meedoen Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Hallo allemaal,Ik ben er nog.@Gem, het gaat prima, dinsdag een maand adb en het gaat prima tot nu toe.@An: goed dat je weer terug bent, en weer lekker met ons mee gaan doen. ik doe in ieder geval met je mee.Vanmorgen vroeg opgestaan, want ik had mij ingeschreven voor de 7 heuvelenloop in Nijmegen.Om 13.00 uur was de start en ik stond stiekum veel te ver naar voren tussen de cracks. Het startschot was om 13.00 uur en om 13.01 passeerde ik de startstreep. Ik ben dus heel veel ingehaald.De laatste lopers waren ruim een uur later pas over de streep.Ik heb heerlijk gelopen en met mijn eindtijd van 1:24:00 ben ik nu tevreden. 2 jaar geleden liep ik er 1:16:00, maar was toen in superconditie en heel goed voorbereid. Nu niet veel getraind en eigenlijk op hoop van zegen afgereisd naar Nijmegen.Komende dinsdag heb ik de 1e maand adb er opzitten en met dank van jullie hier op het forum is het me best meegevallen.Ik ben de laatste dagen behoorlijk druk met werk, dus heb niet zo veel tijd beschikbaar om dagelijks het forum te lezen, laat staan te reageren.Ik heb wel discussie gezien over de inhoud van het forum, met name de duscussie over de flightsims van Delta2.Ik moet zeggen dat ik zelf niet zoveel heb met deze vluchten maar vind het ook niet storend. Ik heb gezien dat er forumleden zijn die wel gebaat zijn bij deze virtuele reizen, dus wat is er op tegen?Moet het dan alleen maar over jww gaan? De moderator grijpt toch ook niet in? Lekker doorgaan zou ik zeggen.Veel succes allemaal met geen jww, iedereen die een mijlpaal heeft gefeliciteerd en blijf vooral adb.groeten,Meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Lekker hè Pippi als die gasten weer in hun pyjaamtjes (nou ja maat 176 en maat 164) in hun eigen bedje liggen en je ze nog een zoen kunt gaan geven......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Gaat harstikke goed hier mensen!!!!! Een optimistische en weer opknappende zoon!!!! Ik ga het redden vandaag!!!! Oh wat ben ik blij en dankbaar!!!! Goh een inzinking mag , kan en gebeurd gewoon.De kunst is hoe pakken we onszelf weer op!!!! en hier leren we dat, ik leer dat. Met vallen en opstaan.Nu volhouden en me niet verstoppen. Doorgaan, we zullen doorgaan.Welterusten lieve mensen, en ............. MEEDOEN, al een maand, wat vliegt de tijd!!! en wat ben ik bliij voor je!!!!!!!!!! Vanavond ga ik vol trots slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Hoi beste forumgenoten,Ik hoop dat het een ieder goed gaat. Anna heeft het pand verlaten. Het was boven verwachting!Zit nu met een lichte kater! (geen drank)Groet van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Pippi, om je de waarheid te vertellen. Ze had weinig zin om vrijwillig te vertrekken!!Zo kannie wel weer!groetje Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Monologen?Ik was schaatsen aan het kijken... nu een dweil, dus ik kom even kijken!Het is wederom een zeer rustig draadje vandaag!(zei zij om zomaar iets te zeggen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Beter rust in de tent dan gemekker en geruzie vind ik. Dan maar een beetje tam, dat heb ik liever. Iedereen zegt zijn of haar ding gewoon, ik vind dat niet zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 O Gem ik las "was schaatsen aan het kijken (ben) nu een dweil" ik dacht kan je zó moe worden van het kijken naar het schaatsen, maar er is natuurlijk een dweil-pauze. Tja mijn laatste Elfstedentoch ik al weer enige tijd geldeen hè dat wreekt zich dan dat je er een tijdje uit bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Pippi is er ook hoor en Soothe heeft luddevuddu dat zijn lieffie weer vertrokken is.Over luddevuddu: ik heb mijn ROA ook niet zien verschijnen, hij was het half-en-half wel van plan om hier te komen, maar ja, niets veranderlijker dan een.......MAN !!!! En voor hetzelfde geld ligt hij thuis in zijn bed te ronken, daar is het ook een ROA voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Daarmee bedoel ik dat we geen commitment naar elkaar hebben uitgesproken, en aangezien we allebei nogal eigenzinnig zijn, is dat wel zo praktisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Over monologen houden gesproken, ik zit hier ook maar alleen te klessebessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Hee Pippi, je komt me verlossen.Ja in 97 is Dochter geboren en heb ik met een dikke buik zitten kijken (toen kon ik zelf niet meedoen omdat ik zwanger was ) volgens mij smolt het ijs onder de schaatsen weg en moesten ze het laatste stuk ongeveer zwemmen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Ik ben wel een schaatsfan, maar hou NIET van voetbal! Helaas is daar nog meer van op TV.En aangezien manlief alle sport leuk vindt en er heel veel sport op TV is, mogen jullie raden wat bij ons meestal op staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Nou bij mij is op de bank liggen er niet bij, dat doet hij maar in zijn eigen huis, 2 straten verder om de hoek. Ik moet tenslotte mijn kinderen het goede voorbeeld geven.We hebben een erg leuke relatie, ik heb mijn kids door de week en soms een weekendje (van zaterdag 1600 tot zondag 1800 uur niet) en hij heeft ze ongeveer 3 van de 4 weekenden wél van vrijdag 19 uur tot zondag 20 00 uur. Wat privé-tijd is zonder kinderen dat weten we gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Bijverdienen voor de geboortekaartjes? Tjee....... en ik maar zeuren en mekkeren dat alles zo duur is. Had je kaartjes op bladgoud met diamantjes ingelegd of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Waar zijn alle mannen. Ben de enige hier. Een vreemde eend in de bijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Goed mensen ik ga een eind breien aan dit ADB- weekend. Op naar de volgende ADB- week !!!!Wens jullie allemaal een goede nachtrust en morgen weer frist uit de dekens of de dekbedden !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Sleep well! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Hé, ik ben er ook nog, tussen de bedrijven door!en genietend van een nieuwe computer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Dank je wel Pippi voor het compliment maar ik heb morgen een lange dag voor de boeg dus kan beter op tijd gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 'T is wel heel stil vanavond, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Nou, echt super! Snel, en stil (de computer dan!)en, Pippi, ook weer drooggehouden vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Houtje,Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Ik ga ook uitloggen. De "dweil"is voorbij. Daarna braaf naar bed, want morgen gaat de wekker weer om 6 uur.Pippi,slaap lekker straks!Tolie,geniet nog even van je nieuwe PC. Vaste of laptop?Alvast trusten.Soothe,het zal vast wel lukken tussen zulke lieve dames!Droom lekker van jouw dame! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst 18 november 2007 Motiva, slaap lekker! Hier is dag 13 om!!Groetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden