Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Wil ik wel ff uitleggen, Jos. Soms komen berichtjes te laat om nog leuk te zijn, omdat er dan al andere antwoorden tussen zitten. Ik ben Belgisch en Twan Nederlands. Dus dan wijten we het aan het tijdverschil tussen B en NL. Wat natuurlijk niet bestaat. Is gewoon plagerij. Dus zegt Twan nu plagend dat Kennedy al dood is. Gewoon om me te plagen dat ik 100 jaar achter loop.Anna: het ministerie voor Culinaire Zaken bestaat niet in Nederland. Daarvoor moeten jullie een allochtoon inhuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Dag Twannie! Ik zal je heel hard missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Fran en Twan,kwartje is gevallen en nu je het uitlegt inderdaad best grappig ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 ja die zjippies heb ik gehaald vanmiddag alles is nu beter als bbbbbb lijnen komt wel weer .maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Dag Twan, amuseer je!Frannie, je belededigt de culinaire kunde van de Nederlanders uit de randgebieden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Anna, meid, voor mij is Nederland één pot nat. Eilanden, grensgebieden, randgebieden...Oké, aangepast wegens ongepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Oké, pas ik de mijne ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Veel Belgen zijn dom, andere niet. Dat geldt voor alle nationaliteiten. Dus misschien zijn er inderdaad wel Nederlanders die kunnen koken. Ik sluit dat niet uit. Ik ben verdraagzaam. Als mij zwart op wit bewezen wordt dat ik ongelijk heb. En ja, jullie hebben Michelinsterren. Dus misschien heb ik ongelijk. En misschien ook niet. En misschien heeft iedereen gelijk.Laat eerst maar eens dat recept van jouw maaltijdsoep horen, Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ach ja Frannie, voor ons Nederlanders is België ook een pot nat. Vlamingen, Walen, Duitstaligen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Hihi. Dus zijn wij Nederlanders en Vlamingen ook één pot nat wat bevooroordeeldheid betreft.Mag ik dan nu je recept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 GSM doet het wel. Alleen ... , 20 uur gepasseerd het uur waarop ik vroeger steeds begon te drinken , Zo wat tv kijken . Terug voor 21:30 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Bouillon van kippenpoten, het vlees haal ik van de botten af en doe ik daarna terug in de soep, tomaten, ontveld en in stukjes, soepgroenten, een pak Chinese roerbakgroenten, paar teentjes knoflook, een of twee spaanse pepers, en dat alles een flinke tijd laten trekken tot alle groenten gaar zijn. Op het laatst vermicelli of macaroni toevoegen en gaar laten worden. Erbij eten we stokbrood met kruidenboter en brie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Wat bedoel je met kippenpoten, Anna? Echt de poten? Ik heb dat hier nog nooit gezien in de winkel. Wel die kleine boutjes waaraan de vleugels zitten. Bedoel je dat? (Is serieus bedoeld, hoor! Ik ben jarenlang vegetariër geweest, dus ik ken de onderdelen van beesten niet zo goed.) Klinkt verder wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 lijkt me lekker anna .maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ja, echte kippenpoten Fran. Liggen die bij jullie niet in de winkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 vraagje hoe zet je die lijntjes bij de berichten.maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Nee, Anna, die liggen hier echt niet in de winkel. Zit daar eigenlijk wel vlees aan? En zitten die klauwtjes en zo er nog aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ik las ergens dat er iemand naar het concert van Shakira gaat vanavond. Het is afgelast.Voor allen die grote droogblijf plannen hebben voor vanavond. Heel veel sterkte. Denk er eens aan hoe het voelt om zonder kater op te staan. De kater van de drank dan hè.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Maria, die lijntjes staan boven een onderschrift. Dat kun je invullen bij profiel. Mijn onderschrift is: De mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. Dat hoef ik niet zelf in te typen. Komt er vanzelf onder, met zo'n stippellijntje erboven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ja, aan de poten zit behoorlijk veel vlees, en nee, de klauwen hebben ze eraf gehaald. Wat voor kip ligt er dan bij jullie in de winkels? Alleen hele kippen en kipfilets? En wat doen ze dan met die poten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Visje zou naar Shakira gaan. Wat jammer voor haar, dat het afgelast is. Weet jij ook waarom Ariel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ja, wat zijn het nou eigenlijk:Kippenpoten of kippenbouten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Anna,Doe je botten terug in de soep en maak je van het vlees de kipshoarma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @anna:Ik denk dat fran het over dezelfde kippenpoten/bouten heeft als wij hebben in NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Dat is hetzelfde Mick. Een kippenbout is de poot van een kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden