Spring naar bijdragen

6 november 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb een geweldige reis gehad, hij is heus niet geheel verhuld door een mist van drank, maar toch ben ik teleurgesteld in mezelf als positief mens die aan kan pakken, juist omdat dit gebeurt in een tijd dat ik nog maar net zo goed met mezelf bezig was.....de klap komt idd harder aan, het confronteert me ook nog eens flink met mezelf, geen overmoedigheid meer, asap beginnen met de internetbehandeling, opstaan en afkuisen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
't Is dat je dat nu zo schrijft, ook ik denk nu wel net op het nipperje aan een afspraak.
Misschien is dat idd zo omdat ik nu niet meer zo de noodzaak voel om prat te gaan om mijn ijzeren geheugen. Ik kende ook de agenda van mijn huisgenoten. Wanneer ze weg moesten, een tussenuur hadden, thuiskwamen. Dat was belangrijk i.v.m. mijn drinken, ik kon het toch niet maken dat ik net een fles aan het open maken was, terwijl ze me dat al eerder op de dag hadden zien doen, of omdat het nog zo vroeg op de dag was. :$
Ik zorg er trouwens ook voor dat ik geen hongergevoel heb. Als ik nog niet echt trek heb als ik uit mijn werk kom, neem ik toch een boterham.

@Pippi,
Goed dat je even wat afleiding zoekt als iets je te na komt. Je kunt straks gewoon weer terugkomen.
Knuffel.

@Benthe,
Je bent niet nieuwsgierig, je probeert iets te begrijpen, wat ik zelf niet eens helemaal begrijp. Ik zal dit in een pb beantwoorden, want dit kan vervelende gevoelens oproepen bij andere leden die er ook moeite mee hebben als dit onderwerp ter sprake komt. Ik heb wel even tijd nodig, want dit roept altijd emoties op.

@Kaia,
Zo te horen heb je heel veel geleerd van je terugval. Kop op. Dat is gebeurd, nu bij de tijd blijven. Je bent gelukkig weer terug en dat is het belangrijkste. Maar vertel ook eens keer hoe de tocht door jungle beviel. Je hebt vast veel spannende momenten gekend en momenten van verukking over al dat moois.

@Marjo,
Raar is dat met die gremlins. Die houden er vreemde werktijden op na.
Gelukkig houden ze niet zo van frisse lucht.

@Tapas,
Door je antwoord op de vraag van Benthe, begrijp ik nu iets beter hoe jij in mekaar zit.

@Blacky,
Welterusten.

@Karel,
Jij ook welterusten.

@Marion,
Dan ga ik morgen veel aan je denken.

@Soothe,
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...