Spring naar bijdragen

donderdag 15 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja klopt doe het ook uit liefde maar ja ze kijken meest de moeder aan maar in dit geval vinden ze mij okee om dat ik alles er voor gedaan heb maar het zal altijd moelijk wezen maar ik maak er nu geen probleem van heb nog kids in huis die hebben ook aandagt nodig toch pippi en het is best zwaar aleen met de kids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trui,

Je bent een goede moeder

Pipi hoe oud zijn jouw kinderen?En ik zij gisteren tegen mijn bridgemaatje over het beeld dat jij van ons had.We hebben eens even rondgekeken en moesten er erg om lachen.Dikke kale mannen met hun broek onder de buik gegespt.Veel sjofele wijffies.hahaha.Weinig om op te vallen .Gezopen wordt er wel veel. Om 15.00 komen de eerste dienbladen al naar binnen .Zomers korte broeken met lelijke harige benen. enz enz.

Safi, Ik denk niet ,daar heb je ze weer met haar burn-out hoor.Het komt bij jou uit een goed hart en ik begrijp dat je er anderen voor wilt behoeden, omdat jij weet hoe het is om er mee te moeten omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh gelukkig Sammy, dat je het begrijpt:present:

RJb heb je erg op je donder gehad?
Jullie wonen nu zeker nog samen in 1 huis en wat zal het dan moeilijk voor je zijn geweest om weer terug te moeten gaan.
Ik hoop dat ze zich ook wat schuldig voelde want je kan wel weggelopen zijn maar de ander jaagt je toch ook wel een beetje weg.
Als ik weg loop komt mijn man altijd achter me aan en smeekt me dan om weer mee terug te gaan maar ik zelf ben daar veel erger in. Als hij weg loopt wordt ik verschrikkelijk koppig en ga zitten schreeuwen...LOOP dan WEG, kan mij dat schelen...en dan heb ik 5 minuten later ontzettende spijt en weet ik niet waar hij is.
Dan kan je toch maar beter zo zijn als mijn man die je niet weg laat gaan en net zolang door zeurt tot het hoge woord eruit is.
Door alle ruzies met mijn vader klap ik altijd helemaal dicht dus dan moet er heel wat gezeurd worden voor ik met alles op tafel kom.
Zou je niet zeggen hè...hier zo'n flapuit en als het echt dichtbij komt dan kan ik niets meer zeggen.

Maar genoeg over mij...staat het schaamrood nog op je wangen of hebben jullie al weer een beetje bijgelegd...en weet je nu al waar je straks moet gaan wonen...want je huis is toch verkocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Relaties met drinkende alcoholisten en actieve verslaafden zijn vreselijk zwaar... ik hoef het maar aan mijn eigen partner te vragen... ik vroeg haar eens waarom ze me niet gewoon de deur uitschopte in die afschuwelijke tijd...waarop ze glimlachte en zei "ik was verslaafd aan jou en obsessed met de gedachte dat ik jou kon veranderen"... als ik vandaag zou terugvallen zou ze me onmiddelijk de deur uitzetten... ze wenst niet om met iemand samen te wonen die drugs gebruikt of drinkt...ook vanwege de kinderen...
En ze heeft helemaal gelijk ... waarom je leven opofferen voor iemand , zoals ik , die je toch niet kunt helpen ?? ... waarom elke dag naar de leugens luisteren , naar de excuses , het gejank en de problemen van iemand anders ?? daar is toch niets leuks aan ? Hoe vaak heb ik wel niet gezegd "en nu wordt het anders !"...en alles bleef hetzelfde !!... Dat is toch geen relatie ??
Toen ik nog dronk en gebruikte bracht ik bar weinig in de relatie... grapjes misschien dat was het dan...chemische fantasiepraat in de ruimte...
Ik wilde alleen maar praten als ik onder invloed was...kon ik beter communiceren dacht ik hahaha....
Mijn partner is niet verantwoordelijk voor mijn leven en wat ik doe... dat ben ik ... en zij voor haar leven...en samen zijn we verantwoordelijk voor de kids...
Ik ken aardig wat mensen die hun nog drinkende en gebruikende partner hebben verlaten...na jarenlang in dezelfde draaimolen te hebben gezeten vonden ze de kracht om eruit te stappen en zelf een leuk leven op te bouwen...en ik ben blij voor ze... je bent niet verplicht om bij iemand te blijven die verslaafd is... het is namelijk niet het probleem van de partner maar van de alkie zelf...en andermans problemen kun je niet oplossen..hoogstens een beetje verlichten...

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza,

dat zijn wijze ware woorden.Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en ook wat hij of zij ermee wil doen.Gelukkig voor je ,dat je vrouw er ook vertrouwen in had. Dat wens ik RJB ook toe.
Samen ben je sterker. Maar je moet het wel allebei willen en kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trui,

Weet je wat kinderen ook heel lekker vinden? en ik ook. Stampot rode bietjes.Je maakt de bietjes gewoon klaar zoals je het altijd doet. Verder bak je spekjes uit en een ui erbij of 2.Aardappels koken, en de hele boel bij elkaar gooien. En stampen maar. Eet smakelijk. Succes verzekerd.

recept van Safi ga ik ook eens proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...