Spring naar bijdragen

6 november 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

Benthe, wel fijn dat ze er goede hoop bij hebben.
Ik vind je echt beresterk, want als ik dan zie waardoor ik soms nog ga drinken, dan denk ik, echt als ik jouw berichten lees, wat ben ik een slappeling.
Maar goed je kunt niet iedereen met elkaar gaan vergelijken, dat zei je vanmorgen ook al, maar dat wil niet zeggen, dat ik wel ontzettende bewondering voor je heb. dat je ondanks alles toch die drank laat staan.
Zijn de bijwerking van de therapie erger of weet je dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi, ik vind wel dat jij het nog ontzettend in de hand hebt gehouden om na 3 glaasjes te stoppen. Ik zou dat wel ADB willen noemen, maar ja waar leg je de teller neer.
Ik kan het niet om na 3 glaasjes te stoppen.
Zo zie je maar weer ook fijne berichten kunnen Gremlins opwekken.

Soothe, ik dacht dat jij refusal gebruikte, of heb ik het mis?

Tjonge wat gaan er van de week een hoop van ons de mist in. Is het soms volle maan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, welkom terug (hoewel je natuurlijk niet echt weg was). Hopelijk slaat de nieuwe behandeling aan. Zeg, ik ben ook verzekerd bij Achmea, dus ik direct in de polisvoorwaarden kijken, maar ik kan niets vinden over korting bij de sportschool. Of moet ik dat via de sportschool, zelf regelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedoen..ik zag dit op de website van Achmea

Een verantwoorde levensstijl heeft grote invloed op onze gezondheid en de balans tussen lichaam en geest. Daarom hebben wij health. Een initiatief van de zorgverzekeraars van Achmea.

Voor iedereen die bewust bezig is met gezondheid bieden wij health Klantvoordeel. Een unieke service die u helpt uw gezondheid te verbeteren en een gezonde levensstijl te ontwikkelen. Met health maken we het verschil als het om uw gezondheid gaat. En dat is precies wat de zorgverzekeraars van Achmea bedoelen als ze zeggen 'Je eerste zorg is je gezondheid'.

Leefstijltest
Gezond eten, voldoende bewegen en niet roken dragen bij aan een goede gezondheid. Wilt u weten of u echt goed bezig bent? Doe dan de leefstijltest op de website van één van de Achmea-zorgverzekeraars. Deze is ontwikkeld door een team van artsen en deskundigen. U krijgt waardevolle tips voor het verbeteren van uw leefstijl.

Daarnaast zijn er de health Centers. Wie bij een zorgverzekeraar van Achmea is verzekerd, krijgt 50% korting op de eenmalige membershipbijdrage en 20% korting op het lidmaatschap.

unquote

dus zo te zien 50% korting of 20 %

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Safi!! Bovendien zeg je het goed (good or bad) Inderdaad van beide wat!!
Ik kom er wel Safi. Ik beschik over voldoende hersens. Maar ratio en emotie kruisen soms!!
Ik heb nu een heel lieve vriendin!!!! Zo help ik alles om zeep.
Gelukkig houdt ze "nog" van me.

Zo'n lief heb ik nooit ontmoet! Maar een vrouw die zo hard heeft gevochten kan en mag ik dit niet aandoen.
Al ze de verhouding uitmaakt, wat ze voorals nog niet doet, ben ik echt de l*l

We komen er Safi. De eerste. the bloody eerste.

Liefs Soothe:present:

P.S , doe je best!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een emotionele terugknaller gisteravond. Zat te hyperventileren in de auto. Ik zit toch niet lekker in dat hoofd van me en moet echt gas terug nemen. Had eigenlijk zin om een potje te janken.
De verleiding was heel groot om drank te halen, ik dacht dat ik me dan wel beter zou voelen.
De internetbehandeling heeft z'n vruchten afgeworpen en bedacht me dat ik me niet beter zou voelen, maar uiteindelijk veel en veel slechter. Dus niet gedronken. Vannacht wel een paar uur op gezeten. En vandaag gaat het weer harstikke goed.
IK DRINK DUS NIET VANDAAG!!!!! VAste voornemen in ieder geval.
Ik ga zo maar eens wat eten. En afvallen is nu toch niet een prioriteit. Sommigen van jullie schreven daarover. Niet verstandig om je daar nu al te druk over te maken. Mijn ervaring is dat het er langzaam toch wel vanaf gaat als je alleen een beetje oplet.

Meedoen: geweldig dat het zo goed gaat. Ik ben zowaar trots op je.

Marjo: die angsten zijn binnen een paar dagen grotendeels verdwenen. Toch zware dagen voor je. Maar je start een nieuw leven zoals ik begrijp. Na jaren weer aan het werk, dat moet je toch een goed gevoel geven. Nu doorzetten. Je kan het en weet je waarom, omdat het ons hier op het forum ook allemaal lukt. Met vallen en opstaan, dat maakt niet zoveel uit, maar je KAN het.

Soothe: ja er is nog hoop voor je. Ik had er vorige week ook last van, gewoon de draad weer oppakken. Dat heet ADB, naar mijn idee. Op een of andere manier hebben we dan geen weerstand meer. Je schreef na de begrafenis al dat het zwaar was, terwijl het geen familie was. Maar er komt meer los bij een begrafenis dan we beseffen.

Benthe: Ik brand een kaarsje voor je dat deze kuur goed aanslaat en ben blij voor je dat je morgenochtend naar huis mag. Je bent erg sterk en je blijft ons ook nog eens bemoedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi,

Ik heb het inmiddels ook gezien. Voorwaarde is dat je naar een van de Achmea Health Centers gaat, en die zijn hier in het "achtergestelde oosten"in geen velden of wegen te bekennen.
Dichtsbijzijnde is voor mij Deventer, en dat is meer dan een uur rijden.
Jammer is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion van jou ga ik een beetje huilen. Echt waar. Dan zou ik je een knuffel willen geven maar ook een flinke schop onder je kont. Hoe durf je jezelf een slappeling te noemen, hoe kom je daar nou bij!
Je bent een warme, meevoelende, lieve vrouw die toevallig soms niet zo goed weet waar ze haar gevoelens en haar stress moet laten en dan wel eens iets doet waarvan ze weet dat het niet goed voor haar is. Van de warmte en de eerlijkheid die jij hier uitstraalt kan ik nog heel wat leren.
En zo kan ik ook heel wat leren van Safi en Gem en Corinne en Delta en..... pfff, eigenlijk van iedereen.

Soothe, het leven is geen voortdurend feest. Gelukkig niet zeg. Zou jij dat willen? Ik bedoel, serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Benthe..je wijze woorden, daar kan ik van genieten :heart:

en dan wil ik nog zeggen..iedereen moet zijn eigen leven leiden (soms voelt het als lijden)en ook zelf de slingers ophangen,dat doet niemand voor je.

Soothe..je bent een boven beste die verbetering wil en daardoor ook zal krijgenen dat ziet je lief ook in jouw, niemand is perfect, dus hou ook maar van die onperfecte Soothe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe je mag je meissie best je meissie noemen hoor dat heeft haddock geen alleen recht op..ik noem mijn man altijd mijn manneke...is gewoon een liefkozing
Hij noemt mij Hen (kip)wat in Schotland de gewoonte is om tegen vrouwen te zeggen en daar door de vrouwen helemaal niet gewaardeerd wordt.
Als hij het tegen een Schotse vrouw zou zeggen roepen de vrouwen:

If I'm a hen than your a duck
and I lay eggs
and you lay muck(strond)

Maar zelf vind ik 'hen' gewoon wel echt lekker uit de mond van een schotse man klinken en hij bedoelt er niets degraderends mee.
Hier zeggen er ook genoeg 'poepie' of 'mijn scheetje'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn er ook heel wat die hier zijn geweest en volgens mij ookgestruikeld zijn, maar waar je niets meer van horen.. Ik denk b.v. aan Zeeman, Bibelle, Opa en onze weerman Twan, Moesje, Mieke, Tom Poes. Lola, Ariel, Miep enz.

Ik denk wanneer ik het forum niet had gehad in deze stressvolle tijden, ik zeer zeker véél meer had gedronken dan nu dit jaar.
Beter een half ei, dan een lege dop.

Ik ben net met de honden wezen wandelen in een heerlijk zonnetje, maar nu opeens is het hier ook herfstachtig. Heeft ook wel wat.

An, je koppie is volgens mij nog helemaal niet goed. Doe je wel rustig an. Knap dat je niet gedronken hebt. Echt waar:present:

Tpas, weer een beetje bij gekomen?

Goh Soothe, je maakt me wel nieuwsgierig hoor met je liefde;) Ontzettend fijn voor je dat je het geluk gevonden hebt. Het geeft veel steun denk ik als je een vriendin hebt, die weet wat het is om zo tegen de alcohol te moeten vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...