Vie Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hallo daar! Ben ik echt de eerste?Dan wens ik iedereen een heel goede en veelbelovende dag. Voor iedereen die iets te vieren heeft, van harte.En voor iedereen die mee leest of schrijft een gewoon omdat jullie er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Goedenmorgen!Benthe, welcome back, fijn dat je er weer bent en dat het nog steeds lekker met je gaat!De laatste dagen ben ik een beetje door de dagdraadjes heen gevlogen, gewoon lekker druk. Kan dus niet op alles reageren, maar wel even het volgende:@Marieke44, fijn dat je er wat rust in gekregen hebt voor je zelf, klinkt goed!@Marion, nog 1 dag en nacht.. 't is ook spannend allemaal he, er hangt zoveel van af... maar het komt goed, linksom of rechtsom, dat moet! Trap alsjeblieft niet in de gremlin-vallen he, dat helpt zekerweten niet! Ik duim voor jullie!@Soothe: een riek? Welnee joh, we hebben hier tegenwoordig van die combines van drie verdiepingen hoog... ook leuk om even mee door Amsterdam te crossen... toch?O ja, ik wil ook nog wel even melden dat ik zooooo verschrikkelijk blij ben dat ik NIET drink... tsjongejonge wat is dat toch een opluchting! Ik kan het iedereen aanraden!Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Er bestaat een leuk liedje over iets of iemand die je niet vergeten bent. Dat geldt voor mij over de tijd dat ik nog niet dronk en over alles wat ik nu weer terugvind:"Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je kenOmdat dat ik nooit had durven dromen dat het toch zover zou komenBen ik blij dat ik je niet vergeten ben"Ik ben blij dat ik niet vergeten was hoe het is zonder drank. Een van de instappers van ADB is: "Met drank ben ik leuker". Nou, dat is niet zo. Zonder drank ben ik veel leuker en ik ben blij dat ik dat niet vergeten ben.Ik hoop dat jullie met me mee doen en vandaag ook ontdekken hoe leuk je zonder drank bent.Marieke: heel erg gefeliciteerd met je NEGEN MAANDEN!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Goedemorgen Allemaal!Een fijne dag met veel zonnestralen gewenst!Dankzij het mogen meelezen sta ik nou zo'n 79 uur droog en heb eindelijk de stap genomen om naar de AA te gaan. Vanavond 1e afspraak! Spannend hoor!Groetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Zing het maar als je weer eens trots op jezelf bent dat je weer een dag niet hebt gedronken:Zing het maar voor jezelf, omdat je het verdient:"Mijn lieve schat wat is het meesterlijk dat ik je hier ontmoetIk dacht dat ik je nimmermeer zou zienIk dacht, ik weet niet wat ik dachtMaar ik denk nu, wat is het goedMeesterlijk en aardig bovendienWat ben ik blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je ken... "Dat ben JIJ, die ene, onvervangbare JIJ, die je weer ontmoet als je niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 goeden morgen adb'ers, gisteren lag ik al om 21:30 uitgeteld in de zetel , wakker geworden om 23:30 en mijn bed ingekropen .deze morgen wakker om 06:00 en wou het draadje openen , maar ik vondt geen gepaste titel .aan iedereen die iets te vieren heeft van harte , een dagje , een week , een maand noem maar op alles telt ik ben boven bezig de rommelkamer op te ruimen , en ppff wat kom ik tegen een lege fles jww , het was even slikken want de gremlins zijn in grote getallen aanwezig , mogelijk omdat ik enorm zenuwachtig ben .zo tot later , nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 hallo allemaal nou is me gelukt gisteren goed gegeeten veel grdronken water en ranja ben dus droog gebleefen gisteren is me gelukt jes vandaag ook mijn best doen drink vandaag niet moet even weer weg maar later knuffels trui voor iedereen veel sterkte vandaag voor die het moelijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Goedemorgen An . Lukt het een beetje?Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hoi Ferry.Het gaat hier goed! Over jou hoef ik me geen"zorgen" te maken.Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Water: dat dacht ik vanmorgen ook : zo blij dat ik ben dat ik niet drink!Delta: ik vind jouw vliegreizen altijd super de super en zou zo weer mee willen, wanneer is de volgende reis?Blacky: kop op joh: je kan het. Toen ik hier pas was vond ik je al zo stralen, zo'n persoonlijkheid. Pak de draad weer op: zet die knop in je kop om. Die knop zit ergens links achter... ffff zoeken, maar als je echt, heel echt wil kan je het wel vinden. ..... Gevonden? Tjonge het leven ziet er dan ineens weer wat anders uit. En die rottige Gremlins?? Ik kan ze nog niet aan anders zou ik zeggen stuur ze maar, misschien heeft Safi nog ergens plaats? Of Soothe, die gaat als een trein.Trui: GE WEL DIG, het is je gisteren gelukt, vandaag OOK?!!! Als je het gister kon kan je het vandaag zeker.Benthe: fijn dat je weer terug bent zeg.Soothe en iedereen die ernaar vroeg: het gaat goed met mijn zoontje, maarrrr nog een lange weg te gaan. Nu mijn moederlijke emoties durven te accepteren en me verdrietig durven te voelen en de pijn te voelen. Dat niet willen wegstoppen, niet willen voelen. VOELRJB: ik wens je toe dat je geholpen gaat worden in de kliniek: dat je de juiste hulpverleners tegenkomt en de juiste artsen: de begrijpen wat er met je aan de hand is: dat ze je de juiste medicijnen geven: je emotioneel ondersteunen: je helpen, zodat je weer in het leven durft te staan. Gisteren met gemak de dag alcoholvrij door gekomen en zo alweer een paar dagen droog.Wat is dat toch dat drinken: er is geen zak aan, helemaal 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000Vandaag drink ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Gigi, Spud, kaarsje, Pink.............. ik zie net dat jullie nieuw zijn. Ben zo met mezelf bezig geweest dat ik jullie nog geen welkom heb geheten. Ga ik als nog doen vandaag bij wie is wie.Schrijf lekker mee joh: zal jullie goed doen, kunnen we misschien iets voor jullie betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Oh Benthe dat vond ik ook altijd zo'n leuk liedje..het zingt zo lekker!Wat een geweldig idee om dat te relateren op je nieuwe/ouwe niet drinkende persoontje.Ga het gelijk uit mijn hoofd leren.Misschien ons clublied er van maken?Ik zie ons al allemaal zingen op de nieuwjaars bijeenkomst:DSpud..veel succes vandaag bij de AA en niet opeens weer te angstig zijn hoor, het zijn daar vast allemaal mensen die je erg goed gaan ondersteunen. En al 79 uur zonder drank dat zijn wel wat roosjes waard:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:G E W E L D I G Trui.... jij begint aan je tweede dag dus dat zijn tenminste al 24 uur om:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Ga zo door!En voor wie wat zon nodig heeft vandaag ik heb er volop in mijn hart:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:Als je nog meer moet even gillen!An:heart:Blacky stuur maar op dan stop ik ze in mijn nieuw gegraven beerput;) maar stamp ze eerst nog even lekker de grond in, hak hun handjes eraf, zodat ze zich nergens meer aan kunnen vastgrijpen en snij hun tong eraf, zodat ze ook niet meer kunnen gillen om hun vriendjes!!!Zo dat lucht op...stuur maar die handel..ik lust er vandaag wel pap van!Fijne dag mensen en Water..mag ik dan mee met die combine door Amsterdam en laten we Rotterdam er dan achteraan doen dan gaan we even bij Benthe een kopje Bambu met slagroom halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Goedemorgen allemaal,Een fijne ADB dag voor iedereen!Benthe; fijn dat je er weer bent, na zo te lezen een mooie vakantie!Delta2; Goedzo!An; Gweldig, hoe je met JWW omgaat! Sterkte met het toelaten van je emoties mbt je kind.RJB; Veel sterkte, en hoop dat je binnenkort weer op vaste grond zult landen!Trui; Super!!! en hou vol! Tapas; Wat doe je dat toch goed!Blacky; Ik ben blij voor je, dat je zaterdag wat gevonden hebt. Sterkte!... :present: :present: (voor iedereen die ook één nodig heeft)Zit hier ook neurieënd achter de computer Benthe!Voel mezelf een beetje onbestendig en gespannen...Waait wel weer over!Nee hoor, gisteren ruzie gemaakt, stond bijna op het punt, de winkel was nog open, maar wÃlde het niet!Met als gevolg; gisteren 14 dagen ADB1 Voelt eigenlijk best wel "gewoon", alleen moet nog even wennen dat het leven niet meer zo verdoofd langs komt glijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Marjo 14 dagen dat is al zo'n enorme mijlpaal.Nu zul je nog wel steeds erg moe en rusteloos voelen maar die gevoelens worden wel steeds minder en langzamerhand ga je ook weer beter slapen en nadenken en kun je je ergens weer echt op concentreren.Goed dat je het droog hield gisteren na deruzie...dat zijn enorme mijlpalen.Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ja, gek eigenlijk!Maar dat is wel "gewoon", toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Even aan de wandel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ga ook de hond uitlaten..en het hoofd "leeg"maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ik heb ook hond uitgelaten en hoofd leeggemaakt door dit hardlopend te doen. Om 13.00 gesprek op mijn werk dus duimen jullie dan allemaal even? en stuur me gelijk even parakinenetisch ofzo een hele lading positieve energie toe? please?Ik weet wel dat het goed gaat komen maar moet de hobbel nog wel nemen... en mijn streven vandaag is om gewoon bij mijn gevoel te blijven en dit serieus te nemen en te zorgen dat anderen dit ook serieus nemen.. pffffttt...nog even anderhalf uur mezelf rustig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Tapas, ik denk aan je!Blijf bij jezelf, als je dat doet zoals je het hier verwoord..Kan er niets mis gaan!...Vangen...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ben d'r even uit om te lunchen met die twee kanjers van me..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Fran Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 tapas ik brand een kaarsje voor jou , steek het nu aan , sterkte en veel sucses .benthe bedankt voor het liedje .ik vraag mij af hoe het met pepita haar tentoonstelling geweest is ?pepita laat je iets weten .mijn reis is geboekt vrijdag om dit uur ben ik al in spanje ppff het is met heel gemengde gevoelens , maar het is nodig .delta fijn je terug te lezen .trui proficiaat an ik doe met je mee , en drink niet vandaag .safierke ik denk dat ik mijn gremlins mee ga nemen en ze in de nicho bij mijn ouders ga plaatsen .marjo dank je wel .ik heb op de spaanse site gekeken en kan iedere dag naar een groep gaan , en ja dat heeft ook wel sterkte als het teveel zou worden zo nu weer iets anders doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hoi terug, Soothie!Moet nu aan het werk. Heb maar weer eens lang geslapen. Normaal maakt de kat me wakker 's ochtends, maar hij had zelf zin om uit te slapen denk ik. Doei!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Tapas, sterkte met je gesprek zometeen.RJB, ik hoop dat je een beetje tot rust komt.Marjo, 14 dagen is echt niet niks, goed hoor:present:Benthe, fijn dat je het zo mooi hebt gehad en je gevoeligheid wat betreft het forum klopt wel, vind ik.Trui, op naar dag 2.Delta, welkom terug. Ik vind het knap, zoals jij met kritiek omgaat en dat je het bokbier niet gehaald hebt, want als je iets thuis hebt dan wordt het wel moeilijker om het niet op te drinken ( weet ik uit ervaring)Ik ben vandaag een stuk rustiger dan de afgelopen dagen. Waneer ik opgenomen moet worden weet ik nog niet, daar bellen ze nog over.Ik heb zowaar een beetje energie vandaag, dus daar ga(moet) ik gebruik van maken. Strijken, poetsen enz, want het is nodig.Jullie moeten allemaal de groetjes van Charlie hebben. Het gaat goed met haar en ook met haar kaboutertjes:DIk heb gelukkig 7 kabouters, die ik nu aan het werk zet, sprak Sneeuwwitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Marion, top joh, het is nu even aftellen, wat dat betreft schiet je wel van adrenalineshot naar adrenalinedip, niet echt goed voor een mens. Is het de 21 nou echt voorbij? of kan er dan weer verder gerechtelijk geprocedeerd worden?? Het is een gebed zonder end he!Blacky wat onwijs stoer dat je naar Malaga gaat naar het huis van je ouders en dat je een maatje hebt die mee gaat.. je hebt je vangnet goed in orde, AA groepen en iemand die je hand vast kan houden!! Het zal zwaar worden dat is zeker maar als je het gedaan hebt komt er misschien ook wat meer rust en vooral berusting. Ik vind het super dat je dit gaat doen!! en weet zeker dat het je sterker zal gaan maken.Trui, zet hem op dag 2Marjo 2 weken is heel knap.. het begin van het begin zit erop! en je kan het dus.ik krijg net een mailtje dat het gesprek niet om 1 uur is maar om 3 uur... pfffft.... nouja, ik had de helft van mijn huiskamer inmiddels op orde en zelfs gedweild dus heb ik ook nog tijd om de 2e helft te doen!!Delta ik zal proberen alle positieve energie dit keer wat te doseren, da's ook weer een uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden