Anna Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Water, ik ben juist helemaal in de mood voor je muziek, dus ik ben er speciaal nog maar even voor ingelogd.Beetje weemoedig op het moment. We hebben een fijn weekend gehad, en nu weer over naar de normale routine van gezin, huishouden en werk. De afstand voelt niet echt comfortabel, maar ja, je kunt niet alles hebben.Een van mijn kinderen heeft ook al luduvudu, dus de stemming zit er wel goed in hier. Ik heb met hem te doen, maar kan weinig méér voor hem betekenen op het moment. Dit zijn zo de klappen die bij het leven horen, en vroeg of laat moet je daar een keer doorheen. Ik kan hem in ieder geval uit eigen ervaring wel vertellen dat drinken absoluut niets, maar dan ook niets aan de situatie verbetert, dus is hij nu lekker nuchter naar zijn bed toe. Ga ik ook doen, even uitvinden of er nog fijne dromen voor me weggelegd zijn. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ik ga ook opslomen!Iedereen die nog wakker is en/of meeleest: welterusten!Marion,je hebt sinds vrijdagnacht niets meer van je laten horen! Ik hoop dat je je nog meldt vandaag of morgen en laat weten hoe het met je is!Blacky,als je ingelogt vanavond og morgen: sterkte en succes!Corinne,leuk dat je weer even hier was! Ik heb je gemist!Soothe,dat is een flink tukkie wat je daar doet! Trusten!Pippi,gaat het wat beter met je?An,alles OK met je en met je zoon?Benthe,Tapas,Water,handig zo'n muziek-naslag-werk als jij blijkt te zijn! Werk ze morgen!Meedoen,fijn dat hjet zo goed gaat!Druppel,kom je nog eens?Anna,hoge bruggen vind ik ook tot een van de engste dingen behoren!Kaia,Ik ben trots op je! Goed gedaan gisteren, ondanks dat je zelf niet tevreden bent! Zou ik ook niet zijn, maar toch Tolie,alles goed?Marjo,je gaat als een trein!Charlie,hallo!Joann,waar ben je?RV,complimenten met 1 week alcoholvrij!Fran,van mij mag je hier vaak komen schrijven hoor!Sammy,alles OK?Anjo,ik wens je een vredig gevoel!Mathilde,fijn dat je een leuke dag met je zoon hebt gehad. Steengrillen en gamba's, daar word ik ook onmatig van!Q,laat nog eens wat van je horen!Dani,alles goed?Peppa,heb je die gremlin nou nog kunnenverslaan?Houtje,gefeliciteerd met de overwinning van je kid(s) en beterschap met je dochter.Alle anderen ik lees en leef mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 @Delta,Ik zag het terugtrekken van het forum niet als een wedstrijd. Ik zocht rust voor mezelf. Die heb ik deels gevonden, maar aan de andere kant ben ik nogal verknocht geraakt aan de contacten die ik hier heb.Dubbel gevoel dus.@Meedoen,Je doet nog altijd lekker mee, dat geeft een fijn gevoel.Kerst in New York, geniet er van. Ik blijf lekker in de Lage Landen.En ik zal blij zijn als elk jaar als december achter de rug is.@Marieke,Sterkte met je tanden.@Benthe,Ik kan me helemaal vinden in je bericht van 13.08. @Spud,Jij had een dranknachtmerrie. Erg zijn die, maar het is altijd een opluchting daarna dat het maar een droom was. Het is nu een tijd geleden, maar ik heb ook de nodige drankdromen gehad. Sommige waanzinnig realistisch, anderen bizar en soms ronduit komisch. Ik zie ze als een vorm van verwerken.@RV,Welkom hier en gefeliciteerd met je 7 dagen. Ik noem niet iedereen die wat geschreven heeft vandaag, maar wens iedereen wel het beste toe.Al die net al gaan slapen zijn en diegenen die op weg naar hun bed zijn: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hoi Q,nog laat hier! Hoe gaat ie?Ik log nog even in want ik kan niet slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Q weer verdwenen en verder niemand hier!Dan log ik ook weer uit en ga nog een spelletje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden