CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Iedereen die gaat slapen: welterusten en sloppel.Ik ga vandaag maar verder niet meer reageren op de draad, daar is het nu te laat voor.Morgen werk ik de hele dag, dus zien jullie nog minder van me dan vandaag.Ik blijf nog even hangen, want ik wil dat leuke verhaal van Tapas wel even horen voor ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Houtje,Annazorg heb ik al overwogen als mogelijkheid voor mijzelf..Ik heb van die site vernomen via een vriendin.Zij werken ook veel met de CGT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Gem,Zolang je beleefd bent, zou je in zo een gesprek alles naar voor moeten kunnen brengen.Ga ervoor, ik zal aan je denken morgen en lees je verslag wel in de loop van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Dan voor jou straks ook truste&sloppel Corinne! Ik hang ook nog even in here... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 dank jullie wel, en jeetje nu moet ik dus met een grappig verhaal komenNee, Kaia de cassiere en de bedrijfsleider heb ik nog niks verteld, ga ik morgen doen hihihiik weet niet of ik het al had opgeschreven vandaag ergens maar ik had dus een paar schoenen via marktplaats gekocht en wonderwel passen ze ook nog, alleen zitten er wat vlekken op, niet erg want ik wil ze toch zwart verfen, maar vanmorgen wilde ik ze schoonmaken en dat doe ik dan maar onder de douche, tijdens het douchen schoenen boenen, zie je het voor je? bloot meisje met grote schoenen aan onder de douche?ik vond het zelf wel erg grappig.. en daarna dus schoenen aangehouden om ze meteen lekker naar mijn voeten te laten staan maar dus zo slim om zo ook naar het bos te gaan met de hond.. en geen zin om droge sokken en schoenen te zoeken dus met natte voeten in natte schoenen... brrrrrrrr.... ijsklompjes, heb echt nog nooit zulke koude voeten gehad geloof iktja en met zulke acties moet ik ook wel weer om mezelf lachen.Blacky, hou je taai he!! Vertel je morgen hoe het met jou gaat? Je hebt ook veel op je bordje momenteel en dan nog met je uitglijder van zaterdag!pippi je hebt gelijk hoor, soms ga ik te hard rennen ipv mijn gevoel gewoon zijn gang te laten gaan... dat is meestal mijn manier om ermee om te gaan maar dan komt er dus vanzelf een moment waarop het niet meer werkt!nog een grappig verhaal?? nou ja verhaal...hond ligt op de bank, kat kruipt er tegenaan, hond gromt en kijkt mij hulpeloos aan zo van.. "red me baas"kat gaat onverstoorbaar de kop van de hond wassen.. hond geeft zich over en vind het stiekum wel leuk eigenlijken daarvan kan ik dan gelukkig weer zo genieten!Houtje ik ga eens kijken op de site van Annazorg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 hahahaha... nee en de tandpasta heb ik er ook weer afgespoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Nahja zeg met schoenen onder de douche en dan de ijskou in, soort van sadomassochisme? Jammer dat er geen ijs lag, anders kon je ermee schaatsen;-)Oja wat lief die twee zo lief met elkaar.....ik had 2 katertjes, en kon ook zo intens gelukkig worden als ze naast elkaar in de mand lagen, met 4 oortjes er boven uit, prrrrrt prrrrt prrrrrt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Niet dat ik zag dat je wat schreef hoor Tapas;-)Pippi, Tapas, ik ga nog even zelda-en in mijn lekker voorverwarmde bedje (nee, er ligt geen vent in;-), truste voor straks en tot morgen, dan gaan we er weer voor samen he?!!! Ciao bellas!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Mijn vorige kat met deze hond ging niet samen.. ze tolereerden elkaar maar meer niet.de kat die ik nu heb, een erfenisje van een vriendin die 4 honden en 3 katten had, neemt zelf het initiatief en trekt zich niks aan van zijn gegrom.. het is een eigenaardig beestje, een portugees vondelingetje met veel temperament, als ze boos op me is dan valt ze me aan en zet haar poten en tanden in mijn been of hand als ik haar tegen wil houden. Verder vind ze het geweldig om mee te gaan lopen met hond en mij.... De hele buurt kent ons dan ook. want ze springt dan over de hond heen, onder d ehond door, klimt in alle bomen die we onderweg tegenkomen.. erg grappig wel!Ik was in augustus naar Istanbul om mijn ogen te laten laseren, 4 dagen weg, oppas in huis, kom terug, kat weg... wachten, posters opgehangen, alle vermissingsdiensten ingeschakeld.. 10 dagen lang gezocht en geroepen tot op een ochtend ik de voordeur opendoe en daar zit madam.. boos miauwend.... tjonge wat was ik blij!! en ik heb geen idee waar ze die 10 dagen heeft doorgebracht!Eigenlijk vind mijn hond haar wel leuk maar probeert het niet te laten merken (alleen die staart he, die verraadt het steeds weer, zwiepzwiep)affijn, hoogste tijd, ik duik met hond en kat mijn voorverwarmde bed in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 en morgen doe ik niks.. en dat in een half omgebouwd huis.. zal nog lastig zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Tapas,Ik geloof niet dat je morgen de bedrijfsleider en de cassiere gaan inwijden. Daar trap ik niet in. HA HA HA.Volgens mij heb je toch wel kleren aangetrokken om met hond en kat het bos in te gaan. Kan me echt niet voorstellen dat je dat in je nakie zou doen. Maar was je niet bang om die schoenen dan weer te bevuilen. Kan me zo voorstellen dat het best wel modderig was daar.Koude voeten zul je er wel van gekregen hebben, dat behoeft mijn fantasie niet aan het werk te zetten.Hoe lang heeft het geduurd voor ze weer op temperatuur waren eenmaal thuis gekomen? Ik krijg er gewoon koude rillingen van.Mijn katten likken mekaar soms ook af. In eerste instantie vinden ze dat dan niet leuk, maar daarna wel, dan kun je de gelikte horen spinnen. Dat wantrouwen in het begin is wel heel goed te verklaren. In de helft van de gevallen is het een tikkeltje gemeen begin van een aanval en volgt een hap in nek of andere plek. Nu niet meteen denken dat ze hier bloedbaden aanrichten. Ze bijten mekaar net hard genoeg dat de ander het voelt. Gelukkig maar.Even terugkomend op depressieve gevoelens. Ik heb hier tenminste geleerd dat het niet gek van mij is die gevoelens te hebben terwijl ik uiterlijk niets te klagen heb. En dat ik bepaald niet de enige ben met dit probleem. Alleen ben ik een beetje bang om er wat aan te (laten) doen. Dit ken ik en wat komt er in de plaats? Dus word ik heen en weer geslingerd door twijfel.Dit is een retorische gedachtengang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Tapas,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Safi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Want voorzover ik heb kunnen opmaken, zit jij ook in het noorden van NL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Eventjes liefs voor Corinne, Gem, Water, Soothe en An en ook voor Joann en Charlie, al schrijven die hier nu niet. En uitereraard het beste voor Benthe en Marion niet te vergeten en zo vergeet ik er vast nog meer.Ik ga me wel laten uitschrijven binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Q,Lief van je, zo aan ons te denken.Stuur je een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik was er nog even, spullen kijken op marktplaatstja het lastige van depressieve gevoelens is dat ze inderdaad ook een functie kunnen hebben. Iedereen heeft ze in meer of mindere mate en ik vind het ook niet erg om ze zo af en toe te hebben als het maar niet te lang duurt en niet de overhand neemt.. daar ligt denk ik de grens voor mij om er wat aan doen.. als het mijn functioneren echt in de weg gaat staan dan moet ik er echt iets mee... zoals nu dus.depressie kan ook te maken hebben met ingeslikte boosheid, dus als je je boosheid niet uit slaat het naar binnen toe.. daar moet je wel wat mee.. want dan is het zelfdestructief.. en het kan enorm opluchten om een conflict aan te gaan en te zien dat het ook opgelost kan worden (wat ik hoop dat me volgende week dinsdag gaat lukken als ik gesprek heb op mijn werk).. dan krijg je er rust voor in de plaats en zelfvertrouwenaan de andere kant zeggen ze bv ook weer dat pessimisten een realistischer kijk op het leven hebben dan optimisten dus het heeft ook zijn nut...Ik denk dat depressie ook een functie kan hebben.. in mijn geval kan ik nogal over mijn gevoel heendenderen en dan is een depri periode een signaal dat ik er wat aan moet doen, moet voelen en moet handelen, mijn grenzen weer moet bepalen... soms door niks te doen, soms door wel wat te doen.en reken maar dat ik me nu gezien voel hoor.. poeh wat een aandacht maar het heeft me wel geholpen om weer uit die negatieve gedachtengang te komen en mijn gedachten te toetsen aan de werkelijkheiden nu ga ik echt slapentrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Tapas,Je bent een moordgriet.Slaap lekker en pieker maar niet.Ook dit gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Pippi,Joann? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Charlie,Nog steeds nachtdienst of zit die er alweer op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Pippi,Zeg wel wie voordat je naar bed gaat!Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 @#$%%^&&*Waarom doe je me dit aan, Pippi?Weer heb ik me laten beetnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Misschien vraagt ze zich af waarom ik me wil laten uitschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Vind je het heel erg als ik je niet geloof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Pippi,Ik kan het wel aan hoor.Ik zit te chatten als je het wil weten, nieuwsgierig aagje.Welterusten.Q, Ik ga je pb lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden