Spring naar bijdragen

donderdag 15 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

blacky kon niet vinden wat er met je ouders was gebeurt en vond het moelijk om er zo op in te haken of iets te zegen maar ik lees alles zo ver ik kan . en hoop dat je verder steun en dikke knuffel van mij en ik lees en weet nu ook dat iedereen die jou beter kennen veel met je mee leven ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat begrijp ik. Ik ben ook een bestuurder als ik fiets.

Maar ze kunnen me toch niet ineens mijn rijbewijs afnemen omdat ik een keer beschonken zonder licht reed?

Ik heb me verdorie in de schulden gestoken voor mijn werkgever om mijn rijbewijs te halen.

Verder heb ik op mijn 32ste nog nooit een vriendje gehad, en ook dat is niet bepaald gemakkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cheyenne ,
naar mijn mening kunnen ze jou rijbewijs niet af nemen omdat je dronken met een fiets rijdt.
aan een vriendje kan ik jou niet helpen , maar mogelijk komt dit als je op het forum blijft ;)
pippi thanks voor je pb :present:
trui gaande weg leer je de mensen wel kennen , ja ook aan mij , beetje crazy mens ;)
rjb voel je u al beter ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland wordt een rijbewijs pas afgenomen als je drie keer bent veroordeeld omdat je een zwaar ongeluk heb veroorzaak, of dat als je structureel de maximumsnelheid overschrijd, of als je contructief aan het bumperkleven bent.

Vandaag reageerde ik alleen erg fel. Gelukkig vroegen ze me niet naar mijn rijbwijs. Die boete zie ik vanzelf wel in de brievenbus vallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een hele dag zorgen, liefde geven bladibladibla...
Om kort te gaan; Na een vakantie van 2 maanden kwamen mijn schoonouders (..) langs met natuurlijk cadeautjes voor de kids. Aan het eind van de avond bleek dat ze ook nog wat voor m'n man en mij hadden...
Je ontvangt een cadeau.. en zegt "dank je wel"
En dat deed ik dus ook.
Fles whiskey en nog wat flesjes likeur-troep.
Ik had het op tafel laten staan van; we zien wel ..
Komt manlief thuis na een zware werk en vergaderdag.. "wat is dit?"
Dus ik die fles tussen ons in gezet; wat maakt het uit, zware dag, we nemen er één!
"doe dat nou niet"..
Okay jij ruimt die flessen op.. zorg dat ze ver van me vandaan staan..
Man laat hond uit, en zet de flessen in de auto zodat ie ze morgen na pa terug kan brengen...
Hmfff...?
Dit was me 12 dagen geleden écht nooit gelukt!
Het is ons gelukt, we hebben het gedaan!!!!
THEE GEZET, EN ZO NAAR BED!!!
Waar een wil is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...