Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Grapje Mieke? Natuurlijk doe ik die botten niet in de soep, maar het vlees. De kipshoarma had ik kant en klaar gekocht bij de poelier.
Ariel Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Anna,Dit is de reden. Van Nu.nl afgehaald.ARNHEM - Het concert van Shakira, dat zaterdagavond in Gelredome in Arnhem zou worden gehouden, is op de valreep afgelast. De Colombiaanse zangeres heeft dusdanig last van haar keel dat ze niet kan optreden. Dat heeft organisator Mojo Concerts bekendgemaakt. "Shakira had al enkele dagen een flinke verkoudheid maar ging er tot begin van de avond vanuit dat het concert gewoon door kon gaan. Echter, gezien de verslechtering van haar toestand in de laatste paar uren is op doktersadvies besloten het concert alsnog te cancellen", aldus Mojo in een persbericht. Via de organisator liet Shakira weten dat ze zeer teleurgesteld is dat de show niet kan doorgaan. In het Gelredome waren al enkele duizenden mensen aanwezig, toen bekend werd gemaakt dat het concern niet doorging. In totaal waren er 39.000 kaartjes verkocht voor het optreden van de 30-jarige superster. Mojo is van plan voor 17 maart een vervangend concert te organiseren.
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @ Anna,Was een flauw grapje, wel vind ik het leuk te horen dat je zoveel moeite doet om een goede maaltijd op tafel te zetten.Komt dat o.a omdat de kids nog thuis wonen?Die van mij wonen al op zich zelf en ik vind het best lastig om voor mij alleen een prakje in elkaar te knutselen.
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Oké, hier gaan we dan met de anatomie van de (soep)kip:Kippenbillen: de achterpoten, met nogal vettig vlees.Kipfilet: de kippen'borsten', wit en droog vlees.Kippenbouten: de voorpootjes, veel kleiner dan kippenbillen.Heb je ook nog van die aperitiefboutjes. Die zijn nog kleiner. Vraag me niet waar die vandaan komen.Iemand een idee?
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Zou Visje 1 van die 1000en mensen zijn?
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Aii, Shakira ook al verkouden? Nou, ik kan jullie verzekeren dat ik op dit moment ook niet mooi kan zingen. En buikdansen kan ik ook niet.
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @ Fran een kip heeft alleen maar voorpootjes want ze heeft er maar 2
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @fran:Wat een rare kippen hebben jullie in B. Kippen met vier poten.
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @ Anna, wat mij betreft ben jij van je wastafel blunder af en geef hem door aan Fran.Een kip met voor en achter poten en dan ook het verschil daar tussen weten
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Ik denk dat wat jij aperitiefboutjes noemt, bij ons drumsticks genoemd worden Fran. Dat is het onderste deel van de achterpoot. Als je de achterpoot heel laat, dus de bil en de onderpoot aan elkaar, dan heb je mijn kippenpoot. Nu duidelijk?@Mieke, ik kook ten dele omdat mijn kinderen nog thuis wonen, maar ook omdat ik zelf ook een graag een warme maaltijd eet. Het komt niet zo vaak voor dat ik alleen eet, maar als dat het geval is flans ik toch ook altijd iets warms in elkaar. Alleen eet ik dan veel minder vlees.Ik vraag me af of Visje ook helemaal voor niets naar Arnhem gereisd is.
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Nee, hoor, Mieke.Een kip loopt op twee poten, dat zijn de achterpoten met daarboven de billen in het Vlaams. Die billen zitten vast aan van die dunne stelten met bubbelig vel waar volgens mij geen vlees aan zit. Dan hebbie de vleugels met boutjes.Pff, en ik ben te lui om dat te gaan googlen of opzoeken in het woordenboek.Maar een kip loopt volgens mij NIET op haar voorpoten.
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Echt heel sneu voor visje, ze had zich er zo op verheugd.Misschien horen we straks wel wat van haar
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @ Fran, maar ze heeft ook geen voor- en achterpoten
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 En hoe zit dat dan met het bovengebit van een kip, Fran?
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 een avondvullend programma de soep van anna
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Nu ja, geef de fakkel maar aan mij door. Ik roep als verzachtende omstandigheid in dat ik jarenlang geen vlees gegeten heb. En sorry, Anna, maar poten zijn poten. Varkenspoten zijn varkenspoten en daar hoort de ham NIET bij. Dus kippenpoten zijn voor mij die dunne dinges waarop ze lopen. Net zoals onze benen geen billen zijn. En kuiten geen dijen zijn. En enkels geen kuiten. Dus enig onderscheid is wenselijk.
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 zullen we het dan nu over appeltaart hebben.maria
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Mick, ik dacht dat kippen geen tanden hadden. Maar ik kan mis zijn.
Mick Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 @fran:hahaha, een kip zonder tanden, dat ziet er toch niet uit!!
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 een kip heeft een snavel.we kunen ook een kippentaart bakken iemand een sugestie.maria
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 Ik geef het op. Jullie mogen mij tig dagen en weken en maanden belachelijk maken om mijn gebrekkige kennis van de anatomie van de kip. Ga jullie gang!
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Geplaatst 3 februari 2007 mick heb jij een kip ooit met zijn tanden zien eten een kip pikt graan met zijn snavel.maria
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden