Spring naar bijdragen

woensdag 21 november 2007

Calimero

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kon toch tussendoor nog even naar huis.Spannend!!! De uitslag van Marion.De feesttrein is al weer in volle gang zie ik. Hopelijk stapt Marion er zo in.Duim,duim ,duim net als tapas.
Anjo, jij nog gecondoleerd met je vriendin.Waar is Benthe vandaag? Toch niks ernstigs hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, dan maar even een monoloogje houden. :D

Eigenlijk is dit misschien wel beter zo. Gewoon even het korstje van de wonde halen omdat er nog wat onder zat te etteren. Ik voelde ineens weer boosheid in me opborrelen en heb daar dan ook maar lucht aan gegeven. Misschien helpt het wel, alleen voelt het nu even niet zo fijn. Het was een beetje een heel, heel bescheiden versie van wat Blacky gaat doen in Spanje. De wonde weer openrijten in de hoop op herstel. (Sorry als ik verkeerd voor je invul, Blacky!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran..dat is wel een toeval..hoop dat het wat opluchting heeft gegeven maar je spreektover meer onrust dus je maakt je zorgen om wat je gedaan hebt.
Het verleden is al geweest ...staat bij Gem als ondertiteling dat vind ik wel een goeie om het ook te kunnen laten rusten.
Te veel tijd wordt verspeelt met het treuren, het wensen en het verdriet....AKTIE zou Ziza zeggen dus ga even wat aktiefs doen dat helpt altijd om de onrust weer te kalmeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, Je weet, nooit korstjes van wondjes krabbelen. Meestal geneest het dan spontaan!
Het kan even duren, maar uiteindelijk heelt het.
Stap voor stap Fran. Er breekt wel weer een betere periode aan!
Na regen(ook na een stortbui)komt zonneschijn.

Sterkte en liefs Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben nog geen bericht.
We hebben net naar de advocaat gebeld ,maar hij komt pas om 14.00 uur weer op kantoor.
Mijn man en ik zijn net 2 zombies, zo zitten we op de bank na een nacht slaapgebrek, maar dat voelt altijd nog beter dan een kater.

Dat duimen van juliie moet toch echt helpen, lijkt me.
Gewoon nog ff wachten...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wachten kan lang duren marion , maar ook ik duim voor jullie :present:
ik geraakte niet op den draad ;-((
ik kon jullie wel lezen , maar als ik wou antwoorden , kwam alles vast te zitten ??
nu ja ben met een hoop andere zaken bezig ppff in de dozen met papieren van mijn ouders zitten zoeken , en ja frannie ik begrijp wat je bedoelt .
op zeker ogenblik werd het mij teveel toen ik het laatse briefje van mijn ma tegen kwam , alles wat in mijn lijf zat is eruit gekomen :wacko:
gelukkig geen gremlins in de buurt tenzij mini'kes en die geef ik een schop onder hun pelotas voila .
ik probeer mijn geest nu een beetje bezig te houden met andere zaken , en dat gaat een beetje liggen zijn terwijl ik naar westenwind kijk , ik vindt die titelsong zo mooi .
ik spring straks wel even op de feesttrein met een doos belgische bonbons voor cal en safi :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè o nee Nok Nok Nok

Mag ik ook ff in de trein mee?
Ik zit me náár te duimen voor Marion.

Sapperdeflappie, en Caolimero, allebei heeeeeeel erg van harte proficiat !!!

.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:.;):rose::):present::moon::sun::heart::musicnote::heart:

Weten jullie wel hoe ONWIJS goed iedereen bezig is de rokende puinhopen van het verleden op te ruimen? Iedereen, stuk voor stuk kan dit voor zichzelf invullen. Ikzelf ook.

Ik moest vanmorgen met Dochter naar de Kinderpsycholoog (76 fleuri voor 3 kwartier speltherapie) maar ja, het kind heeft het nodig. Nu zijn we alweer een tijd niet geweest en ze vond 1. dat het met dochter heel erg goed ging daar ben ik hartstikke blij mee en 2. dat ik er geweldig uitzag (HUH????:$ :wacko: ) het lijkt wel alsof het resultaat van het niet-drinken bij mij NU pas begint te komen
Alsof ik gewoon geweldig traag ben. Ik ben al méér dan een halfjaar trouw aan het sporten en mijn programma is 50% zwaarder en ik doe het min of meer fluitend, maar pas vorige keer toen ik er zat en ik me zo depri voelde had ik na een uur van: het doet iets met me. Ook met die lichtbak, ik doe het al meer dan een maand, en pas nu voel en zie (en anderen zien het ook) dat het écht aan het helpen is. Maar dat is niet erg, als het resultaat er maar is.....

* aangepast op typfoutje

P.S. Waar is Benthe toch???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag feestgangers!

En sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft.

Voor dikke ogen kun je spertie gebruiken dat doen de dames op de catwalk ook heb ik me laten vertellen ;)

AA bezoekje gisteren was een heerlijk thuiskomen, net zoals het een thuiskomen hier was. Eindelijk een moment in m'n leven dat ik me niet onbegrepen voel! Of dat ik bergen moet verschuiven om iets duidelijk te maken. Was nog bijna niet doorgegaan omdat ik het gebouw niet kon vinden, gelukkig maar dat ik niet op m'n mondje gevallen ben en het gewoon gevraagd heb. En ik doe mee hoor vandaag niet drinken, zit over m'n 100 uur heen :-D

Groetjes,
Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een gedachte spinsel mijnerzijds, er lijkt wel structuur te zitten in mijn "grote" besluiten des levens! Elke 10 jaar van m'n leven maak ik wel een grote beslissing. Toen ik 10 jaar was besloot ik dat ik nooit meer zou liegen en dat is me tot op heden nog goed gelukt! Toen ik 20 was besloot ik mezelf bestaansrecht te verschaffen en ging in therapie. En nu ben ik 30 en pak mijn drankmonstertje aan! Geeft me een goed gevoel, zo wordt ik uiteindelijk steeds meer een compleet mens.

Ervaren jullie dat ook zo?

Groetjes,
Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe was heeeel lang aan het slapen met kiezelstenen in haar kop, tenminste, zo voelde dat. Maar nu is het gelukkig een beetje over.
Dus ik stap ook maar even mee op de feesttrein, ik zie dat er nog wat lekkere broodjes over zijn.
Jemig Marion, wat een toestand, denk je om elf uur zekerheid te hebben, moet je nog langer wachten. Wat een geestelijke marteling zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de rechtbank gebeld. Ik kon niet langer wachten.
We hebben verloren. Het is voor ons niet te vatten. Waarom het afgewezen is horen we van onze advocaat en wat er nu gaat gebeuren is voor ons een groot zwart gat, onze wereld is ingestort.
Hoe kan iemand die alleen maar vuile leugens vertelt en geen feiten en geen bewijzen heeft deze zaak winnen.
Ik ga even een uurtje op bed liggen, ik heb op dit moment geen gevoel, want ik kan het niet begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o wat VRESELIJK hoe kan dat nou? Het was toch het hoger beroep van het kort geding dat de vennoot had verloren in eerste instantie (en terecht)??? Jeeeee wat moet jij je ***** voelen. oooooooo wat vind ik dit erg voor je.....

Ga alsjeblieft niet drinken ook al zie je geen weg meer in het duister.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, de rechtszaak van Marion is natuurlijk niet zómaar iets en we leven al heel lang met haar mee, dat vindt ze ook fijn, en dat voelt ze ook als steun. We kunnen alleen nog hopen dat er zoiets als een formele fout is gemaakt (het was een kort geding toch herinner ik me) waarom het is afgewezen. Oftewel, de vennoot van haar man was in hoger beroep gegaan en zijn eis is nu toegewezen. Vreselijk want alles hangt voor hun van die zaak af.

Tweedens mag je van mij het bericht aan mij wijzigen ik had het al gelezen. Het staat inderdaad raar maar anderzijds, dat heb je op zo'n forum als mensen tegelijk zitten te typen. Ik zit er dus niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...