Q Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Bedankt voor het vragen Gem en Corinne, het gaat wel goed met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Pipi:huh: ok.Lieve mensen, BB gaat ff opslomen en haar mandje opzoeken. Hopenlijk blijven de kaaimannen ver weg.Sweet dreams.Knuf, we gaan niet meer schoppen oke? Lieffffffff.Nogmaals dank voor alle felicitaties. 14 maanden, wie had dat nou kunnen denken. Ik ga morgen met mn sponsor Stap 1 bespreken. Ook al is dat al 14 maanden geleden, ik kan me dat nog als de dag van gisteren herinneren. En nogmaals, ik ben zo blij dat ik de eerste heb laten staan en dag na dag verder ben gegaan. Dat wens ik een ieder toe.Ik merk dat ik zelf het overzicht wat kwijt begin te raken met alle nieuwe mensen. Vroeger, hihi, vroeger kon ik zo her en der nog wel wat mijlpalen onthouden maar dat wordt rap minder. Leeftijd......of afgestorven hersencellen:angry::) ach ja, wie zal het zeggen....Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Bambam,Welterusten!Ik ga ook opslomen!Welterusten iedereen straks!Q,Mooi dat ie goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 BB, nee, niet meer schoppen...!! Moet toch m'n naam eer aandoen dus een knuffel in de plaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Kaia,ik kom voor jou even terug...al terug of ingelogd vanuit de verte??Hoe gaat het ermee? Hoe heb je het/gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ook slaapwel van mij, Gem!!En nu niet meer grappig gaan doen, hé? Want zo raak ik hier nooit weg,hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 pipi, Grrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hallo Q! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Zo is het, pipi!! Ook humor heb je nodig!!!Ik lig hier ook soms in een deuk bij het lezen en vind dat altijd weer een heerlijk gevoel!! Ik kan soms echt de slappe lach krijgen door iets stoms en iedereen die dan in m'n omtrek zit kijkt me dan zo vreemd aan en dat werkt dan nog meer op m'n lachspieren!! Ik kan dus mensen met gevoel voor humor, alle soorten humor zelfs heel erg weten te appreciëren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Slaapwel pipi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 En nu ben ik echt wel weg!! daaaaaaagg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 poeh, 8 pagina's doorworstelen, jullie zijn heerlijk aan het geiten geweest zeg!ik blijf nog even op voor het journaal want ben wel benieuwd geworden naar die bijna nationale ramp met de kaaimannenziekte... zoiets kan ook alleen maar hier denk ik dan.Verder ben ik trek- en gremlinloos deze avond doorgekomen en begin me wel steeds meer mezelf weer te voelen.Stien, je mag best zeggen dat er makkelijk gedaan wordt over de terugvallers maar ik denk ook dat diegenen (waaronder ik ook) zichzelf al genoeg straffen en boos zijn en verdrietig... tenminste dat geld voor mij zeer zeker, ik vind het gewoon reuze dom van mezelf dat het misging maar sta ook weer op en ga verder... dag 3 zit er weer op.en nu ga ik ook slapentot morgen maar weer en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hoi mensen,Eindelijk kom ik eens kijken, met 2 uur vertraging, maar toch aankomen. Ik lijk de NS wel.Tja, mijn dochter had honderduit te vertellen en dan vlieg de tijd.We hebben weer lekker gezongen met koor en @Soothe, ik moest toch aan je denken tijdens het zingen van Aan de Amsterdamse grachten. Ben jij er ook zo trots op een Amsterdammer te zijn?Zo ik ga even bijlezen van achter naar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Tapas,Ben ik nog op tijd om je welterusten te wensen?Zo niet, mag je ook lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hoi Q,Ik zie je lichtje nog branden. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Is het een kaaimannenzieklte? Houtje, je kunt ook nog op de be-drand gaan zitten. ( bedrand) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Pippi, Ik schreef een keer Klohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Effe tsjekke, hoe en wat, Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Soothe, alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Jonagoldje,Boven verwachting,uitgezonderd een begravenis!! Geen familie.Maar het heeft wel inpact.Marion ook oké? Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Soothe, als je iemand verliest is altijd moeilijk.Maar je gaat goed hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Allemaal lekker slapen.Blacky hopelijk geen nare dromen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 De trein die mij naar mijn voorbije liefde voertheeft net als vroeger weer aanzienlijke vertraging.Het geeft niet wie er wie bij toerbeurt achternaging,haast altijd waren de verbindingen beroerd.Een tijdlang heb ik zelfs gedacht dat het zo hoorde,dat je elkander mist om bij elkaar te zijn;na jaren, in de herfst, weer in dezelfde trein,denk ik alleen maar dat we niet zo erg goed spoorden.Wanneer ze mij begroet kus ik haar op de wang,want wij zijn voor elkaar toch niet meer te genietenen hebben al genoeg verkankerd en verpest.Het is misschien ook niet van wezenlijk belang:ik heb de kans om jong te sterven laten schietenen moet nu maar het beste maken van de rest.J.P. Rawie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goeie nacht al,Ik ga niet op iedereen reageren, veel te laat daarvoor. Ik moet morgen ook bijtijds op en werken.Alleen diegenen die mij wat vroegen.Delta,Ik heb geen gremilinmepper. Ik gebruik een gehaktmolen. Die heb ik weliswaar niet, maar ik kan mij zo mooi voor ogen halen hoe die werkt. Ik heb thuis nog weleens meegeholpen om worsten te draaien. Dus ik duw die gremlins een voor een door de gehaktmolen terwijl aan de hengel draai, aan de uitgang van de molen is een in heet zout water gewassen darm bevestigd, en daarin verdwijnen de gehakte gremlins. Tussendoor op gelijke afstand natuurlijk even een paar draaien geven. Zo dat worden dan mooie worstjes voor de honden uit de buurt.Pepita,Jouw stukje sprak mij zo aan. Soothe,Nog gecondoleerd.Marion,Ik had vrijdag pas gebeld en mijn CV per post verstuurd, dus ik heb nog niets gehoord. Veels te vroeg nog daarvoor.Trouwens blij dat je hier weer bent.Blacky, Gem,We hebben idd de sterren van de hemel gezongen. Alleen moet ik niet meer net naast de sopranen gaan zitten, ze brengen mij altijd letterlijk van de wijs.Delta,Je hebt me deze avond met iemand anders verwisseld, die het wel over etensluchtjes had. Ik was weg en wist niet eens dat je een gremlin op visite had.Marieke,Blij dat je zoon weer naar school. Hoop dat hij nu doorzet.Beterschap voor je man. Wondroos hebben, is niet leuk.Anjo,Gefeliciteerd met je wildvreemde??? sollicitatie.Even een vraagje, wie van de dames zit er nu ook al weer in het oerwoud van Suriname? Was dat Kate?Dat was veel lezen, gelukkig is er een hele blz. gegeit tussen. Dat schiet dan snel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden