Spring naar bijdragen

Maandag 19 november 2007


RJB

Aanbevolen berichten

Tolie, voor jou trok ik staven vier. Kan het zijn dat jij worstelt met je innerlijke kracht en de wens om eens "zwak" te zijn, die in strijd is met de redelijke overtuiging dat je sterk moet zijn?
Als je dan maar weet dat JWW geen lieverd is om je hoofdje even tegenaan te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ga ik eens over nadenken, Benthe. Ik weet wel dat ik mezelf weinig zwakte toesta, en na de drank al helemaal niet meer. Nachtje over slapen!
Jij bent ook nog laat uit je mandje! Komt dat ddor de vliegreis?
Ga snel nog even sex and the city kijken! Ook vier sterke meiden!
Ik vraag mezelf altijd af op wie van de vier ik het meeste lijk (of wil lijken..)
Slaap ze, blij dat je terug bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tolie,

Ik weet dat dit niet echt alcohol gerelateerd is maar de dierenvriend en dierenartsassistente (verleden) werden behoorlijk getriggert door wat je over je kat vertelde.
In principe kan elke dierenarts per direct op de praktijk een urine test doen, opsturen is helemaal niet noodzakelijk tenzij er eventueel iets anders mis is. Urine test gaat via strips en in een paar seconde weet je hoe het ervoor staat. En gruis is over het algemeen ook niet moeilijk te bepalen en zeker niet zolang!
Heb je wel alvast pijnstillers en antibiotica gekregen voor die arme kat?
veel sterkte ermee.

Sorry iedereen!
Ik hoop niet dat ik met deze opmerking de indruk wek dat ik dit forum niet serieus neem
:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...