anjo Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen,Bijdeze doe ik de deur open, zet ik de koffie en de verwarming staat aan.Ik heb net het draadje van gisteren gelezen.Ferry, Harry S ws al oud toen ik 10 was maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik toen 10 was en iedereen boven de 11 oud was;) echter als man zijnde zou je toch moeten weten dat een man in zijn leven meerdere eieren kan leggen. Mannen van oudere leeftijd en nu ik 45 ben is dat begrip uitgerekt tot dik in de 70 zijn nog in staat om kindjes te maken.Visje, ik ben jaloers, ik wil ook naar shakira.......Dus geniet ook een beetje voor mij.Laurens, ik hoop dat je dit nog leest. Misschien is het een idee om even niet te denken waarom maar daarom. Het daarom zijnde, dat je nog een heel leven voor je hebt met een vriendin en een kindje.Het is jammer dat er nog geen plaats is bij Tactus maar ook zij kunnen het niet voor je doen.Je moet het zelf doen. En het is echt niet zo dat iedereen het op het forum probleemvrij is, ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik heb weken en maanden dat het goed gaat en dan weer een periode dat ik moet worstelen.Kruip niet in de slachtofferrol en probeer actief iets van je leven te maken. Als je in ziet dat je en probleem hebt dan heb je de eerste stap gezet. En nu de volgende, elke dag een.Het enige advies dat ik je kan geven is probeer het dag per dag te nemen.Iedereen een goede dag.Twan, als je vandaag moe wakker wordt komt dat omdat jij en hubby vannacht een zeer actieve nachthebben gehad in mijn dromen. Zo'n warrige droom waarin van alles gebeurde en dag en tjd door elkaargeweven waren. En toen liepen jullie met hond in het park en dacht ik daar gaat Twan.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen allemaal.anjo ik kom een bak koffie bij je drinken....Fran das een mooi vergelijk.Blijven drinken of uit een slechte relatie stappen.Om de meest uiteenlopende redenen blijven mensen bij elkaar en waarom.Om de kinderen om het geld , maar ik denk eerder om de angst alleen verder te moeten en de pijn en het verdriet niet te hoeven voelen die een scheiding met zich meebrengt.Ik zie om mij heen veel mensen na net te zijn gescheiden onmiddellijk in een andere relatie stappen zonder stil te staan bij de problemen, die hen uit elkaar heeft gedreven en er daadwerkelijk iets aan te doen.Een woord van troost en een beetje aandacht is meestal voldoende om te denken dat NU eindelijk de ware lliefde om de hoek is komen kijken.En zo is de circel weer rond en loopt men in de nieuwe relatie tegen dezelfde problemen aan als voorheen.Mijn leven begon pas toen mijn slechte relatie eindigde.Mijn "liefde" voor drank eindigde toen ik radicaal een eind maakte aan mijn drankmisbruik door te stoppen met het drinken ervan.Mijn grote vriend bleek achteraf mijn grootste vijand te zijn geweest.Op het moment de fles niet meer centraal stond kon het echte werk beginnen.En daar pluk ik nog steeds de vruchten van.Afgelopen zondag heb ik mijn zoon ontmoet en het werd een gesprek met een lach en een traan.Pa, wist hij me te vertellen, op het moment ik, na het ouderlijkhuis te hebben verlaten door ben gegaan met mijn ontwikkeling ben jij gaan zuipen en hebt daardoor je geestelijke ontwikkeling stop gezet.En zo is het in werkelijkheid ook gegaan.Allen een zonnig weekend toegewenst, ik schrijf wel niet meer zoveel maar jullie hebben wel een speciale plekje in mijn hart.Rudy..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 RUSTIG WEERVanmiddag breekt de zon vanuit het noordwesten nu en dan door. Het blijft meest droog, al kan het gedurende het eerste deel van de middag wat (mot)regenen. De middagtemperatuur ligt vandaag rond een zeer zachte 11 graden. De noordwestenwind neemt langs de kust vanmiddag even toe tot vrij krachtig, windkracht 5.Vanavond en vannacht gaat de wind weer liggen. Tijdens opklaringen kunnen mistbanken gevormd worden. Het kwik daalt daarbij naar 7 graden.Het weekeinde verloopt rustig dankzij een hogedrukgebied boven Ierland. Er staat weinig wind; in de nacht en ochtend ontwikkelt zich vrij gemakkelijk mist. Deze mist kan overdag hardnekkig zijn. De minimumtemperatuur ligt rond 4 graden, overdag wordt het een graad of 7.Op zondag kan de mist sneller oplossen, in de middag wordt de kans op een buitje vanaf zee wat groter.Begin volgende week blijft de kans op een buitje aanwezig. Overdag daalt het kwik naar een graad of 6; in de nacht en ochtend kan het lokaal een graadje vriezen. De winter blijft echter ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Anjo je schreef laatst iets over mijn huidkleur.Ik ben hardstikke blank.Ik ben wel een zonnemens en als mijn huid zomers bruin getint is door de zon vragen mensen mij weleens of ik uit Indonesië afkomstg ben.GroetenRudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen Allemaal,Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar de hemel is hier strakblauw, en de zon schijnt dat het een aard heeft. Als het drie maanden later was zou het de perfecte zaterdag zijn om in de tuin te gaan werken. @Laurens:Iedereen hier wil je helpen, maar je zult eerst zelf de eerste stap moeten zetten door voor jezelf te kiezen en de fles te laten staan. Er zijn veel manier om dat te doen, en daar wil iedereen je hier bij helpen, maar ik kan me de weerstand van het forum voorstellen om met iemand die dronken is in discussie te gaan, ook omdat het niet de eerste keer is dat hier bent en je verhalen iedere keer van dezelfde strekking zijn. Je leven is niet veranderd omdat jij niet bent veranderd, niet omdat er geen plaats is bij Tactus. De eerste verandering moet van jou uitgaan, de rest is ondersteuning. We herkennen allemaal de slachtofferrol, omdat we die zelf jaren hebben gespeeld.@Anjo:Wij waren niet in het park hoor, wij lagen op het strand in Thailand! Twee hangmatjes, een rustige zee, een zonnetje factor 30 en een kokosnoot met twee rietjes erin.@Rudy:Dat klinkt als een goed gesprek met je zoon, moet confronterend en verhelderend geweest zijn...Jongens, ik ga wat doen, fijn weekend allemaal!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen luitjes,Lekker die koffie Anjo!Het zonnetje schijnt hier en ik werd wakker van het gefluit van de vogels...het lijkt voorjaar.We gaan op stap naar familie en zijn pas vanavond weer thuis.Het is heerlijk om zonder kater lekker fris op te staan, ik geniet ervan.Allen een mooie dag gewenst!Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen,Moet nog wakker worden met een bakkie.Het was gezellie gisteravond, wel een paar biertjes gedronken.Ben daarna overgestapt op fris en daar ben ik nu blij mee.Het is hier ook prachtig weer en probeer zo iemand te charteren om met me mee te gaan om te metaaldetectoren.Es zien of we schatten kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedemorgen allemaal, hier is het ook prachtig weer. Ik heb een hoop te doen vandaag, vanmiddag een verjaardag, vanavond naar shakira.@ Anjo, ik zal voor jou ook genieten en stuur wat van de muziek naar jou toe!! Je hoort het morgen wel hoe het was.Allemaal een heerlijke dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Mieke,Is dat een nieuw Nederlands werkwword: metaaldetectoren?Goedmorgen allemaal. Hier wordt het weer een mooie dag zo te zien. Het is nu 07:36 uur en de zon schijnt volop en de temperatuur is 23 graden. Mijn dag nummer 40 is begonnen en die wil ik natuurlijk droog houden.Lijkt mij ook een dag worden om lekker op het terras in de schaduw een goed boek te lezen. Deze week heb ik Kluun's Komt een vrouw bij de dokter gelezen. Heel meeslepend. Ik had het in twee dagen uit. Op het einde wordt je er ondanks het cynisme en de humor niet echt vrolijk van. Het volgende boek dat ik ga lezen en dat al klaar ligt is Kornwolf van Tristan Egolf. Moet ook heel goed zijn.Ik wens iedereen een prettige dag, veel sterkte bij het droog houden of anderszins in de strijd.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Hallo Ariel,Kweet niet of het een nieuw werkwoord is maar ik maak werkwoorden van alles wat ik doe.Zoals jij het lezen beschrijft zo lekker in de schaduw dat klinkt wel heel aantrekkelijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ visje,Geniet ervan vanavond,Persoonlijk ben ik niet zo dol op concerten ( te druk etc.)Maar ga jij maar lekker uit je dak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goedevandaag allemaal,Vandaag de verjaardag van mijn onvolprezen lieve vrouw. Nu is ze weer even net zo oud als ik maar dat duurt maar een paar maanden en dan ben ik hier in huis weer de ouwe. Met verjaardagen zien we altijd wel wie er wel of niet komt. Altijd verrassend en ook leuk. Ik zal wel zien hoeveel en hoe vaak ik vandaag op het forum kan zijn. Maar er zijn altijd wel van die momentjes op een dag om gauw weer even bij te lezen. In elk geval is het hier ook stralend weer en dat doet een mens altijd wel goed. Ariel, als jullie daar winter hebben is het dan ook echt winter zoals we hier vroeger wel eens hadden, of ook zo warm. Ik bedoel, kunnen we jou tijdens onze zomer net zo jaloers maken met mooiweer praatjes als jij momenteel bij mij doet? Of zit je dan nog stiekem in je vuistje te lachen? Geniet van je boek en het weer. En hou die lijn droge dagen zolang vol dat je straks in weken of maanden gaat tellen. Alle anderen ook een fijne droge dag. Mieke, metaaldetectorse en Visje, bedankt dat je m'n vermoeden bevestigd hebt dat je HAAR inderdaad schrijft zoals ik HAAR al schreef:) Veel plezier vanavond bij HAAR wier naam ik niet weet te schrijven.Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Rosie ook blij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Koh,gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw.Heb je haar iets moois/leuks/aardigs of iets practisch gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @Rosie,Ik wil voor vandaag wel uitgedaagd worden OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 goede morgen allemaal.werd vanmorgen niet erg vrolijk wakker en dat is zacht uitgedrukt.maar dag 1 is gelukt dus vandaag gaan we er weer voor.heb nergens zin in maar ga toch proberen me ergens toe te zettengroet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @Lucas: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Lucas,Heb je zo slecht geslapen dat je niet echt vrolijk bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 ook een prachtige goedemorgen het weer is fantastisch ,gefelicteerd met je vrouw maak er iets leuks van ,ik heb net alle berichten gelezen maar mijn hersens werken nog niet optimaal ook dat komt goed voel een enorme vechtlust nu gaat het goed komen kost wat het kost voor me zoon en man en mijn lever en liefdevoor jezus groet maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 mieke ik heb slecht geslapen en erg veel rare vervelende dromen gehad groet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Rosie,Dat vind ik knap om je wijn weg te geven.Ik heb zelf geen alcohol in huis en hoef geen boodschappen te doen voor het weekend.Ik was gister bij een muziekmaatje en 3 biertjes gedronken.Ik raak er maar niet van in paniek.En als ik een afspraak maak dan kom ik die ook na, dus DEAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goeiemorgen deze prachtige morgen, helemaal helder buiten net als in me koppie!!!!Enne rosie........???? Heb voor mezelf wel weer een overwinningkje geboekt, maar de avond niet helemaal droog doorgekomen. Heb de flessen in de keuken niet aangeraakt en gisteren beperkt tot een halve fles wijn (thuis op de bank en dat op een van mijn reguliere stapavonden!!!). Dat maakt met gisteren en eergisteren dus iets meer als een fles wat zeker vier flessen minder betekent als normaal. Ook vandaag een gevecht tegen de reusachtige merlot en finest ruby, maar heb er zin in, zie het echt als een uitdaging. Ben goed gehumeurd en ga er voor. Wel is het niet makkelijk zo na je werk meteen naar huis te gaan, mensen kijken raar op, o.a. de klanten die je wat willen aanbieden, heb geen zin om het ze uit te leggen. Dikke doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 wij gaan even met zijn 3e een bos wandeling maken met onze lab en fox tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Van mij mag het wel winter worden hoor!Met sneeuw en ijs en lekker vroeg donker.Zo lekker om dan bij het haardje te zitten en de lampjes aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden