Spring naar bijdragen

maandag 5 november

An

Aanbevolen berichten

knuffie verstrooing zoeken op den belgische tv , ppff er is niet op momenteel , tenzij je graag aspe ziet .
dank zij jullie hulp heb ik dus een kno of orl arts gevonden :present:
tolie het is mijn zin voor humor , of beter gezegt mijn poging tot positief denken , welke mij recht houdt .
denk dat ik anders al lang voeding voor de pierkes was geweest ;-((
let op niet alle dagen zijn even positief , maar ik probeer het wel .
heeft jouw zoon geen bagage drager nodig ?? lijkt mij iets heel fijns om te doen .
nog een vraagje hoe lang duurt de internet behandeling in totaal ??
zo en nu ga ik eerst iets zoeken om tussen mijn tanden te steken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve mensen,
Dank, dank, dank voor alle bloemen, slingers, felicitaties en aanmoedigingen.
Ondanks mn vervelende, depressieve gevoelens die ik momenteel ervaar voel ik me toch zo blij dat ik niet meer drink. Ik had dit proces niet in kunnen gaan als ik was blijven drinken. En ik heb vertrouwen dat het beter zal gaan.

En ik ben ook begonnen, dag na dag, soms uur na uur de eerste laten staan. Het was niet altijd gemakkelijk maar dag na dag heb ik het gered. En wat er ook aan de hand is: ik raak ervan overtuigd dat niets, maar dan ook niets het waard is te gaan drinken. En mijn leven is er de laatste maanden niet gemakkleijker op geworden maar toch wil ik niet meer drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik weer! Hartverwarmend om zo gemist te worden. :D Ik heb alleen maar mijn eigen hond uitgelaten hoor, maar dat duurt even omdat hij loopt uit te vinden welk teefje er loops is.

Bammie, blij dat je nog even je felicitaties in ontvangst komt nemen. En je hebt gelijk, niets is het waard om te gaan drinken, ook een depressie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amen terug Knuf. Alles goed?

Gem, je hebt gelijk hoor. Mn leven is er toch beter op geworden, ik groei en dat is goed.

Safi, dat kun jij ook hoor, elke dag de eerste laten staan. Eigenlijk is het simpel he, je hoeft niet iets te doen maar juist iets te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ff de laptop van mn huisgenoot. Mn laptop opgetsuurd naar de fabriek wegens storing. Hebben ze dat ding afgeleverd bij een verkeerd adres en ze weten nog niet waar:devil:
Ach ja, zelfs dat krijgt me niet van mn stuk. Hoop wel dat ze dat di ng kunnen achterhalen, mn vakantiefoto's staan erop. Nou ja, eerst maar even afwachten.

En nou niet zeggen dat ik een back up had moeten maken want het is toch al te laat.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOW, ik zie dat ik daarnet een nieuwe mijlpaal bereikt heb! :D

Jee, het is te hopen dat de gelukkige ontvanger eerlijk genoeg is om je laptop te retourneren BB. Wie weet zit iemand nu de hele dag te genieten van jouw vakantiefoto's.

Mensen, het was weer een keer erg gezellig, maar ik ben al een paar dagen niet helemaal lekker dus ik kruip er een keer op tijd in. Nou ja, wat heet, eer ik erin lig is het al elf uur.

Veel plezier nog, en welterusten voor straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ja, Bammeke, met mij alles goed!! Weer heel erg alive and kicking!!;)

@Tolie, geeft niet, hoor!! Ik ben soms een emo-dingetje!!

@marieke, da's niet zo best!!
Zijn er al kleine blaasjes te zien op z'n been?? Om de pijn tegen te gaan en ook de jeuk helpt het wel om ijszakken ofzo erop te leggen!! Dat verdooft een beetje!! Als ik jou was zou ik morgen toch zeker terug de dokter bellen, soms is er een sterkere of andere soort antibiotica nodig om te genezen!! Koortswerende middelen neemt hij toch ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...