Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, Benthe, je hebt gelijk. Ik had te snel gelezen. Met mij gaat het over het algemeen goed, hoewel ik het nu op dit moment erg moeilijk heb. Ik besef wel dat ik refusal in mijn bloed heb, maar ondanks dat is het ERRUG moeilijk!

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik wens iedereen een welverdiende nachtrust na een enerverende dag.

We bleven weer mooi van de JWW af, ook al zijn we van de WOW en sommigen mentaal van de WJW. Zo kan ie wel weer.

Sweet dreams !

Geplaatst

ehm, Tollie weet je nog hoe dat voelt als je een kater hebt de volgende dag? ow zo ellendig
weet je, de alcohol voegt helemaal niks toe, het eerste glas maakt wat suffig, bij de 2e krijg je rode koontjes en denk je ontspannen te zijn, bij de derde ga je giechelen, en dan is de hel los, want dan komt er een 4e glas, en een 5e glas en verrek de fles is leeg.. vaar izzz dzie anzere flesszz geblewven.. en die moet dan ook op... en wordt je daar nou zo gelukkig van?? van het dronken zijn?? van laveloos op de bank hangen?

wat is er nou eigenlijk ook alweer zo leuk aan drinken?.. dat je je emoties de volgende dag dubbel en dwars voor je kiezen krijgt, de hele dag met een schuldgevoel en schaamte rondloopt omdat je het toch weer gedaan hebt? misselijk en hoofdpijn en brak en prikkelbaar?

wat is het toch leuk om te drinken he!!

Geplaatst

tolie neem van mij aan dat het niets maar dan ook niets helpt , en ik spreek van ondervinding sterkte :present:
zo dit jsv gaat naar bed toe , morgen naar tante doc .
slaapzacht allemaal en ik begin weer aan 24 adb uurtjes erbij :lips:

Geplaatst

Potverdorie, was ik bijna vergeten dat ik de vriezer op ontdooien had gezet.. omdat al het hondenvlees vastgevroren zat.. kon ik nu net nog even hazenkarkassen, eendenvleugels en eendenkarkassen, nieren en weet ik veel nog meer in porties snijden en knippen en weer in de schone vriezer leggen... Tapas (hond) vond het geweldig.. heeft een stukje eendenvleugel en een stukje haas gehad!

en nu zo slapen, spertizalf op de ogen helpt wel dus morgen hoop ik van mijn dikke huilogen van gisteren af te zijn.
en niet gedronken!!

Geplaatst

Blacky nogmaals heel veel succes en sterkte de komende dagen!!!
ik vind je echt ontzettend stoer!! en heel moedig en hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht!
ik zal aan je denken!

Geplaatst

Ik ga maar proberen te slapen. Morgen komt de badkamermeneer kijken wat hij nog aan de badkamer kan verbeteren. Zal niet veel zijn denk ik!
Hè, wat ben ik lekker optimistisch hè?

Geplaatst

Gefeliciteerd Safi met je verjaardag! Ik post laat en ik was niet meer van plan om hier te komen, maar mezelf laten uitschrijven kon helaas niet.

Mijn felicitaties zijn overigens oprecht gemeend.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...