Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Koh,welterusten!Safi,leuk je beschrijving achter het icoontje! Zo heel anders, maar dat geldt voor iedereen met een koppie.Bij Pippi, Marion, Druppel, Corinne, Water enz heb ik geen idee, behalve wat ze eerder opgemerkt hebben.Soothe en Delta zijn blond, An is donker, Houtje heeft bruin haar, Benthe is blond.....Daarom alleen al zou ik jullie best weleens in het echie willen zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik lijk redelijk op mijn icoontje (dat zeggen meer mensen) zeker toen ik hier begon te schrijven en een lange boblijn had, maar nu is het korter en zit er meer grijs doorheen, maar het klopt aardig. Grappig hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Zie dat ik ingelogged was. Ben er nog even, maar heb niets te melden.De telefoon eiste mijn aandacht op.Zo blijft een mens bezig!Straks met woef uit. Wat een rituelen!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Precies daarom Gem, even een gezicht bij het icoontje brengt denk ik heel veel eenheid...en de stemmen vind ik ook erg belangrijk...ik heb een heel lage stem..en jij?Een nieuw jaars receptie zou echt wel een goed idee zijn...vrijdag de derde week in januari 2008.Even serieus..als ik het organiseer wie komt er dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Motiva, wat nu! Ik ben(was)donker. Niet blond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Mag ik je 06 nummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Die van die met de verantwoorde BMI bedoel ik;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Doei, ik ga slapen. Morgen weer een drukke dag.Enne, wie vandaag het droog heeft gehouden.......doet het morgen ook, okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Als ik vrij ben kom ik Safi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 De ouwe l*l word een beetje peper en zout. Het heeft wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Mijn stem schijnt veel jonger te klinken dan ik ben (ahum). ik hoor dat vaak. Verder ben ik blond....Ik kom hoor Safi als we iets plannen!Ik ga slapen. Gisteren veeeeel te laat nu gewoon te laat.Iedereen welterusten. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Truste Gem slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Welterusten wie nu lekker slapen gaat..zotte dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Gem, mooie dromen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Zotte dromen afgewisseld door zoete, zodat je genietend kan lachen en lachend kan genieten, en dan zo heerlijk weer een nieuwe dag beginnen! Dat wens ik jullie ook allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Daar ga ik echt mijn best voor doen Kaia, genietend kan lachen en lachend kan genieten, en dan zo heerlijk weer een nieuwe dag beginnen..en ik wens het jou net zo ,met even veel warmte! bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Wordt vervolgd okay? Wekker roept.....tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Pippi, het is me een volstrekt raadsel tot wie je je richt!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Tot morreeeggge !!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Hallo.Ik ben ook blond, met een staartje op mijn koppie. Bijna zoals Tatjana in Flodder. Ik ben ook 174cm, alleen een beetje aan de volle kant. Ik was altijd slank, maar de laatste 5 jaar ben ik door mijn nodige bier ook de nodige kilo's aangekomen. Nu ik niet drink zit ik te snaaien. Maar ja kan niet alles te gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Zijn jullie nu zo geschrokken, dat jullie niets meer schrijven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 tegen wie heb je het Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Mijn man zat vanavond achter de computer, had er best last van dat ik niet ff kon binnen wippen bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ja, ik heb een 06 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nee, hij drinkt geen druppel(sorry Druppel). Hij had schijnbaar iets ander spannends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden