Spring naar bijdragen

6 november 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

Goei middag allemaal,

Weer een ochtend fijn gewerkt. Alleen ik was niet zo goed uitgeslapen. Ik had me vannacht zo een vreemde en bizarre droom, ik werd er om 3.15 van wakker. Ik had geen zin om er even uit te gaan om die uit gedachten te doen verdwijnen, maar daardoor lag ik wel wakker tot een uur of 4. En dan gaat die rottige wekker om 7.15 af. Beuh. Ik voel me ontzettend moe. Ik trek zo meteen even mijn pyama aan en kruip in bed tot een uur of 5. Dan eet ik wat en lees hier bij, misschien heb ik nog tijd voor reacties. Ik zie wel. Ik wil fit zijn voor de yoga vanavond.

Hou het ADB allemaal!

Iedereen met een mijlpaal: gefeliciteerd.

Die het moeilijk heeft/krijgt: sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja waar om die eerste?
Gisteren op tijd naar de bus gegaan op de boerderij blijkt dat 1 van de achterbanden lek is. Mijn man probeert hem op te pompen want hij loopt heel langzaam leeg maar het werkt niet.
Dus ondanks dat we op tijd heen gingen ...toch weer stress.
Buitenste band eraf , binnenste lekke band er af (bus heeft twee x twee achterbanden)
Reserve wiel pakken alles er weer op maar nu nog 20 minuten om naar de RDW te rijden, daar komen we dus 10 minuten te laat aan.
Maar ze zijn mild, de persoon achter ons heeft onze plaats in genomen en wij mogen daarna.
Moeten dus 55 minuten wachten en dan mag het toch echt, ik maak een video terwijl mijn man de bus naar binnen rijd.
We worden nog een tijdje ondervraagt waarom we geen chassis nummer kunnen vinden maar dan wordt het verhaal van de Engelse Club, dat Engelse legerbussen geeen chassis nummer in het chassis ingetikt kregen aanvaard.

Ik ga met de hond lopen en als ik terug komt is het klusje geklaard, dan wachten op het kentekenbewijs, maar dan blijkt eerst nog naar de douane om de bus uit te schrijven uit UK, kost gelukkig geen extra geld want dat heb ik niet.
Dan begint een man te zeuren dat onze 6 stoelen in de laadruimte staan en dat er geen schot tussen zit. We leggen uit dat het een originele bus is met voorheen 32 zittingen in die zelfde ruimte zonder schot tussen de bestuurder en de laadruimte.
Er wordt wat gemopperd en geknord en uiteindelijk krijgen we het voor elkaar.
Nu de nummerborden nog in een bedrijf waar ik vroeger werkte, blijkt een oude werk liefde van mij daar nog te werken,dus was wel even leuk bijkletsen.
Toen naar huis gereden i.p.v. de boerderij om allerlei spullen er weer in te zetten, gordijnen op te hangen etc.
De enige plek waar de bus kan staan is de parkeer plaats van de supermarkt.
Ik denk nog niet eens aan alcohol maar mijn man blijkbaar wel, de gewoonte om in de bus te drinken is groot, de gewoonte om tijden momenten van stress die stress te ontlasten is groot.
Nu is er een feestgevoel en waarom ik dan niet tegenstribbel en alle beloftes aan mezelf op de achtergrond laat, waarom ik dat kontakt met de alcohol wil houden is me een groot raadsel.
Ik werd niet dronken want daar dronk ik niet genoeg voor, tussen door dronk ik een kop Bambu koffie wat veel lekkerder smaakte dan die 2 glazen wijn. En toch moest die wijn erbij voor de ontlasting van de emoties.
Maar waarom ?????want vandaag bv wilden we van alles en nog wat doen en gaan met de bus en nu staat ie daar eindelijk klaar voor gebruik verzekerd en al en we hebben geen puf, beetje katerig, buiten vies weer, kort om excuses om alles uit te stellen.

Alcohol=uitstel van beloftes aan jezelf excuus.

Het brengt je nergens alleen weer een stap terug.
Maar waarom weet ik dit alles zo goed en toch op dat beslissende moment kan het me allemaal niets schelen..de alcoholist wint.
Waarom????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enfin, dus Anna en Soothe hebben een relatie (en ik maar denken dat het Luciënne was), Benthe en Safi gaan samen koffiedrinken, Tapas en Max kluiven samen aan een kluif, Blacky en Pippi laten met hun voeten spelen, in de badkamer van Tolie speelt zich ook heel wat af.....
Maakt dit allemaal iets uit?
Als we maar niks drinken.

Ik maakte net iets mee dat heel erg op drankdagen leek. Even naar de super en een tas vol boodschappen. Scheurt die tas uit, alles over de grond. Sinaasappels die alle kanten op rolden. Ik dacht alleen: gelukkig dat dit geen flessen zijn. Die kletterend kapot vallen waarbij iedereen je aankijkt van: oh gut, die alcoholiste. Of dat denk je dan op dat moment, dat iedereen je zo aankijkt.

Safi, in het begin van je adb-tijd zei je dat je trots op jezelf was dat je in de supermarkt stond zonder flessen bier in je karretje. Heb je die trots niet meer?
Overigens vind ik er niks mis mee om je boodschappen bij Lidl te doen. Ze hebben een goede groente-afdeling. En als ik 59 cent kan betalen voor heel lekker ruikend wc-schoonmaakspul bij Lidl, dan ga ik geen 2.98 uitgeven voor wc-eend bij C-1000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha, dus het hoge woord is eruit! gefeliciteerd Soothe
ik ging trouwens voor de afwasmachine Pippi!

sta ik nu toch eindelijk mijn plafond te verfen boven... tenminste het begin is er, alle gaten en spleten zijn dichtgekit (huurhuis he) en wat ooit wit was wordt weer maagdelijk wit.
de lichttherapie werkt dus tweezijdig.. ja je wordt er manisch van (in mijn geval niet echt heel fijn) en ja je krijgt er dus ook energie van.
okee, nog even een plaatje doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe....ik heb die trots nog steeds, want de meeste dagen loop ik met een opgeheven hoofd door de drank gangen en doet het me niets. En sta ik trots bij de kassa en kijk om me heen wat een troep de meeste mensen kopen.
En dan op zo'n moment van blije emoties ben ik dat allemaal vergeten alsof het nooit heeft bestaan.
Niet eens schuldgevoelens of het gevoel dat ik iets stouts doe.

Ben ook een Lidl en Aldi Fan hoor...we toeteren zelfs met de bus naar hun vrachtwagens .....zou alleen graag biologische groente willen kopen omdat er blijkbaar 40-70 procent meer anti antioxidanten in zitten dus gewoon gezonder is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi/Tolie ik weet dat het hardstikke goed gaat en ben daar ook wel trots op.
het gevaar schuilt er volgens mij in dat ik bij bepaalde emoties drank nodig denk te hebben om die emoties aan te kunnen.
Rot dag bij mijn zus
feest gevoel met de bus
lange klus geklaard

alle andere gremlins sla ik zo voor moes maar deze ben ik een mak lammetje die niet eens in opstand komt en dat beangstigd me want dat makke lammetje ken ik maar al t e goed.

Moet nu helaas met de hond uit nu het zonnetje even schijnt maar ben zo weer terug!
Pippi de gordijnen hangen al hoor heb ik gisteren wel gedaan ondanks...JWW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal,

Heb net een uurtje op de bank liggen slapen (doe ik anders nooit), dróóómen.... maar dat schijnt vaker voor te komen, lees ik.

An; ik was weer gaan werken, maar a bit to mutch, hield het niet vol (waarom niet hè..).
Nu wil ik eerst heel erg ADB zijn voor ik weer een poging waag. Vroeger had ik mezelf een vreselijke looser gevonden, nu ben ik een ervaring rijker. Ik vond het lekker om weer wat buitenshuis te doen, ga ik ook zeker weer doen, ietsje minder dan welliswaar.

En voor iedereen; ik ben zeker weer van de partij vandaag!
(heb al goede nachtrust thee ingeslagen)

De kinderen komen zo weer van school, ik kom vanavond nog even kijken.

Groetjes Marjo

--------------------------------------------------------------

Op maandag 5 november ADB
..en dóór...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna is ook een diamantje hoor jongens (en meiden).

Hoewel ik natuurlijk stiknieuwsgierig was vond ik het niet beleefd ernaar te informeren maar nu is het hoge woord eruit. Lucht het op?

Ik wens jullie in relatie/vriendschap of iets anders (dat kan me niet bommen) het beste en je moet maar denken dat je er altijd een postief gevoel aan overhoudt. Gewaardeerd worden door een ander is ten slotte heeeeeeeeel erg fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn computer stelt mij op de proef. Zoooo lamgzaam, grrr

Soothe, hebben we het over ONZE Anna? Het eerste forumkoppel. Het is jullie gegunt.
Slecht nieuws dat je vriend zo ziek is.

Het lijkt wel op een grote valpartij. Sneeuwwitje, kop op, meiske. Al die ellende kan niet veel langer duren. Soothe erbij en we zijn weer een mooi trio:$
Maar we gaan gewoon door en geven niet op, hoor!!!

Safi, in Londen noemen ze vrouwen ook wel "Duckie". Waarom zou het zijn dat ze vogeltjes gebruiken als ze verwijzen naar vrowen? A nice bird etc.
Een goede vriend moest vaak naar de UK bellen. Hij was ervan overtuigd dat de receptioniste hem wel zag zitten want ze noemde hem "luvie". Gewoon lekker doordromen.

Ik heb net een bref geschreven die al 2 jaar wachtte om geschreven te worden. Wie weet doen we de belasting ook nog dit jaar.

Iedereen een prettige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...