Spring naar bijdragen

woensdag 21 november 2007

Calimero

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,
Ik zou graag met de feesttrein meewillen, maar ik moet werken en ga daarna sporten vanavond! Ben dus heel laat hier. In gedachten reis ik met jullie mee en misschien dat ik nog even aankom hier!

Delta,
jij bent als enige ingelogd: fijne dag vandaag. Goed opletten dat alle mensen weer heel thuiskomen, maar dat is jou wel toevertrouwd.

Alle anderen, maak er een leuke verjaardag van samen met Cal en Safi!!!!
Geniet van alles zonder de alcohol.
IK DRINK NIET VANDAAG!!! (ik wil mijn halfjaar halen:)!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi en Cali, heel erg van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, en geniet vooral van het kado wat je jezelf gegeven hebt ;):present::musicnote:

Marion, ik zal voor jullie duimen, sterkte! :heart:

Zo, en nu weer hollenrennenvliegenspringenduikenvallenopstaan en weer doorgaan, werkze!

O ja, luitjes... hou vol he! :rose:

ps. Charlie en Joann, miss you both...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb'ers,
cal en safierke beiden van harte met jullie verjaardag :present::present::present::present::present:
marion mag ik jou heel veel sterkte wensen en een goede afloop , ik duim voor je :present:
gem werk ze :present:
tapas een beetje geslapen ??
soothie op naar weer een dagje erbij .
aan iedereen die iets te vieren heeft van harte :present:
maak er een fijne dag van , en ik ..........ik drink niet vandaag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LANG ZULLEN ZE LEVEN LANG ZULLEN ZE LEVEN
:present::moon::sun::light::):moon::):rose::present::moon::sun::light::):moon::):rose:
IN DE GLORIA IN DE GLOOOOOOOOOOOOORIAAAAAAAAAAAAa
:present::moon::sun::light::):moon::):rose:
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA

TWEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT EN

SAFI EN CALIMERO VIEREN FEESSSSSSSSSSSSSST

PROFICIAT met jullie verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als allereerste wil ik Marion even heel veel geluk toe wensen en dat het een positieve definitieve afloop mag hebben vandaag...ik duim voor jullie:heart:
Zo'n verjaardag is dan toch niets vergeleken bij wat jullie doormaken!
En ja Marion je leert je vrienden dan wel echt kennen:wacko::angry:

Delta bedankt voor het ophalen en wat een mooie muziek...ik beluister het op het moment van typen..prachtig...de slingers zijn ontroerend en alle felicitaties ook!

Fijn dat er al mensen genieten van cappuccino's en croissants en wie een Schots ontbijtje met me mee wil eten die moet maar naar coupe 48 komen want daar verblijf ik de hele dag.
Wat een leeftijd al weer, had vanochtend even de schrik...oh jee dat komt wel heel dicht bij 50 en dan 60 en dan .........AHHHH....Maar wist alles weer goed te relativeren heb een kerngezonde fitte moeder van 75 die nog fiets, gymt, zwemt en aan Pilatus doet en in de bibliotheek werkt als vrijwilliger. En een oud tante die net 100 is geworden en zelf dat feestje met 180 mensen niet te vermoeiend vond...ze zat toch de hele dag zei ze na afloop:D
Dus ik kom van mijn moeders kant van een sterk geslacht!

Geniet allemaal vandaag en doe net als ik met An en Gem en Blacky en Sammy en Marion en Delta en Water mee en drink vandaag niet.
Inderdaad Gem..mijn eerste...moest even twee keer lezen :P voor ik hem echt door had nou ja heb nog geen koffie op maar dat ga ik nu dus doen onder genot van : Piano Trio in D Minor, Opus 49 - Felix Mendelssohn..is dat de goeie Delta?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Marjo ...jij ook gefeliciteerd met het behalen van je 15 dagen, samen met Soothe :present:

Een berichtje van mijn man:Hij doet het al 10 jaar, niet drinken op zijn verjaardag, dus daar heb ik wel veel steun aan en als het aan hem ligt zal het niet gebeuren.

nou als het aan mij ligt ook niet dus het gebeurt niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel spannend hoor...ik hoop toch zo dat het voor Marion en haar man goed afloopt vandaag, maar dat zou wel moeten .
Dus ik heb nog goede hoop, maar ik zit daar meer aan te denken dan het feit dat ik jarig ben, vind dat toch echt veel belangrijker vandaag dus hopelijk is het goed nieuws dan hebben we een extra feestelijke trein.

Misschien is het wel een goed omen dat er een feest trein rijd vandaag:light:
Maar delta als de afloop niet goed is voor Marion dan zou ik graag de trein willen stoppen voor de rest van de dag. OK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepita ook gefeliciteerd, met 2 maanden adb!!!
Marion sterkte, hoop op een goede afloop.

Tjee Safi coupe 48, je mag je taart ook bij mij in coupe 36 opeten hoor... ;). Bedacht me dat ik nu de verkeerde kant van de dertig opga, maar voel me nu weer heel jong, dat terwijl het vanochtend in mijn rug geschoten is en ik dus maar niet ben gaan sporten, maar hier een beetje heen en weer ijsbeer en rommel in huis, te lang stil zitten gaat niet, te lang lopen ook niet, voel me mijn leeftijd een beetje omgekeerd, maar dan wel met feeststemming, een bakkie pleur en een croissantje.

Voor de rest iedereen die wat te vieren heeft, gefeliciteerd en iedereen die het moeilijk heeft sterkte.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemoggel en gelefiticeerd... nee niet goed in smssen dat is duidelijk! en van inktvip houd ik ook niet..

36 en 48 wat een mooie leeftijden Calimero en Safi!! en dan nog AdB verjaardagen ook, die zijn altijd speciaal!
Calimero fijn om weer even van je te horen en helemaal om te horen dat het zo goed met je gaat!!! jippie!

Ik zit hier met lekkere dikke moeie ogen, heb lang en diep geslapen en ga nu eerst even heel hard duimen voor Marion.. toch altijd weer maf dat je zelfs zo op afstand met iemand mee kan voelen... duimduimduimduimduimduim dat ze zo ook lekker mee kan reizen op de feesttrein!!
okee, nu eerst maar eens douchen en aankleden, tot zo.. is er ook een wat lichter ontbijt?? vast wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...