Spring naar bijdragen

Woensdag 14 november 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve An

Gefeliciteerd met je 3 maanden ADB:heart::musicnote::moon::present:
Het viel niet altijd mee, maar je hebt ook erg je best gedaan, om op de rails te blijven,
dat bewonder ik enorm in je.
Ik hoop dat het met je zoontje goed gaat en dat jij ook weer wat steviger in je schoenen staat.

Verder wens ik iedereen een fijne zonnige dag....ik doe mee>>>>>>>

Ik laat die eerste staan, anders gaat mijn 'goeie IK' eraan.

En ik was gisteren niet aan het geinen..ik heb echt per ongeluk, alle mijlpalen gewist van mijn computer, dus weet absoluut niet meer wie, wat, wanneer is gestopt/geminderd/dubbele boekhoudingen heeft.

Er zit niets anders op dat iedereen die belang heeft bij felicitaties op een behaalde mijlpaal, de datum onder zijn berichtjes zet, via je Profiel bij je handtekening.
Zo kan iedereen er rekening mee houden en ben ik een beetje bevrijd van een zware taak.
Ben nl altijd bang dat ik iemand vergeet:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook even googlen naar RET

Corinne..wat een manier om wakker te worden.....heb je wel eens geprobeerd om zout water door je neus op te snuiven...dat maakt ook alles weer open.
1 neusgat dicht houden en dan water met een scheut zout door het anderen neus gat opsnuiven en weer uitspugen (erg belangrijk)
Bedankt voor je positieve start...die houden we erin vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi..hier nog iets om te lezen..geen idee meer hoe ik er aan kom maar het helpt mij elke keer weer als ik het lees:

Durf te leven
Iets durven is hard werken.
Een van de allermoeilijkste aspecten van een nieuwe stap zetten in je leven, is namelijk oude, diep verankerde gewoontes doorbreken en dat volhouden.
Gewoontes zijn grotendeels onbewuste gedragspatronen.
Als je daarin iets wilt veranderen, is er een verandering in de omgeving nodig, óf je dient je nieuwe gedrag bewust en langdurig te oefenen.
Zodra je er even met je hoofd niet bij bent verval je weer in oude gewoontes.
Je moet geduld hebben als je wilt veranderen.
Veel mensen lopen rond met het idee dat ze een eigen bedrijf willen beginnen, maar zien op tegen al die moeite en tijd die het kost. Tja, wie iets wil, moet er ook iets voor over hebben.
Mensen willen snelle beloningen, maar echte veranderingen ontstaan pas door langdurige, gespreide inspanning.
Ik zeg dan: begin er mee, nu!
Wat daar bij helpt, is je te realiseren dat MOTIVATIE MEESTAL EERDER VOORTVLOEIT UIT ACTIE DAN ANDERSOM.
Optimisme, durf en voldoening zijn bijprodukten van ervaring.
In actie komen betekent leren denken in termen van mogelijkheden in plaats van problemen.
Negentig procent van waar we ons druk over maken gebeurt nooit.
Weten wat u echt wilt, dat is de basis van durven. Als u namelijk echt iets wilt, zult u langer doorzetten om het te bereiken.
Weet u wat u wilt bereiken en waar u vanaf wilt? Wilt u echt een bedrijf beginnen? Onderzoek uw motieven, zijn die van binnen of is het iets buiten u. (opvoeding)
Wanneer u geen concreet doel kunt stellen, maar wel uw leven wilt veranderen, begin dan met kleine veranderingen. Bepaal een richting, niet uw doel.
Bepaal welke waarden u in het leven echt belangrijk vindt, leef volgens deze waarden en zie maar waar u uitkomt.
Als u ávontuur' zo belangrijk vindt, zit er dan ook genoeg avontuur in uw bestaan?
Wie zijn leven om zijn waarden bouwt, creëert samenhang en richting.
Zo vormt uw leven zich vanzelf naar een uiteindelijk doel dat bij u past.
Met andere woorden, zo vormt het leven zich naar u en u zich niet naar het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou die kleine vingertje gaan ook al in de kamer aan het behang priegelen zie het zomber in boven gaat het nog kijk er niet de hele tijd na maar in de huis kamer ze weet dat het niet mag maar ow wee vamorgens weer paar puntjes zet de box even van de muur als ze er in is hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Nu het blad van de bomen valt

de wereld op zijn mooist kleurt

een zon af en toe wat stralen zend

herfst in alle glorie verder geurt



evenals eerder stap ik weg uit

mijn herinnering stevig door het bos

hier stapel ik overnieuw de stenen

een liefde die stierf laat ik hier los



ik heb er de kracht voor mentaal en fysiek

"doorlopen" is mijn motto, zonder pijn

samen met de natuur verwerk ik, want

er zal altijd een nieuwe morgen zijn



met de winteravonden voor de deur

een boeken voorraad en de warmte om me heen

van weekjes komen logeren

voel ik mij totaal niet meer alleen



de eerste stap naar een andere toekomst

heb ik argeloos voorzichtig aan gezet

zo kom ik mijn donkere winter door

wie weet wat het brengt ...zo is t maar net)




schrijver:Remi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...