Spring naar bijdragen

zondag 18 november 2007

ferry

Aanbevolen berichten

Hoi, hoi..ik kom me ook nog even melden.

Alles naar wens dus Soothe;) , ik ben blij voor jullie! Er gaat niets boven een speciaal iemand in je leven, en het gevoel dat er iemand op dit wereld bolletje denkt dat jij speciaal bent.

Meedoen wat geweldig dat je al bijna een maand droog staat, ik kan me de dag nog herinneren dat je hier kwam op het forum, dus inderdaad An de tijd vliegt.

An wat fijn dat het beter gaat met je zoon en ja ik zou wel wat meer willen weten per PB.
Fijn om te lezen dat de je weer zo strak in je schoenen staat.
We gaan er weer voor, ja toch.

Ik had vanochtend jouw berichtje en die van Kaia gemist dus beide nog bedankt voor de lieve woorden.

Tolie..heerlijk om te weten dat je weer meeschrijft en wat een mazzel dat je refusal gebruikt, je zou toch maar toe hebben gegeven aan die rot gremlin. maar nu was je hem te snel af en wat een uitvinding is die refusal. Vooral als je het zo slim slikt als jij doet, op momenten in de dag dat je dapper bent.
Gelukkig merk ik wel dat ik nu ik al zo'n lange tijd aan het minderen ben dat mijn lichaam aan de ontwenning gewend raakt en ik al na 1 glas wijn of 1 flesje bier denk...nee laat maar.
de mooie voorstelling is weg en het ...ah.. getver..straks een kater gevoel is veel sterker geworden dus dan hoef ik al niet meer als ik daar aan denk.

Pippi....ik was ook in het bos en daar was het heel rustig..maar ja dat was in Drenthe en ik heb hunnebedden gezien.

Marieke..fijn dat je je een stuk rustiger voelt..ik hoop nog steeds dat je wel op een reunie komt met je accordeon? En dat je af en toe even komt vertellen hoe het met je gaat natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeieavond ook nog even.. ben zo weer weg, vroeg slapen zodat ik morgen iig redelijk uitgerust naar mijn werk kan gaan.. mijn huis is nog een zootje.. kastje staat redelijk in elkaar maar had ook nog een familieverjaardag.. en wederom droog... ze raken er inmiddels aan gewend. Ik ook!

verder zie ik best wel op tegen weer werken... we zullen zien! ik ga nu eerst even de hond uitlaten en daarna de kat inlaten. tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo..ik heb hem ook gelijk uitgeprint, toen ik hem voor het eerst las en haal er nog steeds veel kracht uit om vooruit te kijken.

Wat goed dat jij en Soothe samen op dag 13 staan..krijgen jullie samen van mij : :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Wel eerlijk delen hoor;)

Tapas gelukkig heb je morgen eerst je photoshop cursus en dan pas het gesprek.
haal morgenavond maar als beloning wat lekkers uit die Turkse winkel bij je in de buurt.
dat heb je wel verdiend na deze prestatie om in al die 11 vrije dagen niet te drinken terwijl je het af en toe heel moeilijk had.
Jij ook een :present:

voor de statistieken...geen kindjes hier en dus ook geen zwangerschappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slim, ruilhandel!
tjonge jonge wat is het koud buiten! maar de beestenboel is weer nachtklaar, nu ik nog!
ik ga uitloggeren want moet mijn bed ook nog opmaken. En morgen maar eens kijken of de mamma van de turkse groenteboer weer van die gevulde pannekoekjes met feta en spinazie heeft gemaakt.. ik vroeg laatst wanneer hij die weer had, en het antwoord was zo lief.. hij zou het zijn moeder vragen..

Nou, tot morgenochtend en ik ga mijn best doen om te slapen zo... hoop dat ik morgen een beetje een leuke dag heb, heb mijn collega's ook gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, natuurlijk gaat het me goed af morgen, als ik in de overleefstand ga, maar daar ligt mijn innerlijke conflict ook.. wil ik dat? Ik ga het ook gewoon aan morgen maar dat heb ik al heel wat dagen de afgelopen maanden gedaan en dat klopt niet. Er zit iets niet lekker op het werk en ik weet dat ik niet de enige ben die er last van heeft maar waarschijnlijk wel de enige die er woorden aan kan geven... Ik kan niet anders dan mijn gevoel volgen morgen, en gaat het goed dan blijf ik en voel ik me er niet goed bij dan ga ik weer.

Mijn maatschappelijk werkster zei heel mooi.. als het met jou niet goed gaat op je werk dan zit het goed fout daar... jouw gevoel is zo zuiver dat ze op je werk als het met jou niet gaat in hun haar moeten gaan krabbelen wat er mis is in de sfeer. En dat klopt!! Het gesprek dinsdag is dan ook heel belangrijk voor mij, willen ze me zien met wat ik te zeggen heb of wordt ik van tafel geveegd? omdat ik zo gevoelig ben? en er maar eens mee om moet kunnen gaan?

Mijn kracht is mijn gevoel en ik kan niet anders dan het te volgen want er tegen in gaan werkt nooit op de lange termijn ... Dus laat ik dat voor morgen maar voor ogen houden.

en nu ga ik slapen want ik ben toch weer laat.. pffft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve forumgenootjes.

Hier even een berichtje van mij.
Het gaat niet zo goed met mij.Ik kan de spanning niet goed aan. Het wachten op de uitspraak is om gek van te worden. Het is echt alles of niets woensdag. Ondertussen stapelen de rekeningen zich op.
's nachts kan ik niet slapen en overdag ben ik moe, mijn nek zit vast, hoofdpijn, maagpijn allemaal stress.
We hebben nu ook nog een belastingaanslag binnengekregen van €8000,-- van 2005, want toen verdiende mijn man nog goed. Al ons geld is op, het wordt nu echt moeilijk. Zo ik heb ff lekker zitten klagen, maar jullie kunnen het ook gewoon overslaan.

Een verdrietig forumgenootje, die de toekomst zo niet ziet zitten.
Allemaal heel veel liefs van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...