Spring naar bijdragen

maandag 5 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even rustiger....
Stien,
ik lees bij jou als ook bij anderen vaak de "angst"als er niet gereageerd wordt dat dat zou komen door (vaak) de laatste reactie die iemand heeft geplaatst. Heb ik zelf ook weleens, dat ik denk waarom wordt er nu niet gereageerd?
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar vaak is dat omdat ik niet zoveel toe te voegen heb. Het draadje zou m.i een beetje onleesbaar worden als ik schreef: oh natuurlijk o.i.d. Even gechargeerd natuurlijk! Ik neem er dan dus dan alleen kennis van! Snap ie het een beetke? Ik kan het niet zo goed uitleggen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam, gefeliciteerd met 14 maanden ADB! :present: Al voel je je de laatste tijd niet zo lekker in je vel, deze kun je toch op je hoed steken!

Benthe, sterkte daar in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze je snel weer op de goede weg kunnen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, niet weg gaan van het forum omdat je steeds een terugval hebt. Dankzij meer dan een jaar inspanningen onder heel moeilijke omstandigheden ben je ondanks alle terugvallen toch al heel veel droog geweest. Het gaat jou gewoon een keer lukken, en ik denk dat je dit forum toch nodig hebt voor de extra motivatie. Hier is het voor, niet alleen voor de succesverhalen!

Anjo, op wat voor functie had je gesolliciteerd? Proficiat met je sollicitatiegesprek.

Knuffie, fijn dat je weer onder ons bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry dat ik hier zo maar eventjes binnen val .
ik moet naar een neus keel oor arts , en ik had een adres mee gekregen , maar typisch blacky , is ze dat papiertje kwijt , en typisch blacky durft ze niet naar haar arts te bellen om dit te vragen ;-((
via de gele gids vindt ik niets onder neus , keel , oor arts , weet iemand het mooie nederlandse woord of naam hier voor ??
dus zoals internist is voor het binnenste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, ik weet niet zeker hoe het in België zit, maar een keel-, neus- en oorarts zit doorgaans in een ziekenhuis. Dus ik zou gewoon het dichtstbijzijnde ziekenhuis opbellen om een afspraak te maken. En toch maar een nieuw briefje halen, want ik veronderstel dat je wel een verwijzing nodig hebt.

Beetje eenzaam Knuffie? Het is toch juist heerlijk om ongestoord op het forum te kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, niet sorry zeggen hoor, ik vind het juist altijd leuk om je commentaar te lezen!
een vrolijke noot doet deugd!

Marieke, heeeeeerlijk dat je zoon onder de pannen is! Die van mij gaat (waarschijnlijk) een half jaar naaar Indonesië, backpacken, maar dan wel de luxe versie, want een dag niet douchen...
Dan heb ik mijn huis voor het eerst sinds mijn geboort écht voor mij alleen! Geen ouders, geen echtgenoot, geen vriend, geen kinderen! Alles wat ik dan vandaag koop, ligt morgen nog op zijn plek!
Geen fles shampoo die leeg is...geen te volle vuilniszak, en ga zo maar door! Natuurlijk zal ik hem missen, en het is lang, en ik vind het ook héél eng, maar hij is dan 26,moet dan toch kunnen, hè?
Ik zal er in ieder geval verslag van doen op het forum! En dochter zwanger, op de helft! Sommige puzzelstukjes vallen op hun plaats!

Knuffie, enzaam?:sun:

BartS, hoe gaat-ie? Heerlijk zo'n forum waar je je ei kwijt kan, en waar je ondersteund wordt!
Ik ben in ieder geval weer helemaal opge:present:fleurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...