Spring naar bijdragen

Donderdag 11 oktober 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

stel voor om me voortaan maar postit te noemen. Scheelt veel letters typen en is wat meer van toepassing op mij op dit moment. Ik post it af en toe hier en kan zeggen dat vandaag er bijna opzit. Ben nog heel erg bewust dat ik niks drink maar dat wordt hopelijk minder. ik sla best wel een zeur en slachtofffertoon aan vind ik zelf. Zo ben ik normaal gesproken niet, maar dit gevecht heb ik weliswaar eerder gevoerd, maar na terugval voelt dag 2 net als die vorige keer: moeilijk.
,.,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val er even tussen voordat het 24.00 uur is en 11 okt. al voorbij.

Corinne van harte gefeliciteerd met je 6 maanden ADB :present::present:
Hardstikke goed joh, je mag trots op jezelf zijn met deze prestatie.

Zo en nu de dagdraad lezen, want jullie hebben zo te zien heel wat af geschreven vandaag.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, deze passagier meldt zich af! Geniet nog lang van het feestje!
Iedereen slaap lekker, Joann, als je meeleest ook welterusten.
Ik ben een beetje stilletjes, zit de laatste dagen niet helemaal goed in mijn velletje!
Gaat vast wel weer over!:heart:
Tot morgen!
slaapze, Tolie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de expo heb ik uitgesteld omdat de collega die na me zou exposeren in januari bij ons weg gaat.. dus dan wordt de tijdsdruk voor mij te hoog en dat werkt bij mij averechts. Het voelt dubbel omdat ik van die collega liever eerder had gehoord dat zij eerst wilde.. ze was er zo vaag over... het is een collega die soms wat met mensen speelt en daar kan ik niet zo goed tegen... vraag me nu af of ze met mij ook een spelletje speelt.

Verder kwamen vandaag op ons werk groepen mensen kijken, dat gebeurd zo af en toe.. toen ze weer weggingen zag ik dat mijn herkeuringsarts er tussen zat... met die man heb ik zulke rotgesprekken gehad, ooit een klacht tegen ingediend en uiteindelijk vorig jaar in beroep van hem gewonnen... dus dat was best schrikken... kwamen die gevoelens eventjes hard terug.

maar het is gelukt vanavond, al heb ik er wel 2000 calorieen ofzo ingepropt vanavond om dat gevoel een beetje te dempen....

ik ga de hond uitlaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets gelezen vandaag, behalve de eerste bladzijde. Druk, druk, druk, je komt tijd tekort als je niet drinkt zeg!

Maar ik moet natuurlijk wel even Corinne feliciteren. Meid, van harte, het was een hele strijd, vooral in het begin, maar nu heb je al zes maanden volgemaakt! Geniet ervan, en ik wens je toe dat je er nog zo'n periode aan vast knoopt. Bevalt prima hoor! :present::musicnote::moon::):light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Postit,
Dat scheelt dan meteen dubbel in caloriën.
Ik probeer altijd positief te blijven.
Sterkte.

@Anna,
Dank je wel.
De eerste weken zijn idd moeilijk geweest en de weken eraan voorafgaand ook, met mijn minderen, wat maar niet lukte.
Ik ben nog altijd blij zonder alcohol in mijn lijf en ben idd van plan er nog heel wat tijden achteraan te gooien. Het bevalt mij.

Mensen, allemaal bedankt voor jullie aanwezigheid op het feestje.
Ik ga nu opslomen. Morgen weer werken.
Werken zorgt ervoor dat ik meer op tijd naar bed ga.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff.... bijgelezen. Zijn er nog wat restjes over? Begin er trek van te krijgen.

Gem en Corinne: Ik heb het gevoel dat de tijd voorbij vliegt. Zit je de eerste week nog alle dagen te tellen dat je ADB bent en dan worden het al weken, een maand en ga zo maar verder. En het wordt met de dag gemakkelijker voor me. Ik ben het al zo gewend om hier elke avond achter de spa te zitten dat ik me absoluut niet meer kan voorstellen dat ik 5 en een halve week geleden nog in paniek raakte als er geen alcohol in huis was. Gek hoe een mens kan veranderen :):).

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...