blacky Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 daar juist tijdens het lezen van de berichten van gisteren kreeg ik een lach , aanleiding tapas haar berichtje dat ze de kastjes afbijten, tapas is niet slecht bedoeld ik heb redelijk goed geslapen , maar zoals altijd veel te kort , nu ja beter dit als wat er vroeger gebeurde door de jww.delta hoe is het ondertussen met je hondje ??ik vertrek tegen 08:30 naar brugge , en ik zie wel wat er gebeurd .zo ik ga jullie laten , wens jullie allemaal een fijne dag toe .ik laat die eerste staan , en samen met andere lukt dit mij veel beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaatjerood Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goedemorgen blacky. We zijn er weer vroeg bij. Voorheen was dat bij mij niet zo; dan kwam er voor 11 uur niet veel uit mijn handen. Het lijkt wel of bij mij de 'actief-tijden' zijn omgedraaid. Met drank op werd ik 's avonds weer actief en kwam er 's morgens niet veel uit. Nu lijkt dat omgedraaid. Gisteravond was ik om 22.30 uur bekaf en ben naar bed gegaan. Heb geslapen als een roosje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goedemorgen blacky en alle andere forumleden,Delta dankjewel voor je felicitatie en dat ik mij het RAFteam nu mag. Het is een lekker gevoel om nu drie maanden ADB te zijn. Ik moet wel zeggen dat mijn leven in veel opzichten is verbeterd. Bijvoorbeeld mijn bazen zijn zeer blij dat ik niet meer verzijm. Mijn vriend met wie ik minder ruzie maak. Mijn gezondheid. En ook natuurlijk mijn familieleden die mij eindelijk kunnen vertrouwen. Het mooiste van alles is dat ik weinig last heb van schuldgevoelens en met een opgeheven hoofd kan lopen.Al met al zonder alcohol is mijn leven stukken aangenamer. De strijd (?) is niet altijd makkelijk, af en toe word ik ook gek van de grimlins, maar kan ze nu beter aan.Allemaal een fijne dag.Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goedemorgen, Sandra, Blacky, Spa: frisse fitte mensen deze morgen en......... dat gaan we dus even houden zo. Lijkt me een goed plan!Vandaag DRINK ik niet!!!!!!!!!!!!!!! Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Ook goedemorgen!Ik doe mee. Ben met veel pijn en moeite eerder opgestaan om te prberen het vervelende verkeerde ritme om te draaien. Valt nog niet mee maar ik doe mijn best. Veel te doen vandaag waar ik best wel tegenop zie altijd. In de avond gáát het dan weer een beetje en kom ik op dreef. Zorg dan maar eens dat je op tijd in bed ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goedemorgen, Na een onrustige eerste nacht zit dag 1 er weer op, en vandaag doe ik ook weer mee!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Hallo allemaal,Wel wat gelezen, maar geen tijd om persoonlijk te reageren.Goedgeslapen vannacht.Wat wordt een mens toch heerlijk wakker als je de vorige dag niets hebt gedronken.Dat smaakt naar meer, wie doet er weer mee deze dag???Nu ga ik naar mijn tekenclub, iedereen een fijne ADB-dag toegewenst van Pepita.........................................................................................VANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 goedemorgen allemaal,Ook dag drie zonder door gekomen..pff!!Kon vanochtend niet goed mijn bed uitkomen, eenmaal eruit was ik erg emotioneel. Gisteravond wwerd ik door de juf van mijn dochter (10) gebeld of ik zin had om met de klass naar de stad te rijden ivm een film die ze gaan bekijken in het filmhuis. Meteen ja gezegd, want het zit nu eenmaal in mijn systeem om veel te doen voor de school van mijn kinderen (leek me ook gewoon leuk).Jánkend uit bed, vroeg me af waarom, had ik dus de hele nacht liggen piekeren hierover. Ik had mezelf voorgenomen om in deze moeilijke week niets te plannen. En vanmiddag ga ik ook al met ze naar de kinderopvang om afscheid te nemen. Gelukkig heb ik net een andere moeder kunnen regelen, maar ik had mezelf (en m'n gezin) veel stress kunnen besparen door gisteravond gewoon nee te zeggen.Dit heeft te maken met het feit dat ik niet wil dat anderen last hebben van mij stoppen. Maar dat werkt voor mij het beste als ik dus deze week even op een laag pitje leef.Dat was het voor nu, heb al een barstende koppijn en de dag is nog maar net begonnen..ADB op 5,6,7, novembervANDAAG DOE IK MEE, EN DRINK IK NIET! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goede morgen,Zo, dat was een hele klus om hier op het net te kunnen komen.Mijn eerste gedachte was, het zal wel héél erg druk hier zijn.Er zullen vast héél veel mensen zijn die in het oude jaar debeslissing nemen om het nieuwe jaar "droog" te starten. Sandra, jij hebt nu toch maar mooi die drie maanden ADB gehaald, gefeliciteerd! En er zijn vast nog véél meer voordelen als je die voor jezelf benoemd, toch?Marjo, drie dagen ADB, gefeliciteerd! Gewoon per dag, desnoods per uur, voorje het weet zijn het weken en tel je ook maanden!Je doet het goed, en het "nee" zeggen, zit hier velen niet in het bloed.Maar is zeker in het begin oh, zo nodig. Maak een pas op de plaats voor jezelf,anders loop je jezelf voorbij. Als je wat verder bent pik je die zaken vanzelfweer op nu even aan jezelf denken!Soothe, droog uit bed?Voor iedereen die een mijlpaal gehaald heeft, :present::present:Blacky, ik hoop dat je intake gesprek soepel verloopt en dan liefst ook nog naar wens.Anjo, heel veel succes met je sollicitatie gesprek!Delta, wat naar wat er is gebeurd met je hond. Heb ik toch altijd gedacht dat hondengeen trap mochten lopen? Ja, misschien alleen hele grote honden. Nu, is de jouwezo'n grote dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Inmiddels goede middag,Kan er écht niemand het net op vandaag of ehhhh?Alleen is maar alleen, ga niet tegen mezelf zitten .....Krijg ik helemaal de kriebels van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Tactus is er wat loos met het net, begin nu wel erg aan mijzelf te twijfelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Nee, nu niet meer Stien, ik had ook de hele morgen een "fatal interior error" ofzoiets, maar nu is het weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Goedendag,Hier alles droog Stien!Ben wel gebroken. Bedankt!Groetje Soothe.P.S Er zijn serverproblemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Server interior error!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Hier werkt het weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Maarreeehh, Stien, ben ik nou gek of mis ik de pointe? Oude jaar, nieuwe jaar.... volgens mijn agenda is het 8 november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Ik kon er ook niet op de hele ochtend lag aan de server van Tactus. De rest ging nl. wél op mijn pc. Dus het ligt niet aan onze pc's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Gremlin-aanval op de server? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Ik hoop niet dat ik ze uit Brazilie heb meegenomen, het is wel gek dat ze bij mij ineens weg zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Maar Benthe en Delta toch: weten jullie dan niet wat er na 8 november komt??? ;-)))Hee gelukkig dat het met dat witte brokkenpilootje al weer beter gaat Delta, knuf van mij voor 't hondje (zachtjes hoor, we willen niet weer zo'n shaken dinges dinges;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Ben ik nou de enige of lijkt dat maar zo.Ik kreeg er vanmorgen gewoon de "smoor" in dat er geen verbinding was.Je zou er haast 's ochtends vroeg al gremlins door krijgen.Heb ook heerlijk mijn gevoelens van mij afgeschreven, nooit aangekomen dus Benthe, omstreeks deze datum ben ik ook begonnen met schrijven hier op het forum.Met een aanloopje, sinterklaas uitbundig gevierd en voor de kerst stond ik droog.Dat ik droog door de feestdagen heen gekomen was, was voor mij een bevestigingdat ik het wel degelijk kon. Moeilijkere dagen konden er voor mij toen niet meer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Zat me vanochtend juist af te vragen of spreekwoorden inderdaad op waarheid berusten.Nooit eerder over na gedacht.Waar een wil is, is een weg b.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Ik maak nu dat ik weg kom, kan hier niet goed tegen dat dat ding steeds niet wil.Mijn telefoon blijft rinkelen en die wil ik niet opnemen.Niet goed maar voel dat het mijn werk is, griepepidemie grrrrrrrrr.Ga toch écht niet aan het werk, ik ga frisse lucht happen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Dank je wel Stien,Ik had me ook voorgenomen even niets, maar voor je het weet..Net lekker met de kinderen gegeten, lukte nog om even gezellig te zijn. Nu alles afgeruimd en allen weer naar school (en de film). En moe blijft doodmoe achter, zo toch maar even lekker slapen denk ik.Groet Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Jawohl Pippi. En nou maar echt gaan wintersporten hè, en je niet laten verleiden door de après-ski. Doe je dit jaar die slalom geheel en al nuchter. Heen en weer, heen en weer, zonder dubbel te zien.Kaia ben je alweer een beetje opgenomen in het "gewone" leven?Ik had nog niet aan de feestdagen gedacht. Alleen de jaarwisseling zal voor mij wel een gremlinnetje of wat opleveren, maar goed, inmiddels redelijk getraind in het wegmeppen van die beesten zijnde.... Lijkt me ook wel weer een aardige uitdaging. Geweldig idee lijkt me dat, waar je andere jaren katterig op 1 januari je nest uit kwam, en dan 's middags langs alle vrienden en kennissen om gelukkig nieuwjaar te wensen en overal weer aan de zuip natuurlijk. En al die restjes die dan later thuis nog stonden te wachten, die moesten dan ook nog op. Wat een enorm karwei is dat eigenlijk als je er bij stilstaat, drinken. Het moet gehaald worden, liefst zo onopvallend mogelijk. Het moet opgedronken worden, dus heel veel andere dingen blijven liggen. De lege flessen moeten weer naar de glasbak gebracht. De hoeveelheid gebruik moet worden verdoezeld, dat kost veel denkwerk en organisatie. En dan al die energie die het kost om het vergiftigde lijf toch weer enigzins in beweging te krijgen.Dit jaar neem ik me voor om op nieuwjaarsdag een frisse, heldere, lange wandeling te gaan maken. De unox-duik bij Scheveningen nog maar net even niet, dat doen we dan het jaar daarop. Van het ziekenhuis kreeg ik een prettig bericht. De testen van gisteren waren al binnen. Als ik een aantal regels in acht neem kan ik naar Californië. Nou Delta, zondag om halftwaalf vliegen.En fijn dat het weer goed gaat met 't hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden