel aan gedacht maar zou dan weer de feedback en mijn collega's missen, want inderdaad, zij zijn ook mijn sociale contacten.

Op het werk loopt het momenteel niet echt lekker en dat heeft er veel mee te maken dat ik me niet prettig voel. Gisteren was ik echt in staat om met stoelen te gaan gooien. Ik zie de verzakelijking er langzaam insluipen en dat haalt de kracht van de werkplek eruit..het ging namelijk om de mensen, de omgang met elkaar, het respect, het mogen zijn wie je bent. Na de verhuizing in juli wordt heel hard geroepen dat dat zo is maar in het handelen van de vaste krachten komt het niet naar voren.
Gisteren hadden we bv een vergadering waar even heel snel en ondemocratisch punten er door geduwd werden en als iemand commentaar had werd dit gelijk afgekapt, en als klap op de vuurpijl wordt er dan gezegd dat er wat aan de sfeer gedaan gaat worden, dus dat we een keer samen gaan eten... tja.. mijn visie is dat als je iets aan de sfeer wilt doen dat je juist zo'n vergadering anders moet aanpakken en juist kwetsbare mensen niet zo van tafel moet vegen.. ben eigenlijk nog steeds boos, ik probeer het steeds wel aan te geven maar krijg geen gehoor. Dat frustreert me enorm.

met de verhuizing is er zoveel veranderd in de sfeer en daar ben ik erg gevoelig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas kan je niet aan de bel trekken bij de mensen die dit project in eerste instantie hebben opgezet? Dus niet je teamleaders maar meer de mensen in het bestuur die eigenlijk zorg moeten dragen dat de visie waar de stichting voor staat gehandhaafd blijft.
De vaste krachten zijn zoals overal carrière aan het maken en hun Cv aan het bijwerken dus dan gaat de zweep erin maar ik zou eens met het bestuur gaan praten met een paar collega's die het net zo voelen.
Zij zijn nl aangesteld om de visie te handhaven..de visie waarom de stichting in leven is geroepen nl de kracht van de werkplek....het ging om de mensen, de omgang met elkaar, het respect, het mogen zijn wie je bent.
Echt ik denk dat je het in die hoek moet zoeken en mocht het niet abten dan is er altijd wel iemand in het bestuur die weet wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi
Je bent er toch goed mee bezig..niet te snel willen je kan een verslaving van een aantal jaren niet in een paar weken/dagen omzetten in stoppen..daar moet een hele verandering van je gedachten patroon aan te pas komen. En dat gaat met vallen en opstaan en weer doorgaan.Maar je schrijft hier en je bent bezig jezelf handvaten aan te rijken met helpende gedachten zoals dat kruisje op je hand.
Ik zend je wat Moed Kracht en Wijsheid..die leen ik altijd van Blacky want die heeft daar heel wat van!

Berichtje aangepast...ik hah geschreven handboeien maar bedoelde handvaten..gelukkig zag Corinne de fout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi
Hier een gedichtje voor je geen idee van wie misschien zelfs wel van mij maar ik weet het echt niet meer
De wereld is minder heftig en verward
Nu mijn nuchtere ik is gestart
Nog wat trillend en bang
En vaak nog erg moe
Ga ik geregeld ook overdag even naar mijn bedje toe

Ik heb jaren met de fles in mijn hand doorbracht
en dacht dat ik het leven zonder drank veracht
was bang dan een saaie mus te worden
maar begin juist te beseffen dat mijn hersenen verdorden.

Dus wordt ik liever een saaie mus dan een dooie
al ga ik nu wel eens van de trek door het rooie
Maar mijn lichaam is het drinken moe
En ik moet nodig weer eens naar mijn bedje toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, laat de boel, maar even de boel. Eerst aan jezelf werken.
Lichte activiteit en rust afwisselen.
En iedere dag is anders. Je voelt je hopeloos en denkt wordt het ooit wat met me!.En de volgende dag kan
het 180 graden gedraaid zijn. Vasthouden.
Groetje!!

Spaties vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele stichting verzakelijkt,en ik weet dat de goeie mensen op ons project zitten maar ze hebben op dit moment te weinig uren om te doen wat ze echt moeten doen en zijn denk ik ook wat aan het opbranden, uiteindelijk gaat het ook wel goed komen en lukt het me ook wel om het aan te geven en de wil is er ook maar soms gaat het even gruwelijk mis zoals gisteren.

De lichttherapie wordt hier niet in Haarlem gegeven dus dan moet ik dagelijks gaan reizen en dat haat ik en dan moet ik weer kontakt op gaan nemen met de grote instelling en daar zit ik nog tegen aan te hikken, de huisarts laat het me eigenlijk zelf ondernemen, hij heeft er volgens mij ook geen ervaring mee.

Ben nu wel op zoek of bv sauna's zo'n lichtding hebben, ook zijn die daglichtlampen via marktplaats wel te koop voor rond de 175 euro's maar of die even goed zijn en het geld heb ik momenteel ook niet echt over. Ik ben dus nog op zoek hoe ik dat aan moet pakken en het kan best zijn dat het me goed zou helpen, als ik de klachtenlijst bekijk van de winterdepressie voldoe ik aan veel, meer slapen, aankomen, prikkelbaar en emo en moe zijn.

maar maandag ga ik toch maar eens bellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safi maar er zit toch veel in die kalmte , moed en wijsheid ??
kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen
ik kan de dood/daad van mijn moeder niet veranderen hoe erg ik dit ook zou willen =dus aanvaarden
moed om te veranderen wat ik kan veranderen
ik hoop de moed te blijven behoeden om dat eerste glas te laten staan dus= ik verander
wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken =daar ben ik nog niet uit is een moeilijke ;-((
tapas en pippi ik gebruik de kmw eigenlijk de ganse dag door , werken ze op mijn systeem op mijn werk , is er iets fout met het verkeer , is mijn eten aan gebrand en ga zo maar door .
en neen mijn dagen zijn ook niet altijd positief maar met dit in mijn gedachten en het geloof in mijn eigen kracht en de steun van jullie hoop, ik er beetje bij beetje uit te komen .
en nu lieve mensen ga ik naar mijn bedje toe wordt een zwaar maar leerzaam weekend
slaapzacht allemaal en we beginnen aan een nieuwe dag :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nok Nok Nok
Het klopje van.....Houtje.

Tjonge jonge wat heb ik veel gemist. Ik begrijp dat Benthe in het ziekenhuis is? En ook haar privé-mail niet kan lezen? Wat een naar idee is dat. Wat zal ze het er moeilijk mee hebben.

Ik kan niet reageren op iedereen, dus morgen hopelijk meer (of zondag).

Blacky bedankt voor je berichtjes!!!

Ik heb herfstvakantie met de kids én ik heb een aantal dagen geen pc gehad en op de pc van mijn kids inloggen ging niet omdat die er zelf opzaten.

Verder hebben we veel gedaan en ik ben druk geweest met de licht-bak therapie. Dat is ECHT aan het helpen, ik raak steeds overtuigd.

Ik tiep nu op een laptop die vóór mijn pc op mijn buro staat, hoezo VOL??? Mijn pc is helemaal dood. Ik heb mijn "mannetje" al gebeld maar die reageert niet (vakantie???) dus volgende week weer proberen.
Ik was drie ochtenden weg deze week, twee keer lichtbakken en één keer sporten met conditietest (was goed gelukkig).

Mijn kinderen zijn een dagje logeren die ga ik morgen weer ophalen. En we zijn nog weg geweest. Dus druk, druk, druk.

Maar ik verheug me op zondag en hoewel ik niet van vooruitkijken houd, ben ik zeker en vast voornemens het te gaan halen, om de 2 jaar vol te maken en het derde jaar in te gaan.

Elke dag een dag hè!!!!! Een voor één.

's Kijken wie er nog wakker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik KMW ook heel wat af, net als de RRR (rust, reinheid en regelmaat) maar soms heb ik er gewoon even geen zin in :P altijd maar verstandig zijn pffft

Pipi die thuiszorgwinkel is een goeie tip, die zit hier vlakbij, morgen maar eens vragen!!!!

en ik ga nu ook weer fijn aan de rust reinheid en regelmaat werken, en slapen
iedereen een goeie nacht gewenst en morgen gezond weer op!!!

Blacky veel plezier dit weekend! je gaat goed joh!
Pip, je komt er wel, ik ken het hoor, accepteren dat je niet meer kan wat je kon, dat is niet makkelijk, al geeft het uiteindelijk wel rust

trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas en Welterusten als je dit nog leest.

Safi, ik was aan het formatteren mijn schijf is in 2 partities XP op C en Vista op D. En D start niet meer op. Ook niet met CD-ROM van Vista. En beide schijven zijn overvol (te kleine harde schijf) dus nu moet XP er maar af en alleen Vista erop maar dat lukt me niet, schijf reageert niet op CD-Rom. Dus nu moet Mannetje het doen. Is helaas maar pindakaas.

Heb ik nog andere grote zaken gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je even tot morgen wachten hij ligt nu te maffen op de bank..ik email je wel..afgesproken.
Maar wat ik al wel begrepen had dat je het met je start-up (?) floppy moet doen..geloof ik hoor..weet het echt niet zeker want the whizzard lives in my house dus ik hoef niets te weten.
Grote zaken gemist...moet ik even over nadenken schiet me niets te binnen dus zo groot kan het niet wezen.
Ja toch wel Karinneke en Joann hadden beidde een sterfgeval dus wel heel heftig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...