Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaal mee eens Sabine

tip die hard werkende dienstverlenende slaven in de horeca, ben toe aan een vakantie:).
So far so good, 15 man luch verder 10 kg frites gesneden en ben aan het voorbakken, in de ossewit. Kom ik dus bij mijn volgende probleem, weet iemand of er ook een forum is voor mensen met een te hoog cholesterol?
Die magnum merlot knal ik zodadelijk op m'n rode wijn saus dus daar ben ik ook zo vanaf, nu alleen nog die finest ruby. Wellicht dat ik die gebruik voor eens siroopje te maken voor bij een kaasplankje ofzo. Natuurlijk stiekem boven de dampen hangen Haha, nee hoor.
Toedels
de kok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Rosie. Tsja, ik moet even wennen aan het idee. Ik ga het beest echt verpamperen..vaarwel jarenlange training haha.
Hij heeft eerder ook wel veel andere klachten gehad, en toen heb ik hem laten opereren. Dat liep ook in de duizenden euro's. Waar die lening van de studiefinanciering al niet goed voor is :) Als het nodig mocht zijn zou zo weer al ik mijn geld doneren aan een operatie, maar er valt in dit geval niets meer aan te doen.
Wat jammer van je Golden Retriever!
Een nieuwe hond uit het asiel. Misschien, maar ik moet er nog even niet aan denken op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aargh, val me in mijn vrije tijd alsjeblieft niet lastig met termen als 'mise en place'...
Thanx Kok.
Rosie, jij gemeen creatuur! Gaan we het zo spelen?
*Het genot van een heerlijk glaasje wijn, al zittend in de waterige, doch vrolijke, februari zon. Het volle aroma dat bovenkomt terwijl je de wijn langzaam ronddraait in je glas, en dat voorzichtige eerste nipje, de verwachting van de wijn wanneer het je smaakpapillen nadert en het genot van de daadwerkelijke ontmoeting tussen mens en wijn*
Nu ja, ik zal maar stoppen, teneinde echte trekmomenten niet te bevorderen. Dat is natuurlijk niet echt de bedoeling van het forum (en ook niet die van mij overigens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

: beer ; = :beer:

: D = :D

: brokenheart ; = :brokenheart:

: camera ; = :camera:

: clock ; = :clock:

: confused ; = :huh:

: cool ; = B)

: disgust ; = :wacko:

: o = :$

: evil ; = :devil:

: frown ;= :angry:

: gift ; = :musicnote:

: heart ; = :heart:

: light ;= :light:

: lips ; = :sun:

: | = :angry:

: moon ; = :lips:

: music ; = :moon:

: rose ; = :present:

: ( = :(

: Q = :o

: ) = :)

: sun ; = :rose:

: P = :P

: wine ; = :wine:

; ) = ;)

Wel steeds zonder spaties want anders werkt het niet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten:
Eén - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?"

De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep.. daar ben ik weer heel eventjes. En wat zien ik?? Francesca die een foutje maakt. Moet dus net andersom hè? Wij zijn gierig en jullie dom. Toch? Of ben ik nou ineens zo Belgisch?

Nou, ik zal maar vast aan een Pb-tje aan Franneke gaan beginnen......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...