Soothe Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Een ieder bedankt voor de morele steun.Ik ga naar bed, ik trek het niet meer.Dat na een droge periode, de klap nog harder aankomt is waar.Onbegrijpelijk, dat ik weer in de val ben gelopen!!Een portie goed beroerd zijn hier.Mensen. Sterkte Soothe:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Welterusten Blacky, ik hoop dat je rustig slaapt en morgen een fijne vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Soothe,Slaap lekker en zet hem op morgen!Marion,succes morgen!Pippi,zie het positief he? We doen ons best! Ik ga ook slapen.Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Ja Soothe, dat ken ik. Vooral als je een tijd droog staat dan wordt het zo gewoon op een gegeven moment om geen kater meer te hebben,zodat het des te harder aankomt.Dus kruip lekker onder de wol, met je kater, dan is hij morgen verdwenen ( de kater dan hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Ik heb een geweldige reis gehad, hij is heus niet geheel verhuld door een mist van drank, maar toch ben ik teleurgesteld in mezelf als positief mens die aan kan pakken, juist omdat dit gebeurt in een tijd dat ik nog maar net zo goed met mezelf bezig was.....de klap komt idd harder aan, het confronteert me ook nog eens flink met mezelf, geen overmoedigheid meer, asap beginnen met de internetbehandeling, opstaan en afkuisen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Kaia, er zijn er van de week hier een heleboel aan het afkuisen. Maar toch fijn dat je van je vakantie genoten hebt en wat geleerd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Dank je Gemotiveerd, we zullen ons best doen. Jij ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Dank je wel Marion, het voelt vreemdgenoeg wel goed om niet de enige afkuisende te zijn....ehm, gedeelde afkuising is halve afgekuisdheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 @Gem,'t Is dat je dat nu zo schrijft, ook ik denk nu wel net op het nipperje aan een afspraak.Misschien is dat idd zo omdat ik nu niet meer zo de noodzaak voel om prat te gaan om mijn ijzeren geheugen. Ik kende ook de agenda van mijn huisgenoten. Wanneer ze weg moesten, een tussenuur hadden, thuiskwamen. Dat was belangrijk i.v.m. mijn drinken, ik kon het toch niet maken dat ik net een fles aan het open maken was, terwijl ze me dat al eerder op de dag hadden zien doen, of omdat het nog zo vroeg op de dag was. :$Ik zorg er trouwens ook voor dat ik geen hongergevoel heb. Als ik nog niet echt trek heb als ik uit mijn werk kom, neem ik toch een boterham.@Pippi,Goed dat je even wat afleiding zoekt als iets je te na komt. Je kunt straks gewoon weer terugkomen.Knuffel.@Benthe,Je bent niet nieuwsgierig, je probeert iets te begrijpen, wat ik zelf niet eens helemaal begrijp. Ik zal dit in een pb beantwoorden, want dit kan vervelende gevoelens oproepen bij andere leden die er ook moeite mee hebben als dit onderwerp ter sprake komt. Ik heb wel even tijd nodig, want dit roept altijd emoties op.@Kaia,Zo te horen heb je heel veel geleerd van je terugval. Kop op. Dat is gebeurd, nu bij de tijd blijven. Je bent gelukkig weer terug en dat is het belangrijkste. Maar vertel ook eens keer hoe de tocht door jungle beviel. Je hebt vast veel spannende momenten gekend en momenten van verukking over al dat moois.@Marjo,Raar is dat met die gremlins. Die houden er vreemde werktijden op na.Gelukkig houden ze niet zo van frisse lucht.@Tapas,Door je antwoord op de vraag van Benthe, begrijp ik nu iets beter hoe jij in mekaar zit.@Blacky,Welterusten.@Karel,Jij ook welterusten.@Marion,Dan ga ik morgen veel aan je denken.@Soothe,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 In de fout gaan voelt ook als een soort bedrog naar de mensen hier op het forum toe...samen sta je sterk, en dan ineens ben je de zwakke schakel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Marion succes morgen..enneh..het is mijn trouwdag niet hoor, vertelde alleen dat ik net als Corinne al een lange tijd met mijn man samen ben. En we zijn schorpioenen, varkens en alkies..dus heel wat aanknopingspunten.Mensen ik ga ook opslomen..tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Kaia..een zwakke schakel is ook een schakel in zijn eigen recht.....iedereen heeft recht op liefde.Morrisey zingt het zo mooiShut your face, how can you sayI go about things the wrong wayI am human and I need to be lovedJust like everybody else doesen nu ga ik echt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 @Kaia,Je bent geen zwakke schakel.Welterusten.@Safi,Jij ook wel terusten.@Benthe,Je bent al naar bed, ik heb je geantwoord per pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Al die nog wakker zijn.Ik ga mijzelf naar bedje brengen en lekker toestoppen.Tot morgen en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Hé Pippi, je laat het hoor! Het is alweer een nieuwe dag, da's ook zonde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 Pippi, ik heb ook weleens rode wijn gedronken omdat ik niets in huis had. Ik vind het ook vies. Het ergste is als je dan een kater hebt, terwijl je het niet eens lekker vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 Tja, ik kan niet slapen en dacht even een sigaretje roken en kijken of er nog iemand wakker is. Niet dus.Ik duik mijn poekie weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden