Spring naar bijdragen

it's a small world

Vie

Aanbevolen berichten

Ik ben toch maar weer een lijstje mijlpalen aan het maken aangezien Delta mij vroeg of Marieke44 vandaag echt een mijlpaal heeft.

:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present:
en dat is niet zo Marieke had op 10 november een mijlpaal
van 11 maanden droog staan!
Ik was er dat weekend niet dus
wil ik je alsnog even van harte feliciteren Marieke
:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present:

Tolie gefeliciteerd met je 2 maanden droog staan!:rose::)B):present::musicnote:

En Meedoen jij staat vandaag een hele maand droog dus ook een geweldige prestatie:present::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky..wat fijn dat je een reis hebt kunnen boeken naar Spanje.
Het zullen moeilijke emotionele dagen worden en daar wens ik je veel sterkte bij, maar ik hoop dat het ook dagen van oude vriendschappen herenigen zullen zijn en familieleden en vrienden weer omarmen.
Een reis met een lach en een traan...
Geef Spanje een kusje van me...ik mis het ook heel erg.
En Fuengerola...ga je naar de vlooienmarkt, vast wel...ik ben in gedachten bij je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, van harte! .... maanden, een flinke dracht!, en een voorbeeld voor mij! Ik moet nog zeven maanden voor ik zover ben, maar ik hoop je nooit in te halen!:present:

Spud, gefeliciteerd met je beslissing! en goed dat je al zoveel uren droog staat! Die eerste uren zijn zó moeilijk, dat weten we allemaal! Succes vanavond, en schrijf vooral op het forum hoe het je vergaat!

elf maanden lees ik net! Nog meer dus!

aangepast wegens 11 i.p.v.9 maanden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.. Toch maar even een kleine siësta gehouden.

Dank jullie wel, lieve mensen!
Het doet me goed!

Ik hou vol en ga door..
Vandaag drink ik niet!

Voor iedereen die ik vergeten ben; Gefeliciteerd!!!!!!!

Het liedje laat mij ook niet los, er zijn meer die het gezongen hebben...Maar wie?
Het hoofd nog in de slaap-stand.

Pippi, hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pippi, ik heb nu zoveel gehad dat ik nu weer wat jouw kant opgooi..... vangen... en de rest ook even wat aan pippi geven he!!!
Ik ga zo de deur uit, nog even ibrupofen halen want ik verga van de maandelijkse buikpijn en dan de confrontatie aan.
bedankt allemaal voor de gestuurde positieve energie en de duimen en kaarsjes... ik spreek jullie later weer!!

da-hag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nok Nok Nok hier Houtje

Ben erg blij Benthe dat je er weer bent, ik heb je gemist!
Tapas succes je zit er nu inmiddels hopelijk zonder dweil in je handen
An succes en sterkte met je kind

De rest een fijne dag.

Over mijlpalen gesproken: ik voel me ook een beetje lullig dat ik dat niet van iedereen weet, maar ik zeg zelf dat ik wat te vieren heb, als het iets wilt vieren, moet je ook aangeven dát je wat wilt vieren vind ik.

En elke mijlpaal motiveert mij weer, zo van DAT HEB IK TOCH MAAR MOOI BEREIKT. En dat is (mocht ik een uitglijder hebben, hetgeen al zo lang geleden is dat ik het niet meer weet) altijd winst, want als je minimaal een liter wijn per dag drinkt (7 glazen x 25 maanden x 30 dagen) is 5.250 oftewel VIJFDUIZEND TWEEHONDERD EN VIJFTIG glazen die ik heb laten staan. kijk, en daar ben ik toch iedere keer dat ik er aan denk weer blij mee.

Oftewel: ik ben op weg naar de 25 maanden yeah........en dat is precies 750 dagen leuk toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedoen, het is ook een speciale dag als je 1 maand droog staat:present:

Pippi, gaat het weer een beetje met je?

Corinne, ik heb dat ook weleens gehad, dat ik door het lezen van het forum een Gremlin kreeg, maar het is ook weer een goede leerschool, want in het dagelijks leven zal ik ook altijd de nodige alcoholprikkels krijgen.

Tolie, leuk je weer te "zien"

An, Gaat het weer wat beter met je zoontje?

Tapas, ik hoop dat het gesprek goed gaat.

Marjo. jij gaat ook hartsikke goed.

Blacky, het zal wel menig emotie los maken, maar ik hoop toch dat je het naar je zin hebt in Spanje.

Alle andere kanjers ook een:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ja als je zo gaat tellen denk je bij jezelf, WAT VEEEEELLLLL:
Proficiat, dat heb je toch maar knap voor elkaar gekregen Houtje!!

Meedoen: proficiat met je maand: een dag om nooit te vergeten. :D

Allemaal STERKTE MOED en WIJSHEID om deze dag weer door te komen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind het ook VEEEEEL.

Maar het begint nog steeds bij het eerste glas, het eerste uur, en de eerste dag.
En eigenlijk heb ik het alléén maar kunnen volhouden en kan ik het VANDAAG ook weer volhouden door te denken: ik hoef alleen maar voor vandaag te beslissen, vandaag DRINK IK NIET. En als ik dat te moeilijk vind, dan denk ik ik drink DIT UUR niet.

En soms, heel soms, maar ik ga NIET ONTKENNEN dat het zo is, denk ik: IK DRINK NU EVEN NIET, en straks zie ik wel weer.

Verder heb ik ON-GE-LO-FE-LIJKE bewondering voor al die mensen die alcohol in huis hebben staan en er niet aankomen, dat zou ik echt niet kunnen.

Zoals Water van de week zei: Mèn wat ben ik blij dat ik niks in huis heb, dat ben ik dus ook dan. Heel blij, dat ik kinderen heb die nog niet drinken of een man die STAAT op zijn wijntje.

O ja en AN, die slijterij, hahahahahaahahahaha je denkt toch niet dat ik elke week mijn bestelling bij één slijter ging halen? Nee, alle supers hier in het dorp werden omzichtig bezocht. Daarnaast liet ik wel een wat bestellen bij de Albert.nl (puur en alleen voor 2 dozen witte JWW en dan mijn gewone boodschappen erbij) verder leende ik nog wel eens wat bij de buren met allerlei doorzichtige smoezen, en die flessen moest ik dan weer teruggeven, en vroeger kon je je kinderen nog wel eens een fles sherry laten halen (daar deed ik dan twee dagen mee, omdat ik de wijn voor 's avonds bewaarde), dat kan GELUKKIG nu niet meer.

Nog erger was het bezoek aan de glasbak :wacko: ik kwam een keer een bekende tegen bij een totaal onbekende glasbak en ik meteen een praatje maken zo van "ja gelukkig is dat niet van één week hè HAHAHAHAHAHAHAHA anders zou het slecht met me gesteld zijn HAHAHAHAHAHAHAHA".
Triest hè.
En al die keren dat ik met een kegel (ik ruik het bij IEDEREEN dus ze moeten het ook bij mij geroken hebben) op school ben gekomen........brrrrrr wat schaam ik me dan. Maar schaamte heeft geen zin hè dus we moeten in mildheid omzien zei Tapas.

En die calorieën, die mis ik niet. Mijn smaak is TOTAAL veranderd sindsdien. Ik at erg slecht en weinig. Nu eet ik veel en gezond, maar ik snoep ook veel meer, en ALLES is aan me besteed, chocola, drop, sjips, vooral om 2200 uur bij mijn Spa Rood, heerlijk een zak sjips. En daarnet heb ik twee stroopwafels op. Ja, ik ben te dik eigenlijk, maar ik troost mezelf met dat ik een stuk gezonder ben dan voorheen.

Blacky, wat een dapper plan om de reis naar Malaga te ondernemen en wat fijn dat er iemand met je mee gaat.

Dit stuk HOUT(JE) gaat haar maaltijd voorbereiden, ik ben moe dus het kost me extra veel energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hartstikke leuk Delta.

De feesttrein is ook iets waarin iedereen aan meedoet, en virtuele bijdragen levert in de vorm aan aanwezigheid, taarten, eigen baksels, kratten spa rood en sapje.

En dat jij als hobby het reizen hebt, is volgens mij prima (hiermee reageer ik wat laat op de discussie van zaterdag, maar ik kan het toch niet laten). En als er een heel lang bericht staat met vluchtgegevens en iemand stoort zich daaraan, dan moet hij of zij maar doorscrollen. Ik ben wel benieuwd hoe je er allemaal aan komt, want volgens mij klopt het ook nog.

Er is altijd wel wát om over te mekkeren.

In het verleden is ook wel eens onenigheid geweest, omdat naar het inzien van sommige forumgenoten, er teveel gesproken werd over het opstaan, het naar bed gaan, en wat iedereen ging eten. Nou ja én zou ik zeggen, láát de mensen toch. En wie niet wil reageren, reageert NIET.

En wie zich ergens aan stoort moet er maar overheen scrollen.

Naar mijn bescheiden mening dan hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So hee, ik heb me daar toch een draak van een jetlag. Helemaal de kluts kwijt. Enfin, beter nog dan een gremlin.
Zeg, Delta en alle anderen, volgens mij is dit een steeds terugkerend item, wel of niet dagelijkse dingen bespreken op het forum. Bij deze zeg ik dat ik het onzin vind om iemand aan te vallen op het feit dat 'ie het eens een keer niet over alcohol heeft. Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken, alleen maar drankjank. Daar zou ik persoonlijk van naar de fles gaan grijpen. Juist leuk om ook vrolijke dingen te lezen, of zelfs maar, dat iemand de hondjes uit heeft gelaten of wat dan ook. We zijn toch net mensen? Die hebben het ook niet de hele tijd over loodzware onderwerpen. Nee hoor, laat het maar lekker zo blijven als het is. Als ik bij wijze van spreken schrijf dat ik vanavond tomatensoep eet is dat kennelijk belangrijk genoeg voor mij om dat kwijt te willen. Een knappe dame of heer die mij het idee gaat geven dat dit niet belangrijk is.
Dus Delta, ik reis morgen graag mee met de feesttrein ter ere van Safi's verjaardag en ik hoop dat er weer veel lekkere hapjes zijn.

Tapas, ik hoop dat je gesprek naar jouw wens is verlopen.

Houtje, nu al aan het koken? Maar jij eet graag vroeg, hè?

En voor alle mijlpalers die ik vergeten ben: Van Harte Gefeliciteeeeeeerd!
Ben het wel met Houtje eens dat je ook best zelf mag aangeven dat je iets wil vieren.
Toen ik mijn vier maanden vierde deed ik dat high in the sky, ergens boven Groenland, met een glaasje tomatensap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...