Spring naar bijdragen

zondag 28 oktober 2007

Houtje

Aanbevolen berichten

Met vallen en opstaan, met ongelofelijk veel steun van de internetbehandeling en van de mensen hier, ben ik vandaag twee jaar geleden besloten ADB te willen worden. Het is niet zonder slag of stoot gegaan, er zijn tranen gevloeid, ik heb spijt gehad van mijn uitglijders, MAAR

IK HAD NOOIT GEDACHT ZOVER TE ZULLEN KOMEN

En daarom wil ik IEDEREEN, IEDEREEN die mij geholpen heeft het rechte pad te vinden en te blijven volgen, bedanken. Zonder alle steun van de Tactus, en van de ongelofelijk waardevolle forumvrienden had ik het nooit gered.

IEDEREEN HEEL HEEL BEDANKT.

Ik ga mijn derde jaar in vandaag (dat klinkt zo lekker stoer hè) en ik ben heel erg benieuwd wat het zal brengen.

Het eerste jaar stond in het teken van leren leven zonder JWW (alcohol dus), het tweede jaar heeft in het teken gestaan van grote persoonlijke veranderingen, en ik ga optimistisch het derde jaar in. Ik blijf hier ook schrijven, soms om iemand een hand te reiken (heel graag zelfs) maar ook om te delen wat ik ervaren heb.

Ik hoop dat ik jullie wat kan bieden en ik ben blij dat jullie me wat kunnen bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart:

Lieve Houtje

Ik vind je een pracht mens .
je zit vol met energie en kracht...
en zelfs als je roept dat je op je laatste eindjes loopt
dan doe je nog even een strijk

:heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart:

Op het forum ben je een rots in de branding
en een voorbeeld voor ons allemaal
Altijd nog tijd om wat berichtjes te schrijven
met voor ieders wat goeie raad

We zeggen hiep hiep hoera... voor onze lieve Houtje!
want je begint nu aan je derde jaar
Dat je nog lang ADB mag blijven
want dat heb je toch maar mooi voor elkaar!!

Hieperdepiep!! Hoera!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou ik krijg :$ het nu wel errug warm hoor :huh::$.
Het grappige is dat niemand in mijn omgeving hiervan op de hoogte is, het is echt een privé-feestje.
Ik zit hier in een donkere huiskamer, alleen het lichtje van mijn bureau brandt nog en ik word bijgelicht door mijn beeldscherm, ter verhoging van de feestvreugde Safi (hihi) heb ik vanavond noch was noch strijk gedaan, maar alle blubbertroep van de koters in een mand gemieterd, morgen verder. Morgen is er toch weer een dag met goedkope stroom voor de volgende strijk :$ :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Houtje met negen man sterk is het toch best wel een :moon::moon: PARTY :moon::moon:

En doe mij maar die zalm met boursin en wat Jip en Janneke champagne heb je vast ook wel?

Nee echt ik hoop zo dat ik in je voetstappen mag volgen..mag van mezelf dan hè want er is geen èèn die dat voor me kan beslissen BUT ME..Gelukkig maar
Want ik vertrouw op mezelf voor het eerst van mijn leven sinds ik jullie hier allemaal heb leren kennen.
Dus bedankt lieve Houtje voor het bewaken van het forum.....daar bedoel ik dan mee dat je hebt meegeholpen aan de hele mooie opzet van het forum....voor het blijven op het forum....en voor aalle gezelligheid die een berichtje met NOK NOK NOK altijd met zich mee brengt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi

Ze kan wel meelezen, daarvoor hoef je niet ingelogd te zijn. Dus we kunnen haar hier steunen vanaf een afstandje, ook al kan ze niet op het forum zelf reageren.

Van mij uit Charlie, wens ik je het beste toe. Ik denk en hoop dat je gauw zult inzien dat je beter af bent zonder JWW, en dat de mensen die hier schrijven met elkaar het beste voorhebben, dus ook met jou. Het is vervelend en naar voor je dat je, net als je het zo moeilijk hebt, niet mee mag schrijven, maar lees gewoon mee en haal eruit waar je wat aan hebt, en dat zijn onze goede wensen :present: !!! Sterkte ermee joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet morgen op tijd op om de feesttrein te cateren, al die koffie-verslaafden en bambu-verslaafden en thee-mutsen hier moeten voorzien van koffie, taart en cake. Ik heb ordinair veel taart en cake ingeslagen en als verrassing heb ik (aan de rand van ons dorp is een biologische boomgaard) zelfgeplukte appels-taart gebakken en een peren-tarte-tatin (dat is een omgedraaide taart) oh zo lekker met lobbige slagroom (zonder suiker is lekkerder) of met een flinke schep crème fraiche. t is niet zo gek dat ik problemen heb met mijn figuurtje, mijn smaak is volledig veranderd de laatste twee jaren. Voor de kinderen zijn er echte speculaasmolens met amandel en een knutseltafel met van-alles-en-nog wat te doen. Daarna schuiven we door naar de frisdrank (véél spa rood) met hartige taarten-buffet. De quiche lorraine ga ik nu uit de oven halen en ik heb nog een hartige taart gemaakt met uien en tofu. Smullen !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Charlie...ik wens je ook heel veel sterkte als je morgenvroeg weer uit een nachtdienst komt en het moeilijk hebt.

:present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose:

Joann
Ik weet dat je niet meer zoveel wilt schrijven maar wel veel meeleest
Dus mogen er nu ook wat slingers in de trein voor onze Joann die vandaag toch ook al weer 5 maanden ADB is...Way to go Girl..op naar je halve jaar!!

:present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op internet kijkt naar: knock knock, who's there?, krijg je allemaal voorbeelden van het spelletje dat zo heet. Kennen jullie dat?

Knock knock
Who's there?
Wanda
Wanda who?
Wanda door opens, I'll stop da knocking

Hmmm, lekker zeg, die hartige taarten.

Klop klop. Wie is daar?
Houtje.
Houtje wie?
Houd je ogen open
Houd je handen vrij
Houtje jij bent jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart:

Het is je gelukt Houtje!!!

Weet je, toen ik vorig jaar maart op dit forum kwam was jij net zover als ik nu, een maand of 5 a 6 AdB, met nog wel eens een uitglijdertje, zeer veel gremlins en af en toe zaten we in het zelfde schuitje zoals met de WAO herkeuring enzo.. We hebben wat afgefietst toen, gele truien uitgedeeld, mensen weer op het zadel geholpen en een duwtje gegeven zodat ze weer op gang kwamen, we hebben toen ons eigen dorpje opgezet waar iedereen zijn eigen dingen kon beoefenen en dromen kon laten uitkomen, met een bloemenwinkel, plantsoentje met bankjes enz.. ook toen waren er mindere tijden en betere tijden...

en als ik je dan nu weer teruglees ben je enorm veel sterker geworden dan toen! Zelf zie je het misschien niet maar je bent veel minder fel geworden, veel milder ook naar jezelf toe en naar anderen toe. dus dat tweede jaar heb je perfect gedaan

Houtje, besef je wel hoeveel je gegroeid bent die afgelopen anderhalf jaar dat ik je ken?
dikke kus! en nu beginnen aan jaar 3, dan komt volgens mij het echte oogsten!!

dus nogmaals:

:D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart::D:musicnote::present::);):sun::heart:

en ga zo door he!! morgen vieren we het echt in de trein! onze eigen feesttrein waarop je in kan stappen wanneer je wilt en uitstappen als je wat anders wilt doen, er zijn vast lekkere safi-hapjes en Benthe-hapjes en natuurlijk de onmisbare jip en janneke champagne! het wordt het grootste virtuele feest wat er hier ooit is geweest en het is welverdiend!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Houtje, fijn dat het zo goed met je gaat.

Ik vind de moderators hier wel heel erg streng! Als ik het goed begrijp is Charlie 2 maanden geband, maar waarom dan?
Wil iemand me eventueel haar email via pb sturen, al weet ik niet of dat mag. Arme Charlie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas dat eigen dorp ...met je eigen dromen dat lijkt me heerlijk.
Mag ik dan een eet cafeetje ...'T'IS HIER SMULLEN' ..hebben
Alleen open tussen 5-7 uur voor de kleine portemonnee.
Dagelijks twee nieuwe schotels vlees en vegetarisch.
In de winter echte Hollandse stamppotten en in de zomer heerlijk salades.
Maaltijd voor 5 euro met een toetje.
Op=op alleen open van maandag t/m vrijdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Houtje, van harte gefeliciteerd met 2 jaar ADB! Ter verhoging van de feestvreugde laat ik de betonnen :present: nog maar even passeren, wens je een heleboel :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: toe, en morgen veel :rose: en :)
Voor nu maak ik het even niet te lang, ik was al onderweg naar mijn bed, maar ja, je hebt een hunkerbrein of je hebt het niet hè! :huh::D Ik wens je nog vele Spa-rijke jaren toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...