Spring naar bijdragen

it's a small world

Vie

Aanbevolen berichten

Nee-hee SPA ROOD sukkeltje en een japans zoutje er bij 55 cent voor een baal en geen viezigheid op je toetsenbord (het geeft niet af)...

En Mathilde WAS getrouwd, haar Lief is al heel lang geleden aan haar ontvallen.......dus zij mag eerstens het boeket hebben. Ik heb voorlopig toch geen tijd.

Of ik wacht wel op Anna en Soothe....

Of Kohtje en Knuffie......wist je dat al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Natuurlijk Benthe, moet het Houtje worden maar Mathilde is al een tijdje weduwe (achgot, ja achgot)
Tja met mijn zoon gaat het zo-zo.
De uitzaaïngen gaan tegen zijn borstwand drukken en dat veroorzaakt pijn op zijn borst en rug.
Dus reisjes, zoals naar Ierland in oktober, die zitten er niet meer zo in maar vandaag heb ik dankzij een financiëel infuus van mijn vriendin, die ook een pechvogel is door ziekzijn, een laptop aangeschaft voor hem.
We gaan dus de pret wat dichterbij huis zoeken.
Muziek downloaden, lotgenotenkontakt met jonge mensen met kanker, en gewoon internet.
Gewoon even een jongen van deze tijd zijn.
Morgen ga ik naar het midden van het land om te zien of ik wat coaching kan krijgen van iemand die 'doorgeleerd' heeft in het omgaan met aankomend verlies.
'Guess who' ik vóór die afspraak ga zien en me naar het betreffende adres brengt; mijn onvolprezen Houtje. Leuk hé?
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen...ik vind het hier erg fijn maar moet me helaas...(nou ja zo klinkt het wel erg)... ver afscheiden want mijnn mannetje wil een gezellige avond zo voor mijn verjaardag. Ik ook hoor!

Mathilde wat jammer dat de vakantie niet door kon gaan..Ierland was vast goed voor zijn gemoedsrust geweest en voor dat van de hele familie.
maar met een laptoppie lekker kontakt maken met lotgenoten lijkt me ook wel fijn voor hem.
Veel plezier met Houtje morgen en wat zal je veel opsteken morgen van je 'coach' Goed van je dat je dat kunt! Ook voor je zoon makkelijker lijkt me als de familie er goed mee om kan gaan.
Tja weet even niet hoe of wat te zeggen...maar heel veel sterkte samen.

Tot morgen in de feest trein!
Wie het eerst komt krijgt het grootste worstje!

Benthe wel een beetje sexy bruidsjurken hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safferdepaffi,

Mathilde en Zoon zijn nog wél naar Ierland geweest hoor in oktober alleen ze bedoelde vanaf NU zitten dat soort reisjes er niet meer in.
Maar morgen haal ik haar van de trein hiero in een nabijgelegen plaatsje en dan even gezellig lunchen bedacht ik me zo en dan breng ik haar naar haar afspraak.
Maar misschien gooi ik wel van allerlei lekkers achter in de auto en gaan we even in het bos wandelen als het geen slecht weer is. Dat bedenk ik morgen wel weer.
Of ik bak een hartige taart (ik ben toch in de mood) en neem die mee en een pak vers sap. Ik zie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat gebeurdt hier veel als men een uurtje of twee niet mee leest.
mathilde en houtje geniet van jullie dagje samen morgen :present: sterkte met je zoon .
benthe gaat trouwen (misschien) wat komen er veel mooi en minder mooi zaken op je af momenteel ,geniet van de mooie om de mindere momenten goed te maken :musicnote:
safierke morgen the big day , je leest me morgen wel . ik hoop dat ik niet de eerste ben , ivm dat worstje , maar dit is egoisme omdat ik o zoooooo graag eens s'morgens zou uitslapen
wat fuengirola betreft , ik heb daar eigenlijk niemand meer wie ik ken , maar toch ga ik een grote poging doen er het beste van te maken .
gem mijn ouders waren al lang samen , maar maar pas de laatse 11 jaar getrouwd .
mensen die ik vergeet , ik denk aan jullie maar mijn kaas met gaatjes onthoud maar weinig ;)
zo ik ga maffen slaapzacht allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem (en alle anderen),

Ja lees af en toe als ik tijd heb nog mee, maar te weinig om het echt bij te houden en alles te volgen, denk wel veel aan jullie en hoop dat het jullie goed gaat allemaal.
Wil zo even om 0:00 uur Safi een dikke verjaardagsknuffel geven, kan haar verjaardag niet vergeten, prima datum om jarig te zijn.
Je ziet zo dus nog een berichtje van me.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Tolie, nog wakker?

vandaag gaat het dus lukken!!! WAT BEN IK TROTS op mezelf, vanavond heerlijk droog het bedje in.

Gem: ja vandaag de ontlading van alle emoties. Hyperventilatie en me helemaal niet goed voelen.
Mijn emoties dit keer gewoon uitgesproken,maar wat voel ik me dan een aansteller en een zeur.

Welterusten: heb genoten van jullie gebabbel vanavond!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...