Spring naar bijdragen

it's a small world

Vie

Aanbevolen berichten

Tja..ik weet niet wat het is Benthe..maar het idee alleen al dat iemand zou willen dat ik gezellig deed of ergens mee naar toe zou gaan geeft me dan echt de kriebels. Dus ik verzin dan echt van alles om nergens naar toe te moeten. Maar zondag was ik bij mijn beste vriendin en ook al was ik stil bij haar wil het dan nog net. Maar alles wat een verplichting is weegt als een ton op mijn schouders.
Ik loop dan nog wel hoor en kan ook met een hondeneigenaar nog wel even een babbeltje maken maar juist vrienden, familie, collega's die dingen van je willen (weten) die kan ik dan gewoon niet hebben.
Daarom zit ik hier denk ik ook zo veel. Gelukkig vereenzaam ik niet omdat ik mijn man de meeste tijd thuis heb.
Water.. vorig jaar had ik ook zo'n telefoontje van mijn moeder...was het zelf glad vergeten.

Mijn verjaardag wordt sowieso speciaal want het wordt mijn eerste alcohol vrije!
Mijn moeder en twee zussen zijn in Egypte op een Nijl cruise en ik ga wel dit weekend met de bus naar Duitsland heerlijk 'fruhstucken met deutsche brotchen', maar dan niet de gewone witte harde bolletjes hoor maar echte WELTMEISTERS!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Allemaal,
Anjo, gecondoleerd met het overlijden van je vriendin.
Veel sterkte meid.

Benthe,
welkom terug, heb je het leuk gehad?

Hoi Blacky,
een hartstikke leuk weekend gehad op de kunstbeurs in Antwerpen, maar helaas niets verkocht.
Mijn collega met wie ik samen was verkocht er nog een op de valreep.
Fijn voor hem.
Ach ik bekijk het maar sportief, want het is nu eenmaal all in the game.
Mijn collega en ik stonden midden tussen de hyperrealisten, heel knap gedaan, dat wel, maar beslist niet ons genre.

Ben nog steeds heel moe en ga nu eten en genieten van mijn avondje.

Iedereen een fijne avond en blijf ADB
Lieve groetjes van pepita
................................
VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb géén spa rood meer in huis dus ik ga nog even naar de Lidl.

Benthe en Safferdepaffi, ik kom nog terug op het "sociale" verhaal, okee?

Ik heb gegeten dus voel me weer beter. En nee, ik eet met de kinderen keurig aan tafel en tracht dan een "gezellig" gesprek te voeren met twee pubers wat meestal eindigt in woedende Dochter, omdat Zoon zit te treiteren, een sjagrijnige Zoon omdat die verplicht zijn *** moet houden omdat hij écht treitert, en een zuchtende Moeder die denkt ach, ik probeer het zo goed, zou het ooit nog nut hebben (ik denk van wel anders zou ik dit niet volhouden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumleden!

Marjo,
14 dagen, bijna 15! Proficiat!:musicnote::present::rose:

Meedoen,
1 maand. Geweldig! :moon::heart::present::moon::heart::present:

Pippi,
:heart

An,
de ontlading komt nu! Mag ook. Je bent hardstikke sterk geweest en mag nu even zwak(ker) zijn!

Trui,
gisteren niet gedronken!:present: De 2e dag is al een heel eind! Je kan het!

Benthe,
hou gaat het met je gezondheid? Ik eet trouwens tomatensoep vanavond!

Safi,
Misschien moet je je magische hoed even aanwenden voor jezelf om die dip te verdrijven?
Ik stap morgenavond ook nog even op de trein, want het klinkt heel lekker wat jij aan het voorbereiden bent!

Pepita,
jammer dat je niets verkocht hebt, maar wel een leuke ervaring erbij!

Stien,
al even niets van je gehoord?

Karinneke,
waar ben je?

Tolie,
heerlijk he, de PC weer in orde (of een nieuwe?)! Fijn dat je zo goed gaat!

Delta,
goed dat je de gremlins hebt gespot en je gelukkig hier bent!

RJB,
hoe gaat het vandaag met je?

Druppel,
nog steeds op schema!

Marion,
ik duim voor je morgen! Zet hem op he! Hebben je kabouters lekker gepoetst?

Charlie,
groetjes!

Soothe,
dag 15 alweer! Gaat het verder daar?

Houtje,
de warme hap binnen? Dan kunnen de gremlins indien aanwezig weer vertrekken. En wat ben jij al lang ADB, zeker als je het rekent in glazen JWW.
En ja het heeft nut, helaas merk je dat later pas!

Tapas,
Hoe was je gesprek?

Blacky,
spannend je a.s reis! Ik hoop dat het je goed zal doen, ondanks het feit dat het vreselijk zwaar zal zijn.
Gelukkig heb je vangnetten op meerdere nivo's!

Dani,
alles goed?

Cal,
lees je nog mee?

Q,
laat je even weten hoe het met je gaat?

Water,
dat je zelfs je verjaardag kunt vergeten! Dat is mij nog niet gelukt! Misschien als ik tegen de 100 aanloop?:D

Kaia,
hard gewerkt vandaag?

Yazz,
groetjes!

Ferry,
ook nog steeds op schema. En zo rijgen de dagen zich aaneen!

Anjo,
gecondoleerd met je vriendin. Veel sterkte met het verlies!:sun:

Koh,
waar ben je?

Rudy,
fijn weekend weg geweest?

Anna,
:)

Spud,
jij gaat ook goed?

Cheyenne,
van de schok bekomen? Lukt het om ADB te worden/blijven?

Ik zal vast wel nog iemand vergeten zijn te noemen, maar ik leef mee zoals altijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval Fran.
Diepzinnige stukken heb je geschreven en oh wat be je een waardevol mens!

Vandaag op het werk een stoelmassage gehad, nek, schouders, rug en armen. GEWELDIG!
In andere vestigingen komen deze mensen 2 x per maand! Ik hoop dat ze dat waar ik werk ook gaan doen! Het was een "pilot" maar ik stem voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuh, Houtje ga jij voor Spa naar de Lidl? Lust jij niet gewoon water uit de kraan met blokjes ijs er in? Of was jij dat nou, die geen gewoon water lust.
Ik maak de laatste maanden van mijn glas water een feestje, met een mooi rietje er in (Jip en Jannneke, weet je wel) en een schijfje citroen op de rand van het glas.
Sorry, maar ik moest wel erg lachen om je beschrijving van jouw gezellige eten met je kinderen.

Soeffiedepoeffie, ik heb ik California zo iets lekkers gegeten als ontbijt. Buttermilk biscuits. Bij biscuits denk je aan iets hards, maar het waren heel lekkere zachte broodjes die warm werden geserveerd met huttenkase, veel vers fruit, maple syrup en scrambled eggs. Denk daarbij een mega-glas versgeperste jus (Amerikanen doen blijkbaar alles en grosse) en ontelbare koppen koffie, want als je je beker leeg hebt, schenken ze het weer bij.
Ook gegeten: frietjes van zoete patatten. Erg lekker. Maar een eetcultuur zoals wij hier hebben, zo multiculti, of heel chic op zijn frans uit eten gaan, dat hebben ze daar toch niet.
In ieder geval hoop ik dat je heel erg geniet van je Duitse weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, wat is dat snel gegaan.. sterkte meid! Het is niet niks om op zo'n manier een lieve vriendin te moeten verliezen.. hopelijk zal ze altijd bij je blijven en je helpen als je het moeilijk hebt. Het is zo dubbel he, aan de ene kant voor haar zo fijn dat het afgelopen is maar voor de achterblijvers is het zo wrang dat ze er nooit meer zal zijn.

Pffft, mijn gesprek.. liep toch iets anders dan ik gepland had, nogal heftig... Het probleem hebben we duidelijk kunnen krijgen en ik begrijp nu ook beter waarom ik zo tegen die persoon aanbotste en ze gaf zelf ook toe dat ze me niet goed begeleid heeft de laatste tijd en onderschat had dat ik niet met die 2 rollen van haar kon dealen... dus dat zij mij niet meer op zakelijk gebied zal aanspreken en wel als coach...

....maar een ander punt wat uiteindelijk naar voren kwam en nogal heftig is voor mij, is dat met de verhuizing ook de bedrijfsvoering veranderd is, inderdaad van sociaal naar meer bedrijfsmatig en dat dat een bewuste keuze is die gemaakt is. Dat komt er voor mij dus op neer dat als ik me daar niet prettig bij voel dat het mijn plek niet meer is en tijd voor wat anders.. en dat doet zeer.... Diep in mijn hart wist ik het misschien ook wel maar nu het zo duidelijk op tafel kwam werd ik enorm verdrietig.. het is jaren lang mijn vangnet geweest, mijn familie, mijn veilige plek waar ik mocht zijn wie ik was en op mijn manier aanzien had en dat is ook niet meer zo en zal ook nooit meer zo zijn, niet zoals het was tenminste...
ik heb daar een heel pak zakdoekjes weggesnuft en nu kan ik weer aan het volgende pak beginnen en het voelt enorm dubbel.. ik heb morgen en overmorgen dus weer vrij genomen om dit voor mezelf weer op een rijtje te krijgen en ga maar weer wat kastjes afbranden en bijten denk ik

bedankt voor alle positieve energie en al is het nu even echt niet leuk, ik kan het wel aan. en nog zonder drank ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tapas...wat jammer waren je vermoedens dus toch juist.
Vergeet niet dat verandering ook veel positiefs kan brengen, maar het is wel jammer om je veilige holletje misschien op te moeten geven. Het plekje waar je jezelf mocht zijn tussen de mensen. Toch erg knap van je dat je hier wel voor hebt gevochten, om de waarheid te weten te komen. En die doet soms verrekte pijn.
Ik voel je verdriet in je schrijven en leef met je mee.

Hebben ze nog alternatieven aangereikt?

(Moet nu helaas wel even met de hond uit,want er komt zo iemand wat afhalen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al dat kabbelen lijkt op de Kabballah, dat is een oosterse wijsheid.

Overigens is dat liedje van "Wat ben ik blij dat ik je niet vergeten ben" behalve door J. Nuisl, ook door Guus Meeuwis gezongen, maar voor de rest ken ik er geen zangers van.
Voor mij is het heel toepasselijk, omdat ik zonder drank weer blijk te worden wie ik was toen ik nog van mezelf hield, maar ook omdat ik de liefde van mijn leven drie jaar geleden weer tegenkwam. Aan wie ik elke dag sindsdien heb gedacht en die nu mijn lief is, en die heel geduldig heeft gewacht tot ik drankvrij was voordat hij werkelijk een partner van me werd.

Delta, dit lied werd niet gezongen door Van Veen, maar die heeft wel een ander prachtig lied gezongen: "Ik heb overal.... blauwe plekken van jou..." Dat slaat wel op Gremlins, vind je niet? Vaak figuurlijk, maar soms ook letterlijk.

Tapassie, hoe voel je je nu? Ben je tevreden met jezelf over hoe je je standpunten hebt verwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai Tapas, waarom moet nu alles wat goed loopt altijd weer BEDRIJFSMATIGER EN EFFICIËNTER Hè?

Ik werk ook bij een vrijwilligersclub zoals je weet, en die wordt geleid door "beroepskrachten"(guttegut alsof ik géén beroep heb hè) en wat die zeggen IS WAAR en MOET GEBEUREN en in mijn hele clubje van vrijwilligers knappen we er om de beurt op af. Gelukkig hebben we mekaar om een hand toe te steken en jij hebt ons gelukkig. en wat beschrijf je het geheel goed. Complimenten, en zulke keien van mensen hebben geen JWW nodig. Bovendien, het staat nog niet vast, dat je er weg MOET (lief zwart-wit denkertje dat je bent)........komt tijd komt raad en eerst maar eens geoorloofd verdrietig zijn.

Sappideflappie,
Ben jij een afhaal-punt voor Wehkamp of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gecondoleerd met het verlies van je vriendin, Anjo. Ik wens je heel veel sterkte!

Getverderrie, Tapas! Al had je het verwacht, volgens mij niet gehoopt. Ik wens je ook veel sterkte, en als je het aan kunt, stort je je maar weer op een of andere kast! :present:

.. Het water loopt me in de mond bij het lezen van al dat lekkers!
Voor Safi laat ik morgen mijn scrupules varen, en denk dat ik maar eens een ritje waag! (heb trouwens ook alle vertrouwen in de bestuurder!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Kijk het zit zo. Ik rook niet, ik drink niet dus dan mag ik als ik fris wil drinken BEST voor 0,29 euro per anderhalve liter prikwater van de Lidl drinken.
Ik vind gewoon water inderdaad niet lekker. En ik vind, dat ik dat mag vinden. Heerlijk, een groot glas ijskoud bronwater.
Zelfs als het ongekoeld uit de fles komt, vind ik het lekker.
En natuurlijk drink ik ook véél gewoon water, maar ja, ik drink overdag cola van de Lidl 34 cent voor twéé liter dus 17 cent de liter.

Als ik nou Echte Spa Rood dronk en Coca Cola........tja......

Laatst was ik bij een vriendin, eindje rijden en die zag in de auto een blikje Coca Cola liggen en ze riep ontzet uit: Hóutje toch, waar moet dat heen met jou als jij al je geld wat voor je bloedjes van kindertjes bedoeld is gaat lopen verkwanselen aan dat soort dure rommel.....meisje toch !!!!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve kind toch (Houtje bedoel ik) van mij mag je spaatjes drinken zoveel als je wil. Als ik iets vraag ben ik gewoon nieuwsgierig. En ik mag lekker wel lieve kind tegen jou zeggen want ik ben lekker toc ouder dan jij, wè wè!
Trouwens mijn katten hebben de bakjes van Lidl ondekt, 17 cent per bakje, tegen bijna een euro per bakje van C1000. En ze zijn er gek op.
Ik zou niet weten waarom je iets duurs zou kopen als het goedkoop ook kan.
Weet je waar ik me een beetje zorgen om maakte? Die wijn bij Lidl is ook zo goedkoop, dus ik dacht even, whoeeeehhh, als ze maar veilig langs dat schap loopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje..heb je die vriendin toen een mep verkocht??:wacko:

Ik ben geen ophaal punt van de Wehkamp gekkie, maar mijn vriendin komt langs om de cd op te halen die bij haar niet wou branden met het 25 minuten durende filmpje van haar man van kind tot zijn 50ste.
Daar heeft mijn lief uren aan gewerkt en nog tot gisteravond 3 uur software voor zitten downloaden.
Talking about stress. Hij heeft elke foto gescant, bewerkt en in het filmpje gezet en kan die vriend nu niet meer zien;), want hij droomt er snachts van.
Was wel een leuk idee van mij en mijn vriendin tijdens een wandeling om zo'n filmpje te maken:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zal je zeggen, ik kwam de Lidl binnen (geen kip te bekennen) en er was blijkbaar een fles wijn kapotgepletterd (je komt éérst langs de wijnen.....) en alleen al die LUCHT maakte dat ik bijna ging kokhalzen....

Lief van je Lief om zo lang op je te wachten zeg. En, vind hij het ook fijn dat je nuchter zoveel leuker bent? (huh????? nóg leuker???? was dat dan mogelijk????)

Mijn ROA heeft ook diep, diep respect voor me en dat is toch prettig hè om te weten. En hij zegt het af en toe ook nog. En als dank (maar dat weet hij nog niet) heb ik voor 11,99 een paar schoenen voor hem meegenomen van de Lidl.... keurige suède sportieve stappertjes. Al gebruikt-ie ze maar om de auto mee te wassen......zijn auto is trouwens in geen 15 jaar gewassen, dus er groeit mos op......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...