Calimero Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 ;Gefeliciteerd, dat je maar een grote meid mag worden en nog vele mooie jaren gewenst!!!Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Dank je lieve Cal!Dat doet me goed dat je de eerste bent want ik mis je wel een beetje:heart:Alles goed met de kids?Mijn eerste alcoholvrije verjaardag (hoop ik)...ik moet het eerst nog waar maken:DMaar ik heb er alle vertrouwen in, geen zin aan drank en zo veel zin om het nuchter door te brengen.Wat heb ik in het verleden toch vaak te veel gedronken op die dag soms wel 3 dagen lang, alleen maar omdat ik jarig was.Lijkt wel een ander iemand als ik er aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:Cal..ben ik het glad vergeten dompie die ik ben..we zijn gelijke dag jarigEn Cal is ook jarig hoera, hoera en dat je ook een grote lieve meid mag worden en nog heel veel jaren!!:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Lieve Saf, ik heb wat beters voor je dan drank, zelfgebakken taart, vier zelf ook mijn verjaardag (daarom kan ik jouw verjaardag zo makkelijk onthouden) en natuurlijk omdat ik je een superleuke dag toe wens, ik trakteer je, wil je chocoladetaart of appeltaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Nou moet je morgen ook even in de feest trein langs komen want die is nu niet alleen meer van mij.Alle hapjes zijn al geregeld en de drankjes gekocht.Fijn om te horen trouwens dat het goed gaat met je ADB zijn..bij mij hetzelfde af en toe eens een glas maar nooit meer binge drinken sinds ik hier schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 He thanks bouwen gewoon samen een feestje.Leuke avond gehad met je man?Die van mij kwam me feliciteren, maar zat er wel een paar jaar naast, tja, ben grijzer dan gebruikelijk voor mijn leeftijd denk ik.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Chocoladetaart dan maar Cal want de appeltaart heb ik al voor de helft op...ja mijn man en ik kunnen er niet van afblijven als ie eenmaal uit de oven is.ik wist het ook wel dat we gelijk jarig waren maar ja dat geheugen hè dat laat mij nog geregeld in de steek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Mijn man had me een jaar jonger in gedachten en schrok er van dat ik al 48 ben geworden:Pwant toen moest hij er aan denken dat hij zelf al 46 is.... dacht dat hij nog steeds 45 was.Ja ik heb een mooie Marokkaanse lamp gekregen met mooi rood glas een sfeer lichtje...ben gek op Marokkaanse dingen...en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Thanks Corinne!Ook een stukje taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Lief van Corinne komt ze speciaal voor ons toch nog even terug op het forum:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Dank je Marieke...niet vergeten schots ontbijt morgen vroeg.Hoe gaat het met je zoon zijn studie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Heb een kus gekregen van mijn man. Hij schatte me 46 , ben er 36 geworden tien jaar jonger dus. Vier het pas weekend, familie woont te ver voor een avondje na het werk.Ben vrij vandaag, maar ga veel de hort op, dus ik verwacht alleen vanavond misschien een paar die zaterdag niet kunnen.Eerst lekker sporten straks en misschien een zonnebankje erachter aan als ie vrij is.Wat ga jij doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Thanks Marieke.Nou Saf, maak er wat van vandaag, ik ga mijn bed in, wil fit op staan anders wordt het sporten niks.Slaap lekker straks, droom leuk en gezond en vrolijk weer op.Truste Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Safidepafi van harte gefeliciteerd met je verjaardag! voor jou een flinke doos met positieve energie en :rose:stralenMaak er een fijne dag van.Groetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Als ik het je vertel dan moet je vast lachen.De bus staat helemaal tjokke vol gestapeld met pallets en die moeten voor vrijdag nog aan stukje gezaagd worden maar er komt steeds iets tussen.Het had zondag al klaar moeten zijn want donderdag heb ik de hele dag een training over ouderen en het herkennen van depressies en spanningen.Vrijdag gaan we nl met de bus richting Enschede en daar de grens over naar Duitsland om mijn verjaardag te vieren met een weekendje overnachten in de bus in de bossen, houtkacheltje aan.Maar dna moet dat hout wel gezaagd worden.En de bus is van binnen behalve de houtkachel ook nog niet weer heringericht dus dat moet ook nog voor vrijdag.Dus morgen ga ik zagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Cal..jij ook ..droom ze over leuke zaken die nog gaan komen. en sport ze morgen.Spud bedankt voor de doos met positieve energie en zonnestralen..kan ze wel gebruiken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Calimero,Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Had niet gezien dat je ook jarig was. voor jou een grote slagroomtaart , (ik hoop dat je ervan houdt anders kan je 'm ruilen) En natuurlijk :rose:stralen.Een hele fijne dag!Groetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ik hou er nu mee op..ik heb morgen al mijn krachten nodig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 En nu ga ik echt naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Safi en Calimero, gefeliciteerd en heel veel droge jaren.Ik lag in bed en dacht, NU ga ik een draadje openen, ik kan niet slapen dus.............(lukte niet was al iemand voor mij)Ik heb de berichtjes nog niet nagelezen, want ik was vanavond de hort op en ja ik heb anderhalve liter cola-light gedronken. Poehhhh:P(dit gaat over mijn problemen, dus als je het niet wilt lezen, dan stoor je er niet aan, maar sla het gewoon over)Ik ben de uren aan het aftellen voor morgen, ik heb al een pammetje genomen, maar kan niet slapen.Mijn man zit nu ook beneden en kan ook niet slapen.Voor ons wordt morgen alles anders........de vraag is alleen hoe anders.Ik vind me zelf zo verd@md goed vanavond om toch niet te gaan drinken, terwijl de anderen rosé dronken. We waren vanavond op visite bij een vriendin van mij, die zo druk is met haar huis van 7 ton. Heerlijk als je daar zorgen om hebt, of de tekening wel lukt of de keuken wel groot genoeg is. Ik sta niet met mijn probleem op de voorgrond, maar ik heb mijn echte vrienden wel leren kennen deze periode.Ik moet echt mijn ei kwijt, ik zal morgen wel geen cent waard zijn zonder te slapen, maar dat zal anders voelen dan een kater.Dank je dat jullie er wel allemaal waren in deze moeilijke periode , om mij te steunen, zonder jullie was ik nu lam geweest van de alcohol om deze tijd. De uitslag is morgen om 11 uur bij de advocaat. Na mijn ouders en kinderen zal ik jullie de uitslag melden.Morgen of overmorgen lees ik jullie afgelopen berichtjes even na, maar ik had er geen puf toe. Elke keer als ik aan de uitslag van morgen denk, dan krijg ik zo'n golf in mijn maag. Net zoals vroeger, als je een jongen tegenkwam waar je verliefd op was, alleen deze golven zijn negatief.( of onbewust toch positief)Ik bericht jullie morgen als bijna eerste, ook als het mis is.Nu ga ik even naar Charles Bronson ( mijn man) want die paft er wat af, deze dagen,NOG 7 UUR (ALS DE ADVOCAAT NIET VERGEET TE BELLEN)Sorry, dat ik een beetje te veel met mezelf bezig ben vandaag, maar ja altijd nog beter dan met de alcohol bezig zijn:DHeel veel lieve knuffels van een vrouw, die totaal de weg kwijt is en niet weet, of ze die weg ooit nog zal vinden.iK HEB VEEL STEUN ONDERVONDEN VAN HET FORUM EN WIL JULLIE ALLEMAAL DAAR VOOR BEDANKEN, JULLIE ZITTEN IN MIJN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Safi, ik dacht toch echt dat je de 23e jarig was, dit komt niet uit mijn notebook, maar uit mijn geheugen.Kun je zien wat alcohol doet op den duur. Toch maar een agende bijhouden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Safi,maar nu je echt jarig bent wil ik je overladen met kadootjes.:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::heart:present::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::heart:present::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Zo, nu ga ik naar mijn man, die zit nog steeds beneden. Hij kan ook niet slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Lieve Safi,:heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present:GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!Nog heel veel droge jaren en geniet van je eerste!!!!!:heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Lieve Cal,:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:PROFICIAT MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!Maak er een mooie dag van!:moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden