Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

Wil ik wel ff uitleggen, Jos. Soms komen berichtjes te laat om nog leuk te zijn, omdat er dan al andere antwoorden tussen zitten. Ik ben Belgisch en Twan Nederlands. Dus dan wijten we het aan het tijdverschil tussen B en NL. Wat natuurlijk niet bestaat. Is gewoon plagerij. Dus zegt Twan nu plagend dat Kennedy al dood is. Gewoon om me te plagen dat ik 100 jaar achter loop.

Anna: het ministerie voor Culinaire Zaken bestaat niet in Nederland. Daarvoor moeten jullie een allochtoon inhuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Veel Belgen zijn dom, andere niet. Dat geldt voor alle nationaliteiten. Dus misschien zijn er inderdaad wel Nederlanders die kunnen koken. Ik sluit dat niet uit. Ik ben verdraagzaam. Als mij zwart op wit bewezen wordt dat ik ongelijk heb. En ja, jullie hebben Michelinsterren. Dus misschien heb ik ongelijk. En misschien ook niet. En misschien heeft iedereen gelijk.

Laat eerst maar eens dat recept van jouw maaltijdsoep horen, Anna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bouillon van kippenpoten, het vlees haal ik van de botten af en doe ik daarna terug in de soep, tomaten, ontveld en in stukjes, soepgroenten, een pak Chinese roerbakgroenten, paar teentjes knoflook, een of twee spaanse pepers, en dat alles een flinke tijd laten trekken tot alle groenten gaar zijn. Op het laatst vermicelli of macaroni toevoegen en gaar laten worden. Erbij eten we stokbrood met kruidenboter en brie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je met kippenpoten, Anna? Echt de poten? Ik heb dat hier nog nooit gezien in de winkel. Wel die kleine boutjes waaraan de vleugels zitten. Bedoel je dat? (Is serieus bedoeld, hoor! Ik ben jarenlang vegetariër geweest, dus ik ken de onderdelen van beesten niet zo goed.) Klinkt verder wel lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las ergens dat er iemand naar het concert van Shakira gaat vanavond. Het is afgelast.

Voor allen die grote droogblijf plannen hebben voor vanavond. Heel veel sterkte. Denk er eens aan hoe het voelt om zonder kater op te staan. De kater van de drank dan hè.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...