Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Ja Anjo, ONZE Anna leuk toch voor die twee? Ook birds, maar dan "love birds" ....... weer een ander soort vogeltjes dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Ik kreeg vanmiddag een brief van de Belastingdienst. Leuker kunnen ze niet maken, maar dommer ook niet. Het was een beschikking dat ik géén recht hebop zorgtoeslag. Nou wéét ik dat, en daarom heb ik die zorgtoeslag ook helemaal niet aangevraagd dus waarom krijg ik dan in ****naam een beschikking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 En hier wordt wijselijk géén antwoord op gegeven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Delta,It just happend!dat is het leven!Groet en blijf zoals je bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 soothie heeft zijn hart leeg gestort , van harte alletwee .anna , je weet waar het hart van vol in , .... loopt de mond van over :-))benthe ontsnapt uit hospitaal voor een nachtje , welkom thuis , en hopelijk krijg je morgen goed nieuws.safierke die verslag uit brengt van de valkuilen des leven .meer onhoudt ik momenteel niet , juist wakker van een siesta en koppeke wil nog niet mee ;-((bedankt ivm de tips om te sporten , ik doe niet echt mee ivm , de kilo's kwijt te geraken , nu ik eindelijk een beetje kilo's bij heb , maar ik denk wel dat ik mogelijk meer ga wandelen , want ik zou graag de peukjes laten liggen , en als ik wandel rook ik niet .wezen werken en ik was niet alleen , margot kleintje van 4 jaar was thuis want ze was een beetje ziek , nu heb ik maar weinig van gemerkt .ze ging petanque spelen in de bovenste kamer , ik ben de trap aan het kuisen , krijg ik een petanque bal op mijn kop , en neen deed niet echt deugd , wat wel deugd deed was dat de meid om haar te escuseren drie confetti tekeningen voor mij gemaakt heeft :-))tot later nu eerst in de regen gaan wandelen met de hond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Petanque is toch jeu de boules? Nou als er hier een knikker door het huis rolt sta ik al op mijn achterste benen dus..........dat meiske heeft geluk gehad aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 petanque is inderdaad jeu de boules, en ik heb een boule op mijn kop .houtje wat wil je nu dat ik zeg tegen een kind dat niet van mij is ??heb haar wel gevraagt indien ze verder wou spelen , de deur dicht te doen .hi hi levens gevaarlijk werk heb ik :-))ga aan het avond eten beginnen , een mens moet wat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Nou ik had het wel geweten ik ben vreselijk streng ook voor andermans kinderen. Die komen hier altijd trillend van angst aan . Maar jeu de boules in huis, nee, geen sprake van, en als het andermans kind was zou ik vriendelijk maar dringend aan die moeder vragen om het schaap even vast te binden tot ik weer weg zou zijn. Zoals ik al zei, ik ben vreselijk streng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 De maaltijd is hier ook bijna klaar. Aangezien wij altijd gruwelijk vroeg eten sinds ik niet meer aan JWW doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Zo hier was het stampot boerenkool met moster jus en vegetarische rookworst..gisteren natuurlijk niets gezonds gegeten dus nu echt heerlijk mijn buikje vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 de moeder was niet thuis houtje ,wel de vader.ik vindt ht zonde dat men dat kind , binnen liet spelen met die boule's , want er ligt daar een prachtig parket , maar ja is mijn huis, en mijn kind niet .hier staat er op de menu , gemarineerde kippenlapjes met gebakken aardappelen en een goede klak mayonaise .gremlins heb ik nog maar weinig als ik kook , indien ik ze wel heb gooi ik enkele glazen water naar binnen .zou ik van die mensen zijn met een sucses verhaal ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Niet alleen met en succes verhaal Blacky..je bent een succes, door wie je bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 zeker weten blacky, jij bent diegene met het succesverhaal, net als Houtje, Rudy, Ziza, Anna, Bambam en nog vele anderen die ik nu vergeet.Ik heb spruitjes op, met gehaktballetjes en kaassaus.. en ik plof nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Lunalee. hoe gaat ie? Red je het nog een beetje?Tja Pippi het is me hier een 'schoon' forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 als mijn hond het gedaan heeft zeg ik " ha hecho mierda ";)en als ik iets niet mooi's wil zeggen zeg ik " que te joden ";) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Avond allen,Eet smakelijk voor wie nog moeten eten, ik heb het even met een boterham gedaan.Het was even of, of. Na het eten zakt het gremlin gevoel altijd vrijwel direkt. Pffff.....Dan maar niet koken dat had ik even niet volgehouden.Voel me al twee dagen hyper, en is erg vermoeiend. Zelfs met slapen en na elke uur, anderhalf uur wakker, uit bed en even een koekje pakken.:$ Hoezo lijnen?Nou ja, ben deze dag weer door, voor vanavond nog wat werk mee genomen en danmaar weer proberen de slaap te vatten.Marjo, fijn dat je ook gestart bent, heel veel succes!Benthe, Lekker thuis in je eigen bedoeninkje ontspannen. Ik duim voor je dat die nieuwemedicatie seccesvol zal zijn!Soothe en Anna Tja, Soothe werd ook wel erg spaarzaam met de hartjes naarandere dames toe. Allebei genieten! Enne Anna je hoeft niet te :$ blozen hoor, zien wijhier toch niet! Saf, geweldig hoor dat de bus nu écht rijklaar is.Marion, gefeliciteerd met je trouwdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Pippi, een drol gedraaid??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 P*pp* ik heb al een heel archief van berispingen van Tactus. Tegenwoordig zet ik zelfs een sterretje in het woord k*ddig, want l****g mag ook al niet meer. Laat staan k*tensp*k of br**ne b*nen. Nee hoor Tact*s, ik ben blij met jullie "strenge" beleid, al komt het heel soms een beetje tr*ttig over.En ik snap nog steeds niet waarom l*llig niet mag maar truttig wel.Safi weet je dat zeker, van die 40/70 procent kwa gezonde groenten? Ik las me laatst een artikel over zogenaamd onbespoten groenten...... En trouwens, al was ik zo rijk als Croesus, whoever he may be, dan zou ik het toch nog vertikken om vier euro uit te geven aan een handjevol veganistische wormstekige appeltjes o.i.d.Iemand nog een gremlin in de aanbieding? Ik voel me een beetje mepperig. Gnagna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Safi: ik weet ook niet wat dat is. Een soort blindheid, het moeten hebben, verstand op 0,0.Voor mij zeeer herkenbaar en tevens ook onverklaarbaar.Vandaag drink ik in ieder geval niet. Maar ik bedacht me 'wanneer hier nu iemand binnenstapt met wat dan ook...' niet dus, lekker op tijd naar bed, zien dat m'n kop weer normaal gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Goeden avond,Ik voel me nog steeds niet lekker, dus ik heb me maar afgemeld voor de yoga.Ga ik lekker een beetje meelezen en -schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 vraagje , heeft er imand het boek "in duizend stukjes "van james frey al gelezen ??en waar vindt ik dat ivm boekentips , hier op het forum .corinne verzorg je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Soothe en Anna,Van harte met jullie relatie. En eigenlijk hadden jullie al een hint gegeven.Zie de icoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 wie o wie , heeft hier het zelfde icoontje als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Nee Blacky, ik bedoel Anna en Soothe . beiden een koptelefoontje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden