trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 blacky kon niet vinden wat er met je ouders was gebeurt en vond het moelijk om er zo op in te haken of iets te zegen maar ik lees alles zo ver ik kan . en hoop dat je verder steun en dikke knuffel van mij en ik lees en weet nu ook dat iedereen die jou beter kennen veel met je mee leven ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Nee, gelukkig is een rijbewijs niet nodig voor de fiets in Nederland.Toch zie ik het gebeurde van vanavond als een waarschuwing. Nooit meer bedwelmd over straat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Dat begrijp ik. Ik ben ook een bestuurder als ik fiets. Maar ze kunnen me toch niet ineens mijn rijbewijs afnemen omdat ik een keer beschonken zonder licht reed?Ik heb me verdorie in de schulden gestoken voor mijn werkgever om mijn rijbewijs te halen.Verder heb ik op mijn 32ste nog nooit een vriendje gehad, en ook dat is niet bepaald gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 hahaa nee dikke knuffel van mij en warme doeke doek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 moet ik zo nog 3 honden uit laten ow god koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 waar heben ze je een boete voor gegeven dan zonder lich maar maakt niet uit boete is boete en geen reibewijs in beslag nemen kunen ze niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 cheyenne , naar mijn mening kunnen ze jou rijbewijs niet af nemen omdat je dronken met een fiets rijdt.aan een vriendje kan ik jou niet helpen , maar mogelijk komt dit als je op het forum blijft pippi thanks voor je pb trui gaande weg leer je de mensen wel kennen , ja ook aan mij , beetje crazy mens rjb voel je u al beter ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 hou me even stil net als de rest denk dat ik te veel zeg hier knuffel voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 pippi het is op de fiets en de meesten zijn thuis op dat moment beter als met auto en nu ga ik even wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 In Nederland wordt een rijbewijs pas afgenomen als je drie keer bent veroordeeld omdat je een zwaar ongeluk heb veroorzaak, of dat als je structureel de maximumsnelheid overschrijd, of als je contructief aan het bumperkleven bent.Vandaag reageerde ik alleen erg fel. Gelukkig vroegen ze me niet naar mijn rijbwijs. Die boete zie ik vanzelf wel in de brievenbus vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 sorry pippi zwaar fietsen hoor met licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 chenyenne mazzel toch zleen zonder licht boete 20 euro jammer maar beter als niet in je auto kunen rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Goed, die boete betaal ik wel.Echt stom. Deze week zei een vriendin nog voor de gein zo van dan doe je het toch met de auto?Dus voortaan ook maar met de auto naar het koor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 En voortaan natuurlijk totaal nuchter naar de koorrepetie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Er is vanovond iets unieks gebeurd, en ik wil het even met jullie delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 hee hoi marjo vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Iets unieks??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 heb de honden uit gelaaten nog een te gaan maar de tuin in ga niet weer ronde lopen koud zelfs met dikke jas aan ag ja is maar een kleine de grooten zijn al uit geweest net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Na een hele dag zorgen, liefde geven bladibladibla...Om kort te gaan; Na een vakantie van 2 maanden kwamen mijn schoonouders (..) langs met natuurlijk cadeautjes voor de kids. Aan het eind van de avond bleek dat ze ook nog wat voor m'n man en mij hadden...Je ontvangt een cadeau.. en zegt "dank je wel"En dat deed ik dus ook.Fles whiskey en nog wat flesjes likeur-troep.Ik had het op tafel laten staan van; we zien wel ..Komt manlief thuis na een zware werk en vergaderdag.. "wat is dit?"Dus ik die fles tussen ons in gezet; wat maakt het uit, zware dag, we nemen er één!"doe dat nou niet"..Okay jij ruimt die flessen op.. zorg dat ze ver van me vandaan staan..Man laat hond uit, en zet de flessen in de auto zodat ie ze morgen na pa terug kan brengen...Hmfff...?Dit was me 12 dagen geleden écht nooit gelukt!Het is ons gelukt, we hebben het gedaan!!!!THEE GEZET, EN ZO NAAR BED!!!Waar een wil is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Sorry, maar ik ga nu lekker slapen met een fijne boete van De Politie in het vooruitzicht.Men wil in Nederland stimuleren om uit de auto te komen. Mooi niet dus. Een keertje fietsen zonder licht, en je wordt gepakt als crimineel.Geef mij dus voortaan maar de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 wel trusten morgen gezond weer op cheynne knuffel trui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Marjo, zo kennen we je!!!!Well done!Groetje van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Écht mensen, dag 11 en dan zo afsluiten...Dat was me nooit gelukt als ik hier niet binnen was komen waaien!!!Met dank aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 dat is hart je moet goed in je schoenen staan om dat te doen en wat kan thee dan lekker zijn wou dat ik het kon mijn komplumenten doe het je nu niet na en morgen ook niet ,al zal ik het wel graag willen je bent ver sorry jullie toppies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden