CPAS Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goede morgen allemaal,Eerst en vooral wil ik iedereen een heuse ADB-dag toewensen.Mocht iemand het moeilijk krijgen, bedenk dan dat alcohol geen oplossing is. STERKTE!Mijn neus zat dicht en daardoor werd ik wakker. Neus snuiten hielp niet, dus ben ik maar opgestaan.Toen kreeg ik zin om de kans waar te nemen de dagdraad te openen. Ik ga zo een ui doormidden snijden en op een schoteltje mee naar bed nemen. Dit helpt enigzins om de neus open te houden.Er kleeft een nadeel aan: straks sta ik op met trek in soep.Maak het beste van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goede morgen,Corinne, het positieve er aan is, je hebt tenminste een ui in huis óm te snijden!Bovendien kun je beter wakker worden met trek in soep als trek in alco!(hoop maar dat je dat ook in huis hebt ), ik bedoel de soep dan.Héérlijk geslapen, dat willen jullie niet weten. Positief denken is soms helemaal niet moeilijk, maar soms ook wel als het móet.Dus voor vandaag vele virtuele :rose::rose::rose:Laat die eerste staan anders is het met je nuchterheid voor vandaag gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goedemorgen allen.Alles van gisteren even bijgelezen.Vandaag is weer mijn bridgemiddag.En vanochtend op kraamvisite.Safi,het lijkt mij ook wel wat Die ontmoeting.En grappig die omschrijvingen van de mensen.Ikzelf wordt over 11 dagen 57 jaar(safi is mij nog voor),was donker (nu grijs met lichte plukjes)Ben slechts 1.57 lang en niet dik niet dun postuur.(veel sporten hè?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goedemorgen allen.Hoi Sammy, ik win het van je, wat leeftijd betreft;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Delta, al voorbereidingen? Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Ik moet de deur uit! Sta ik op zonder sigaretten. Ook al om gek te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 goedemorgen allemaal ben nog moe maar wel goed geslaapen beetje laat en lag er toch vroeg in maar jaiedereen een goede dag toe gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Nou Soothe,Is niet aan je icoontje te zien hoor! Je ziet er nog uit als een jonge God Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Gelukkig rook ik nauwelijks meer. Alleen op woensdagmiddag een paar tijdens het bridgen.Het is dan toch al blauw. Kan ik net zo goed ook meedoen.Anders rook ik toch ook mee. En dan vind ik het ook wel lekker. Verder soms eentje als mijn schoonzusje ze bij zich heeft. Hier thuis nooit meer.En zo rook ik al jaren. Denk wel al ongeveer 30 jaar. vroeger wel veel gerookt.Was in hè?Vooral in het ziekenhuis blies iedereen er vrolijk op los.Koop af en toe een pakje voor de woensdagmiddag,want ik wil niet van een ander roken.mijn bridgemaatje neemt ze mee naar haar huis.Kan ik ook niet in de verleiding komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Daarom PiPPI. nu ga ik in vogelvlucht naar de sigarenwinkel.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Soort sport voor "the upper class" Sammy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Lief dat je het vraagt Pippi!!Helaas niet nee... maar ik ga nu eerst hardlopen en daarna een RET-schema maken om te kijken of ik zo kan onderzoeken welke negatieve gedachten me nou zo ontzettend in de weg zitten... Heb volgende week gesprek op mijn werk en zie daar verschrikkelijk tegenop en loop daarover te malen...nu eerst dus rennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Lijkt me leuk Delta! "durfde" niet te vragen.Geniet van de koffie! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goedemorgen allenmaal.@Tapas, ik ga ook rennen, lekker in de kou over het veen.Zondag zevenheuvelenloop in Nijmegen, mijn doel is uitlopen en ik doe lekker geen klokje om.@ Corrine, een flesje neusdruppels doet ook wonderen om de neus open te houden. Maar pas op, ook daar kun je aan verslaafd raken. (en ik spreek uit ervaring).Prettige adb dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Laat ik jullie uit de droom helpen. Op bridge zitten mensen van allerlei pluimages.En weinig chique hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Pipi,Join de club.Ik ben er aan begonnen toen ik jaren geleden thuis zat met een slijmbeursontsteking in mijn schouders.Uit verveling toen maar op les gegaan.Had nog nooit gekaart. Maar het beviel !Speel denk ik nu alwel weer ongeveer 12 jaar. Helaas beginnen weinig jonge mensen eraan. Dus het wordt een uitstervend ras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goeie s'morreges allemaal,Hier in het zuiden is het prachtig weer. waarschijnlijk lekker koud en een klein briesje.Als ik het draadje lees, lijkt het wel een dating site,Iemand zei van Soothe, dat hij er uitziet als een jonge god,Goed daar gaan we (even melig)Jeetje Soothe, je bent helaas al onder de pannen, maar wil je de volgende beschrijving toch even lezen.Hier zit ook vrouw van boven de 50, maar 1m57 is, wel ietsje overgewicht heeft, maar er verder nog best goed uitziet, zkm oudere heer,die geen alcohol nuttigt en eruitziet als een jonge god.Ach trouwens laat maar, ben zelf ook al onder de pannen, hihiOp een schilderweekend heb ik gehoord, moesten de mensen een contactadvertentie opstellen in teken en schildertermen.Dan krijg je zoiets van,' grote houten kwast zoekt kennismaking met lief penseeltje om samen een romantische zonsondergang te schilderen' enz. enz.Is reuze leuk, misschien ideetje. voor de melige latenight uurtjes.Groetjes van pepita...................................................................VANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 hier in het noorden schijnd de zon ook lekker even van die regen af voor zo lang het duurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 hoi pippi ja je word er een stuk vrolijker van schijnt lekker in de huis kamer heb nu ook door niet meer in de war te komen dat ik op het moment ik wat lees daar moet antwoorden ging gisteren beetje fout maar ja al doende leerd men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Goedemorgen allemaal,De zon schijnt hier volop in het hoge noorden!! Heerlijk.Het verkeerde been wou eerst uit bed vanochtend, dus er zat niets anders op dan na een uurtje pruttelen er nog even in. Douchen en naar buiten. Tja misschien misschien een tikje terug en wat langzamer opstarten! Maar; één stap(je) terug = twee vooruit; negen dagen niet gedronken en dag tien zal er ook aan gaan!Rennen, Tapas, dat lijkt me nou ook zoo heerlijk. Zit er al jaren tegen aan te hikken, en sta elke keer op het punt me in te schrijven bij start to run (ook goed om nieuwe frisse mensen te ontmoeten)!Wat doe je precies met RET, is het een soort therapie? Dat het met relativeren te maken heeft kan ik er nog uit op maken... Herken bepaalde punten over eigenwaarde, je eigen beperkingen..Sterkte!Stapje voor stapje vooruit!En ik ben weer van de partij; VANDAAG DRINK IK NIET!Elke dag herwin ik een stukje ik, en probeer weer van mezelf te houden!Liefs en een groet,Marjo---------------------------------------- ADB op 5november ( ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 ja maar pippi van mijn taalfouten kom ik denk ik nooit af ben al 40 maar ja kan mij wel duidelijk maken gelukich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 ook goedemorgen marjo ik doe mee drink vandaag niet dag een gisteren niet gelukt maar wel minder veel minder van 12 naar 3 is toch ook een stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 jij niet pippi ik zij het al zelf zo van sorry voor mijn taal fouten probeer het wel te verbeteren maar schrijf niet zo best vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 'Right! Pippi!Wat weet jij over RET?MarJo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 @ Trui; van 12 naar 3 is volgens mij een reuzenstap!!Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden