sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik had er last van dat hij achter de computer zat, daarom kon ik niet naar het forum. Gewoon verslavend gedrag. Toen heb ik me vol zitten eten met chips, wat ik normaal nooit doe.Bij chips denk ik aan de caloriƫen en bij bier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik had ook beter achter het behang kunnen gaan zitten vanavond. Ik las dat het daar gezellig was vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Gem,Weet je zeker dat je wil weten hoe ik eruit zie?Hier komt ie dan:1,615 m56 kgovaal gezichtgevoelige huid, waardoor soms schilfjesvormingkleine bolle neus met een brede basisnaar beneden hangende mondhoeken, als ik glimlach een horizontale streep, daarom blij dat je niet meer mag glimlachen op de pasfoto'sbruine ogenbril met vrij sterke positieve glazenbeetje ondefinieerbare kleur haar: een mix van dof donkergrijs en lichtergrijs.korte coupe met scheiding naar rechtslange romp in verhouding tot de benenknokige knieƫndunne polsenzware handen, meestal rood van kleur door slechte doorbloedingschoenmaat 38lage stem (soms denken men aan de telefoon dat ik een man ben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Corinne, het lijkt wel opsporing verzocht, zoals jij het beschrijft. Zo duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Oh, dan had ik er nog bij moeten zetten:indien gesignaleerd: niet benaderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Corinne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Iemand vroeg wie er zou komen als er een reĆ¼nie werd georganiseerd?Wel ik zou wel willen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 We zijn nog met zijn viertjes: Marion, Tapas, Pippi en ik.Kunnen we klaverjassen. Weet alleen niet zo goed meer hoe dat gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik ben nogal goed in reversi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Niemand vindt het leuk om dat met me te spelen, ze verliezen niet zo graag.Met monopoly en risk verlies ik altijd, hoezeer ik ook mijn best doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 ik was even weg, ben er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 wisk vind ik een leuk spel, met al die pionnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Stratego is ook best een leuk spel, net als schaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Wat een lieve dochtew ben jij dan, dat ze zo voow haaw oma opkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Manisch, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Je wowdt maaw zo niet manisch hoow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Mijn koffie begint te werken.Ik ga maar eens naar bed.Slaap lekker allebei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Jongens ik ga slapen. Mowgen weew een dag, met vies weew, veel wegen en en koud.Gelukkig geen Gwemlin gehad, dus ook geen biew of een bowwel gedwonken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nou hou ik op,,,,,,,,,,,,Lekkerrrr slapen allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EenofanderePeter13 Geplaatst 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst 19 november 2007 13 is het BELANGRIJKSTE getal dat er bestaat en ten onrechte maar met opzet in diskrediet geraakt!De Maya wisten wel beter: hun kalender is nog altijd de meest betrouwbare; een jaar kent 13 volle manen, een kaartspel (ook afkomstig van de Maya's) kent 4 x 13 kaarten; de 4 seizoenen elk bestaande uit 13 weken = weer 52 weken in een jaar.En het is het eerste tweecijferige getal in de FIBONACCI-reeks; de reeks volgende welke de natuur groeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden